Blade Trinity

  • Det er ikke nazisme, det er en film...
    JEG SIGER BARE MIN MENING OM FILMEN
    ligesom alle de andre der har skrevet ind...
    Det er skam meget simpelt...
    Fat det nu.. :rolleyes: Jeg skriver bare hvad jeg synes om filmen DET ER ALT...


    Er det så svært at forstå..


    så kan du kalde alle folk der har meninger om film for idioter, bare fordi DU ikke mener det samme.. begynd
    du bare på det ( det kommer til at tage lidt tid


    Jeg synes at 3'eren er meget bedre end 2'eren
    det kan du ikke rette på, da det er min mening
    og det er der iøvrigt også mange andre der skriver at de synes


    DU siger ovenikøbet at jeg ikke har gjort mig fortjent til at sige at jeg synes at filmen er god, der tager du virkelig fejl..


    tænk dig dog lidt om.. "GJORT MIG FORTJENT"
    Jeg siger for helvede bare hvad JEG synes...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com


  • Det var sq da den største omgang lort der kan komme ud af munden på et levende menneske. Hvad giver dig ret til at sige MvK's meninger erforkerte? Jeg er personligt enig med dig i at toeren er den bedste/fedeste men bare fordi du er af anden mening giver det dig på ingen måde lov til at svine MvK til. Forstår ikke hvorfor du lige kaster dig over MvK da der er flere med samme mening om 2eren vs. 3eren...


    :lame:

  • :stupid:
    Jeg siger min mening ligesom alle andre
    (meget børnevenlig forklaring) ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Og det sjove er at Fed7haS er født i 1977
    og alligevel ikke tænker sig om før han sviner andre til?? (mærkeligt)


    EDIT: tak for opbakningen SeePee ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Never mind... jeg taler til en dør...


    Fed7haS


    Du burde nok klappe i, inden du gør dig selv mere til grin. Det handler om smag, ja. DET er et faktum.


    Du sammenligner med Picasso og hans kunst.


    "Det vilde svare til at jeg sagde at Picasso lavede nogle lorte skulpture.. det vilde heller ikke være et spørgsmål om holdning men at jeg vilde udtale mig om noget jeg ikke hade forstand på.. for picasso er kunst hvad enten jeg kan lide det eller ej... jeg er slet ikke på et plan der gør mig i stand til at sætte spørgsmålstegn ved picassos arbejde... og det er du heller ikke hvad film angår kan jeg se..."


    Nej, det ville ikke svare til det, da du siger at han lavede nogle lorte skulpturer, og MvK sagde at han synes det var lorte skulpturer. Ja, jeg synes dette billede er utroligt grimt, om jeg så har dårlig smag ifølge dig, er noget du synes om, som vi andre egentlig er ret ligeglade med at vide.


    Gutten spurgte om holdninger til filmen, og MvK gav sin holdning, det du kommer med bagefter er ordkløveri og mundlort. Intet andet. Der er intet konstruktivt, andet en et fejlet eksempel.


    "Er Blade 3 en ringere film end Blade 2 ja det er den.


    Har Blade 3 end bedre historie end Blade 2 nej det har den ikke."


    Igen tror du at film på det niveau kan bedømmes og gives en karakter så alle er enige. Og igen tager du fejl.
    Du mener at alle film kan bedømmes lige, korrekt? Hvordan vil du nogensinde sammenligne Titanic med Blade? Spørg 100 forskellige mennesker, og jeg kan garantere dig at du 'ikke' får 100 ens svar.
    Nå nej, jeg havde glemt at alle dem der svarer det (ikke eksisterende) "forkerte", ikke gælder, så 100% synes at den "rigtige" bedste film, er bedst.


    Ifølge IMDB får Blade højere karakter end Blade 2, så ifølge dig og din mening, modsiger du dig selv. For Blade er en bedre film end Blade 2, så det er bare ærgeligt, du må ikke kunne lide Blade 2 bedre, sur røv.


    "jeg skammer mig over at være af samme nationalitet som dig..."

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • Kunne ikke sige det bedre selv... :clap:


    Quote

    Og det sjove er at Fed7haS er født i 1977


    Nogen fatter bare aldrig at der er nogen der har en anden mening end en selv :lame:


    Men det er jo ikke første gang at han høvler nogen ned... Se bare i den post om Doom filmen :roller: :stupid:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    det mener du bare ikke hehe :D den fedeste dracula til dato er Gary Oldman... alle de andre er bare latterlige wannabees...


    Fed7haS


    HeHe ... Jeg snakkede nu lige om i nyere tid blandt de film jeg havde set sidst ... Men ja, skal vi tage klassikerne med, så blejner dem i nyere tid jo naturligvis ...

  • Quote

    Men det er jo ikke første gang at han høvler nogen ned... Se bare i den post om Doom filmen


    Jep..


