CS top klan :)

  • så skete det endeligt gutter tjek lige CSonline's top15 liste jeg er nummer 1 :) nu vil jeg hedde Xpoze <Tweak.dk> (hvis jeg må) så i også kan få lidt reklemation

  • Hedder Ferrari.org - CarStone :)) :)) fang os på diverse 5on5 eller 4on4 eller 3on3 (osv) channels.. Meeeen min favorit klan vil nu altid være Dynamic-crew :D Går ikk så meget op i klaner, så hvis nogen spørg er det dem :) selvom de lukkede for way long time ago

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • I dag spiller jeg kun sådan som hygge da jeg ikke lige føler jeg har tiden eller for den sags skyld lysten til topplan.


    Har tidligere spillet i AmSq men det er nok så længe siden så de færeste herinde kan huske os... men vi var faktisk pænt meget gode :))


    Jeg er frisk på mix kampe eller standin hvis folk mangler...ffa kan vi også ramme lidt face engang imellem hvis det er :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Hedder Ferrari.org - CarStone :)) :)) fang os på diverse 5on5 eller 4on4 eller 3on3 (osv) channels.. Meeeen min favorit klan vil nu altid være Dynamic-crew :D Går ikk så meget op i klaner, så hvis nogen spørg er det dem :) selvom de lukkede for way long time ago


    Yeah. DC kan jeg også godt huske, de havde flair over deres spil. Praccede selv mod dem et par gange hvor jeg fik lidt høvl, men sjovt nonetheless. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • er jo admin på puis serverpark og spiller derfor tit med urte, mooni, cerebrum og tribcy og liimaq fx... og member på csworld.....overvejede membership af det engang, men så røg jeg i PIB :)



    har oxo været med i en "fast" mixclan der hed cRegnbuen
    grinern nok, vi havde de vilde fakenicks.. mit var CheatOn @ Orange :)
    csworld skifter ofte ip for tiden så se på deres irc channel #csworld.dk og #pui ......mange af dem jeg kender på irc er enten fra X-streme tiden i vejle eller fra csworlds servere...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Altså når man har talent og er under 17-18 er det ofte svært af finde sig en rigtig (god) clan..


    Men da jeg var 15 var jeg heldig at finde sammen med en flink gut.. Sjovt nok havde han været med i DsB (en dansk clan som var de første der slog SoA da de var på toppen på boomtown.kbh) DsB blev styret af StaN som nu spiller for Temp!


    nå men vi fandt sammen og han er vist nok 26 :) og vi gamet og han sys godt om mig selvom jeg var 15 der.. men vi startet en clan og fik en gamer med (hans dame's bror) som var 19 og havde vundet nogle net café's cups osv og tæsket nogen af de bedste gamer i dk.. så fik vi en gamer med fra SoA kan desvære ik huske hans navn.. og så var vi en okay clan efter hådenen.. (kender også smus fra efter 1 uge jeg havde spillet cs lærte jeg at kende ham)


    Så men vi trænet meget med TT og StaN og gutterne...


    Men clanen blev aldrig stor da jeg blev træt af at træne 8 timer om dagen 4 timer aim map 4 timer de map :D så jeg stoppet men blev tilbudt 1700 pr mdr + 50% betalt af mit net.. men mener bare ik man skal spille mod ens vilge bare for at få penge så sagde nej tak.. men er Startet igen :D :D :D lige for 1 uge siden :D og nu ruller bussen igen :) rammer knap så godt som jeg har gjort meen det begynder så småt at komme igen ....




    (lidt historie ) btw clanen som jeg spillet i med de store gutter hed LBC (og er 16 nu :) )

  • TPD.......


    well som 17årig med talent burde det nu være perfekt...begyndte sq først efter mine reflekser var på vej nedad :)
    men vil du igang lidt blidt kan du da kontakte mig på irc (gnu.dk) så kan vi finde ud af noget, men vi er ikke et kommende cpl hold, vi hygger bare :) ...dvs man kommer kold ind på irc og ryger med i en pcw mod nogle svenske newbs :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Heysa ville lige høre om nogle af jer herinde på Tweak.dk spiller på top plan dvs SoA,Amnesia,GK osv... Har selv spillet i Amnesia.


    Hvilket team spiller i for ?



    hehe Amnesia :D på topplan... du må da have spist søm :P

  • Gamer i #schedule .. =]

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TaZz0R



    hehe Amnesia :D på topplan... du må da have spist søm :P



    Vi var da til CPL qualifier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Vi var da til CPL qualifier


    En hver klan, kan rejse til Grækenland, England eller lignende for at deltage i en CPL Qualifer..

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • Man behøver ikke rejse nogen steder hen for at deltage i en CPL qualifier, da den foregår i ens hjemland. Det er selve CPL turneringen der afholdes i et land.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af telefon-Karsten
    Get a live.. spil andet end cs :T :T


    Så bliver det vist ikke mere off-topic :/


    Btw - Det er ikke populært at dizze CS mere...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless