CS top klan :)

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Så bliver det vist ikke mere off-topic :/

Btw - Det er ikke populært at dizze CS mere...

måske ik .. men det er sjovt :))

• Krise at en tråd ikke kan køre uden folk skal hyle... get a life selv og få noget at gå op i... godt være cs sutter i dine øjne men vi har noget at gå op i... tyder ikke på du har noget som helst når du bare fiser rundt med sådanne kommentare

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Krise at en tråd ikke kan køre uden folk skal hyle... get a life selv og få noget at gå op i... godt være cs sutter i dine øjne men vi har noget at gå op i... tyder ikke på du har noget som helst når du bare fiser rundt med sådanne kommentare

præcis ;)

Krise at en tråd ikke kan køre uden folk skal hyle... get a life selv og få noget at gå op i... godt være cs sutter i dine øjne men vi har noget at gå op i... tyder ikke på du har noget som helst når du bare fiser rundt med sådanne kommentare

var den til mig eller ham der tele-nørden? :))

Oprindeligt indlæg af Patrick S

i er begge 2 nørder ;)

Det siger du jo.. Men du ved jo hva jeg mente ;)

Men det altid sjovt, man bad-mouther cs en lille smule også flipper alle folk ud 8o .. hvorfor?

Så bliver det vist ikke mere off-topic :/

Btw - Det er ikke populært at dizze CS mere...

Så er vi enige

I må meget gerne spille alt det CS i vil for mig, bare jeg kan blive fri .. Da jeg arbejdede på Maddog blev jeg da lokket til at være med, men med meget lidt succes, så det droppede jeg vist bare igen .. :))

Men må så indrømme jeg ikke just har et positivt syn på CS spillere, hvilket primært skyldes dem jeg har mødt som netpartyarrangør .. Ved ikke om det er fordi de har været meget unge, men aldrig har jeg hørt så meget brok og piveri på en gang .. Man kan kun undres ..

Oprindeligt indlæg af Burger

I må meget gerne spille alt det CS i vil for mig, bare jeg kan blive fri .. Da jeg arbejdede på Maddog blev jeg da lokket til at være med, men med meget lidt succes, så det droppede jeg vist bare igen .. :))

Men må så indrømme jeg ikke just har et positivt syn på CS spillere, hvilket primært skyldes dem jeg har mødt som netpartyarrangør .. Ved ikke om det er fordi de har været meget unge, men aldrig har jeg hørt så meget brok og piveri på en gang .. Man kan kun undres ..

også mest derfor jeg hader det.. Små 12-14 årige knægte der sidder der fordi man lige har skudt dem i hovedet "åhr cheater cheater OGC AIMBOT".. pisse belastende..

Ja - det er al sammen meget godt - men hvad er det der er tale om i din signatur ?( - Burgere måske ? :))

Oprindeligt indlæg af origin
    også mest derfor jeg hader det.. Små 12-14 årige knægte der sidder der fordi man lige har skudt dem i hovedet "åhr cheater cheater OGC AIMBOT".. pisse belastende..

Haha ja, har du set http://www.pwned.nl ? :)) - Illustrerer meget godt den type spiller imo ;)

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Ja - det er al sammen meget godt - men hvad er det der er tale om i din signatur ?( - Burgere måske ? :))

Nej nej .. Gid det var så vel .. Men det er mine eksamner .. *GG*

Edit: De "2 down" er dem jeg har klaret .. "4 to go" er dem jeg mangler .. Og de "3 andre" er så de skriftlige eksamensopgaver der er, altså rapporter ..

Oprindeligt indlæg af telefon-Karsten

Så er vi enige

... har engang gamet cs over steam, men jeg kan ikke huske mit Brugernavn... kun mit password -> max Lame...!:O og den der email steam kan sende med alle oplysninger... min email er lukket;(

btw Telefon-Karsten -> du gamer det selv til lan... såååå hmmm?

• Klart der er nogen som skaber problemer ved CS men gælder jo alle spil der vil altid være sorte får.

At i føler det mere ved CS er måske fordi i har mere med det at gøre og at der er væsentlig flere spillere indenfor det.

Problemet gælder alle steder... og den gang det var quake scenen det hele rykkede omkring var det altså lige så slemt.

Da CS var helt nyt var problemet heller ikke stort der.. men nok før jeg kom til spillet :D

Men når i har så mange problemer med spillet så spring da de her tråder over og lad værd med at læse dem

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Man behøver ikke rejse nogen steder hen for at deltage i en CPL qualifier, da den foregår i ens hjemland. Det er selve CPL turneringen der afholdes i et land.

Hvornår har der sidst været en CPL Qualifier i Danmark? Det var da CPL København blev afholdt.

The-Titans har her for nylig været i Grækenland, hvor de vandt en CPL Qualifier. Asylum og Playtown var også i England, men ingen af dem vandt.

Spot selv en dansk CPL Qualifier: http://www.played.dk/895

· Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

• Har overhovedet ingen problemer med tråden .. Men OK .. ved så heller ikke helt om du hentyder til mig .. ;)

Så skal du høre dem på serverene, når de lige har fundet ud af at deres mikrofoner virker 8o
    Der er jeg dog glad for jeg er admin, og kan straffe dem, hvis de ikke kan finde ud af at snakke pænt.

Men ja, mange whiner over ingen ting; FFS! Lame n00b cheater! Dette er blot få af de kommentare jeg hører. Og så sviner de hinanden til, get a life siger jeg bare. Det er jo kun et spil.

Jeg spiller ikke på topplan, men er heller ikke i den dårlige ende. Og gidder ikke spille i klan, da jeg ikke får noget ud af det, og man skal spille selvom man ikke gider. Så jeg spiller pt. kun for hyggens skyld, og hvis man lige ønsker at slappe af ;)
    CS virker afslappende på mig, men er ingen junkie

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

• Jeg spiller min 1,5 times cs inden jeg går i seng ellers går min hjerne i koma også får jeg de sygeste tanker om at nakke min lære :P men jeg er ikke afhængig :))