    Synes det er virkelig irriterende, med de folk som bare sviner andre til o.s.v.
    Bare fordi den nyhed var gammel, er det da fint at poste den, så der kan diskuteres om emnet...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Quote

    "Er Blade 3 en ringere film end Blade 2 ja det er den.


    Har Blade 3 end bedre historie end Blade 2 nej det har den ikke."


    Igen tror du at film på det niveau kan bedømmes og gives en karakter så alle er enige. Og igen tager du fejl.
    Du mener at alle film kan bedømmes lige, korrekt? Hvordan vil du nogensinde sammenligne Titanic med Blade? Spørg 100 forskellige mennesker, og jeg kan garantere dig at du 'ikke' får 100 ens svar.
    Nå nej, jeg havde glemt at alle dem der svarer det (ikke eksisterende) "forkerte", ikke gælder, så 100% synes at den "rigtige" bedste film, er bedst.


    Jeg sammenligner jo heller ikke 2 vidt forskælige typper film jeg sammenligner Blade 2 og Blade 3... hvad vilde da efter din mening være bedre at sammenligne Blade 3 med? Det er jo totalt sluder det du lukker ud her...


    Quote

    Ifølge IMDB får Blade højere karakter end Blade 2, så ifølge dig og din mening, modsiger du dig selv. For Blade er en bedre film end Blade 2, så det er bare ærgeligt, du må ikke kunne lide Blade 2 bedre, sur røv.


    jeg har da aldrig snakket om Blade? er du skæv? jeg snakker om Blade 2 og 3 hehe... for fanden da mand...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Og det sjove er at Fed7haS er født i 1977
    og alligevel ikke tænker sig om før han sviner andre til?? (mærkeligt)


    EDIT: tak for opbakningen SeePee ;)


    Hmm ok det vil alså sige at jo ældre man bliver jo mere idioti skal man finde sig i? eller?


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Hmm ok det vil alså sige at jo ældre man bliver jo mere idioti skal man finde sig i? eller?


    Fed7haS


    ... Hm... Er det først gået op for dig nu ? 8o


    Har din morfar eller ligende aldrig sagt "Ungdommen nu til dags ...tks tks... " .. :))

  • Fed7haS


    Nu må sku stoppe lidt med alt dit ligegyldige snak
    Jeg skrev sådan set bare hvad jeg syntes om filmen
    Så begynder du at snakke om rettigheder til at sige sin mening, og rigtige og forkerte meninger,
    Nej det er sku for langt ude... der er sku da samtlige andre der også mener at 3'eren er bedre end 2'eren
    Hvorfor skal du så lige kaste dig over mig??!!..
    Synes det er pisseirriterende.. Hvis der er nogen der er en idiot herinde, så skulle det da lige være dig hva??:stupid: :lame: :rolleyes:

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • sjovt jeg når aldrig trådene i tide inden det går over i børnehave skænderier :lame: :crazyeyes:


    men anyway min mening om Blade Trinity er nu også at den var ret Skod.
    det var vist kun hende tøzen der gjore den værd at se hehe.
    Men jeg syntes nu der manglede lidt "spænding", de er jo totalt over powered, ærlig talt.
    De bliver tæsket rundt til højre og venstre i nogle få senere og går bare vidre som om de ikke engang var blevet ramt af en flue.
    Hva med hende den blinde, hvorfor blev hun ikke vampyr eller noget eller ham gutten eller den lille pige :dots:
    Min point er bare der skete ikke noget specielt i den som ikke sker i alle andre action film, de gode vandt uden besvær bom færdig.


    er det foresten bare mig eller havde han ikke samme.... mund som de der "nye" skabninger i blade 2 :rolleyes:



    men ok der var action nok og den var da ok at se på, men bestemt ikke en der for en plads på min dvd hylde :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Hmm ok det vil alså sige at jo ældre man bliver jo mere idioti skal man finde sig i? eller?


    Fed7haS


    Egentlig ikke men du burde bare være gammel nok til at tænke dig om inden du lukker sådan en omgang lort ud... Du har din mening andre har deres mening. Det giver dig ikke ret til at svine andre til... :dots:

  • Quote

    sjovt jeg når aldrig trådene i tide inden det går over i børnehave skænderier


    Børnehave skænderier? Fed7haS skal sku da bare lære at forstå at alle ikke har den samme mening om alting... ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK


    Børnehave skænderier? Fed7haS skal sku da bare lære at forstå at alle ikke har den samme mening om alting... ;)


    Tror og håber han har fået budskabet ind i skallen... X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    ... jeg skammer mig over at være af samme nationalitet som dig... :]


    Fed7haS


    Hm, du er Københavner og han kommer fra en lille fynsk ø der hedder Ærø.... I har lige så meget tilfældes som en bornholmer har med en svensker ... Så det er vel til at overleve at i ikke deler mening om ting ? ...


    Hvis knægten fx. syntes at Britney Spears har talent, så kan man jo også kun rulle med øjnene og tænke "¤¤%#¤&¤%/&"¤%/ ¤% ... Men sådan er det jo ....