Indlæg af Jinsenu

    Det er desværre stadig et problem på plasma skærme, men det er værst i de første 100 timer den er tændt.


    Der findes en funktion på skærmen, der hedder "white-wash". Den vil jeg anbefale dig at køre i et par timer fra tid til anden, da det nulstiller cellerne i skærmen.


    /EDIT/
    Hvis denne funktion ikke findes, kan du bare smide en god gang sne på skærmen i et par timer. Det giver det samme.
    Mange firmaer med info-skærme kører whitewash i et par minutter om dagen, eller en nat hver uge.

    Har læst den bog. Synes ikke om den.


    Den er bygget om som en standard tv-shop reklame!


    *buhu* Jeg var fed engang *Yeah* Det er jeg ikke mere! Gør som mig - Bare med rygning self.


    Den sætter da helt sikkert nogle tanker igang, men synes den er bygget latterligt op. Kan ikke tage manden seriøst. Det kan godt være at det bare er mig, og at hans intentioner er rigtige. Så er det bare ærgeligt at TV-Shop bruger hans metoder.

    Quote

    Originally posted by mrflashbag
    normalt siger jeg ikke dette, men så smadre den sgu da med vilje. Totalforsikringdækker efter hvad jeg kan huske også skader du selv forvolder den.. Hvis fx. skærmen knækker skal du have en ny skærm.. hvis du fx. ødelægger bundkortet skal du have en helt ny bærbar... kan derud over lige tilføje til det med reperationer at efter 3 RMA'er som GÆLDER SAMME FEJL har du krav på at få varen byttet eller pengene tlbage.


    Man kan sagtens "komme til" at tabe den, så dækker totalforsikringen! Men så slutter forsikringen der. Har får de penge han har givet for den bærbare, men han skal tegne en ny forsikring på den nye han køber...

    Puha...nederen ting du har været igennem da! 8o


    Men er glad for at du er i bedring...Du må skrive anytime hvis vi skal have et glas rødvin så vi kan få din blodprocent op ;)


    Godt du har en sjælden blodprocent, så har du ikke fået noget af mit blod, vi skulle helst ikke blive blodbrødre :razz:


    Men god bedring...

    Hejsa...


    Jeg har installeret både Fifa2005 og Fifa2006-demo på min bærbare, men begge spil går alt for hurtigt...


    I Fifa2005 udgaven, som er fuld version, er der en system information i support biblioteket. Den registrerer at min processor er en Pentium model 13 på 43 Mhz. Det er en Pentium M på 1,6 Ghz?


    Har forsøgt at google det uden held. Nogen der kender til en løsning på dette problem?


    Menuen i spillene kører fint, men det er som om spillet kompenserer for en svag processor, og at det derfor går afsindig stærkt!


    På forhånd tak...

    Var lige en tur igennem min VHS-samling for at finde filmen "54".


    På bagsiden står der: "I de sene 1970'ere fik et forladt tv-studie, der lå på 54th Street midt i Manhattan, brændt sit navn fast i New Yorks natteliv med en sådan kraft, at det i løbet af kort tid gav klubben et internationalt ry som den bedste natklub nogensinde."


    Så det var deromkring diskotiden var på det højeste og en smule efter at det stoppede.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Spiller ikke rigtig mere, men har da gjort lidt ..


    Om jeg har været til LAN? Ja .. Har været arrangør af ca. 15 :))


    Hmm, lavede lige lidt simpelt detektiv arbejde for at finde ud af hvad det var for noget lan, du har været med til at arrangere. Fandt så ud af at det var ecp. Tror måske jeg var med til det engang for længe siden...


    Det er så slet ikke min pointe. Fandt dit efternavn, som jeg nok skal lade være at skrive her, men er du tilfældigvis i familie, måske datter af, Jann som underviser multimediedesignere i Ikast???

    Det glæder mig at se sådan et post på tweak :clap:


    Det bliver så klasse at sidde og se Patriots rykke Eagles rundt i aften (nat)


    Har inviteret gutterne over til spareribs, øl, whiskey og lidt poker som opvarmning! Det kan kun blive godt :cheers:

    I følge loven på området må billeder af enkelt personer ikke offentliggøres, såsom at lægge dem på nettet eller printe dem i se&hør, medmindre personen har givet lov eller ikke kan undgå at være klar over at det ender der...


    Så vidt jeg husker gælder loven så længe der er mindre end 5 (måske er det 6) personer på billedet!
    Derfor kan det i visse tilfælde være ulovligt at et diskotek lægger billeder af personer på nettet. Såfremt altså at de f.eks. ikk har set at de blev knipset!


    Min tanke er så bare om man godt må offentliggøre billeder af orgier :clap:



    Men jeg har intet imod det, det er en god griner at få en gang imellem, når en trunte står og erklærer sin kærlighed til en fyr bare for få måneder senere at finde det på nettet :D