Blade Trinity

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm, du er Københavner og han kommer fra en lille fynsk ø der hedder Ærø.... I har lige så meget tilfældes som en bornholmer har med en svensker ... Så det er vel til at overleve at i ikke deler mening om ting ? ...


    Hvis knægten fx. syntes at Britney Spears har talent, så kan man jo også kun rulle med øjnene og tænke "¤¤%#¤&¤%/&"¤%/ ¤% ... Men sådan er det jo ....


    Talent kan jo forstås på flere måder... Synes sq hun har to gode talenter foran.. if u get my point :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm, du er Københavner og han kommer fra en lille fynsk ø der hedder Ærø.... I har lige så meget tilfældes som en bornholmer har med en svensker ... Så det er vel til at overleve at i ikke deler mening om ting ? ...


    Hvis knægten fx. syntes at Britney Spears har talent, så kan man jo også kun rulle med øjnene og tænke "¤¤%#¤&¤%/&"¤%/ ¤% ... Men sådan er det jo ....


    Hmm, Jamen jeg har det skam helt fint med at han bedre kan lide Blade 2, jeg kan skam også rigtig godt lide den, jeg hælder dog alligevel mest til 3'eren
    det vil Fed7haS åbentbart ikke acceptere
    synes bare han skal lære at alle ikke deler samme mening ;)


    EDIT:
    (Synes dog ikke at britney er særlig talentfuld) :))

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • '


    PÅ ingen måde men hun er sq en lækkerbisken :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee

    '


    PÅ ingen måde men hun er sq en lækkerbisken :clap:


    Ja det vil jeg da give dig ret i, men det er jo også det hun sælger på, hendes krop..

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com


  • "Jeg kunde faktisk godt lide Blade II iser fordi skurken i den var totalt badass... faktisk var nr.2 også mange gange bedre end 1ern... på næsten alle punkter.."


    Jeg ved ikke hvem der er helt skæv her.. Hør her, når du lægger din senile tilstand på hylden, kan jeg fortsætte med at sætte dig på plads.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Har godt nok ikke set 3'eren... endnu
    Men jeg syntes til gengæld at 2'eren er ret skod.
    Kan ikke lide deres alt for overdrevede "mund" og så syns jeg at Blade han tuder hele tiden, kunne bedre lide ham som "badass". Men ellers er der federe action scener i 2'eren.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    "Jeg kunde faktisk godt lide Blade II iser fordi skurken i den var totalt badass... faktisk var nr.2 også mange gange bedre end 1ern... på næsten alle punkter.."


    Jeg ved ikke hvem der er helt skæv her.. Hør her, når du lægger din senile tilstand på hylden, kan jeg fortsætte med at sætte dig på plads.


    hehe du er da helt ude i skoven...


    Fed7haS

  • Fed7haS har du hørt ordet individuel ;) ??? Jeg lavede den her tråd så jeg ku' høre folks meninger om den. Ikke så jeg/vi ku' høre hvor meget du synes folk er idiot, fordi de har en anden smag. Man går ik ind og sviner folk til på et forum. Folk kommer herind for at debattere, spørge osv. men ik svine andre folk til. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    hehe du er da helt ude i skoven...


    Fed7haS


    Ok ok, jeg skærer det ud i pap for dig, og hvis du stadig ikke forstår det så må jeg desværre give op.


    1. Du skriver følgende:



    "Jeg kunde faktisk godt lide Blade II iser fordi skurken i den var totalt badass... faktisk var nr.2 også mange gange bedre end 1ern... på næsten alle punkter.."



    2. Du skriver senere:



    "Dette har ikke noget med smag at gøre... dette er et spørgsmål om regtigt og forkert..


    Er Blade 3 en ringere film end Blade 2 ja det er den.


    Har Blade 3 end bedre historie end Blade 2 nej det har den ikke.


    osv. osv. osv..."




    3. Jeg forklarer dig at inde på IMDB, som jo nok er verdens største filmcentral, har Blade 2 fået lavere karakter end Blade 1.



    4. Ifølge Punkt 1. som er skrevet af dig er der kun rigtig og forkert. Der er ingen mellemvej, og der er ihvertfald ikke nogen der kan mene noget andet end mange andre. Punkt 2 beskriver så hvordan du, ud fra din egen mening (som du senere siger er ikke eksisterende, en mening altså), at Blade 2 er en bedre film end Blade 1.
    Jeg henviser dig så hen til IMDB, som er stedet man går til hvis man vil have et professionelt syn på filmen, og der giver de Blade 1 en højere karakter end Blade 2.
    Ergo, du modsiger dig selv, samtidig formår du at optræde som en kæmpe nar ved at være så uflexibel og snæversynet.
    Som sagt, jeg har skåret det ud i pap, og hvis du stadig kun kan komme med en kommentar såsom;


    "hehehe, du er lam"


    Så giver jeg bare op her..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • Jeg tvivler desværre på Fed7FJÆS fatter det :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    Jeg tvivler desværre på Fed7FJÆS fatter det :lame:


    han snakker jo ik om 1'eren.. han sammenligner 2'eren og 3'eren? og han siger 2'eren er bedre end 3'eren? om så 1'eren har fået en bedre rating på imdb.com end 2'eren har jo ikke en skid med sagen og gøre? Det er jo jer der begynder og snakke om andre film og alt muligt andet pis.. for helvede børn, tag jer dog sammen, og gå ud og leg på motorvejen..

