Hvad laver man når Strømmen forsvinder???

  • Følg mit eksempel :D.. Lån en af naboens (som er netværks-et-eller-andet) UPSer :D:D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Strømmen gik kl. 17, og kom først igen kl. 15 næste dag... Tja, om aftenen satte hele familien sig til at se "Find Nemo" på min fars blærbare, og bagefter sad vi bare og halv sov og hørte radio... Næste dag tog jeg op til en ven der havde fået strøm :]

  • vi mistede strømmen af 20 mins, og så røg nettet, og så dum som jeg var resettede jeg mit modem, men glemte at den ikke autosaver mine settings ... ffs, så har gået næsten 24 timer uden net på grund af min egen dumhed... :P

  • Sidst vi havde strømsvigt.. der ÅD jeg! og skidlte mit keyboard ad til atomer og vaskede det hehe.... :crazyeyes:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    havde ingen strøm i lidt over 30 timer i 1999


    men havde en kæreste på besøg så beskæftigelse var ikke det store problem ;)


    ellers kunne man jo sidde og se tv ved et sterinlys ;)


    Er det ikke lidt svært uden strøm? :))

  • Jeg har først fået strøm nu, den forsvandt omkring halv 6 i lørdags. Og det er ikke "rigtig" strøm. Men strømmen fra en UPS som jeg fik opladt på arbejdet. Så der er lige strøm til en omgang mail også er det ellers slut.


    Vi har somsagt ingen strøm i hele vores kvarter - omkring 100 huse. Ingen materielle skader overhovedet på vores ejendom. Bortset fra strømmen. . Det er altså bare BIDENDE koldt på 3. dagen!.. Men længe leve stearinlys.


    Update : :clap: Elinstallatørene har lige været her og slukket for ALT strømmen.. Og tændt de 2 resterende faser - så nu har vi strøm i køge igen. :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Nej, man kan sagtens tænde stearinlys uden strøm.


    Det var nu mere det med at "se TV" uden strøm jeg mener kan forsage mindre problemer.


    Men det med at tænde stearinlys uden er altså også en ret vild feature ved de folk der kan.