  • Velkommen i børne-diskussionen, kære origin.
    Hvis du læste min post, ville du se at han sammenligner med 1'eren. Jeg ved simpelthen ikke hvordan du kan misse det.
    Han siger at Blade 2 er den bedste film i serien, og sådan er det bare, ifølge ham. Jeg viser ham imdb, hvor folk har andre meninger, og forklarer ham at hans ord ikke er lov. Så svært var det da heller ikke at forstå?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Velkommen i børne-diskussionen, kære origin.
    Hvis du læste min post, ville du se at han sammenligner med 1'eren. Jeg ved simpelthen ikke hvordan du kan misse det.
    Han siger at Blade 2 er den bedste film i serien, og sådan er det bare, ifølge ham. Jeg viser ham imdb, hvor folk har andre meninger, og forklarer ham at hans ord ikke er lov. Så svært var det da heller ikke at forstå?


    Taler du om dette ?


    Quote

    faktisk var nr.2 også mange gange bedre end 1ern... på næsten alle punkter..


    Her snakker jeg ikke om at 2ern er bedre end 1ern.. jeg siger at den er bedre på næsten alle punkter og det er den også... Ment på den måde at den bygger godt videre på Blade og er en god opfølger... jeg siger jo ikke at Blade 2 er bedre som stand alone film for det er den ikke... men den er klart den bedre halvdel af Blade 1 og 2... hvorimod blade 3 falder helt ved siden af...


    Men tror du er nået et stadie af ordkløveri der er så latterligt at jeg overvejer at droppe diskutionen... hehe magen til samlige tungnemme idioter og film spassere skal man lede længe efter... i vilde ikke kunde genkende en god film med en orginal historie hvis den kravlede op i røven på jer fik en famillie og begyndte at holde fest...


    Fed7haS

  • Hold kæft hvor er det bare langt ude nu..
    alt det pis, bare fordi jeg skrev min mening
    Fede7FjæS
    Det er meget muligt at DU synes at 2'eren er bedre
    osv. osv.


    Men det synes jeg, og samtlige andre mennesker i verden altså ikke..
    Så hvis du nu lige lukker røven, din idiot, og blander dig udenom, hvad jeg og mange andre synes..
    Så ville det være en fryd for dette forum..


    og til sidst: Tag dig dog sammen og lær at alle ikke har samme mening, og at DIN mening kan være ligeså forkert som MIN mening.. :lame:

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    I har alle sammen forkerte meninger.


    Blade stinker fra 1 - 3 der er bare nogle cool action sener i. :camp:


    færdig arbejde :T :dance:


    Lol! :T , og til dig Fed7Has, så er du nok den mest "&¤&%"#!"#=¤(% jeg har mødt i lang tid :evil:
    Du skriver "jeg siger at den er bedre på næsten alle punkter og det er den også " MEN DET SYNTES JEG IKKE DEN ER!

    Og så skriver du også "hehe magen til samlige tungnemme idioter og film spassere skal man lede længe efte
    r", nu kan du måske kalde mig ordkløver, men du har sq da ingen rettighed til at kalde nogen for film spassere eller tungnemme idioter, fordi vi har en anden mening end dig, og så vil jeg godt have at du argumenterer for, hvorfor du syns Blade 2 er bedre, istedet for bare at sige "Jamen det er den bare" Det er sq da ligesom hvis en lille pige der går i børnehave siger "Drenge er dumme, og det er de bare" thi hi thi hi!

  • "Her snakker jeg ikke om at 2ern er bedre end 1ern.. jeg siger at den er bedre på næsten alle punkter og det er den også..."


    Var det dig der brugte ordet, "ordkløveri"?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    I har alle sammen forkerte meninger.


    Blade stinker fra 1 - 3 der er bare nogle cool action sener i. :camp:


    færdig arbejde :T :dance:


    Forkerte meninger... hvad mener hvad man vil, intet er forkert, ihvertfald ikke når det handler om film...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Jeg synes at vi lige finder kammertonen og fører en disput på et nogenlunde fornuftigt plan. Dvs. vi ikke sviner hinanden til. Synes alle lige burde tænke sig om, inden de fyrer noget mindre heldigt af.
    Vi er jo herinde for, at debatere og hjælpe hinanden.
    På forhånd tak.

  • Denne diskution stopper nu, fra min side... ;)
    Det er jo ikke meningen at man skal svine hinanden til på Tweak.dk

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com