CS top klan :)

Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Jeg spiller min 1,5 times cs inden jeg går i seng ellers går min hjerne i koma også får jeg de sygeste tanker om at nakke min lære :P men jeg er ikke afhængig :))

det minder om når jeg har tysk @$£$€£$ Add min lære er bare den største møg sæk det fuk hun også af vide så jeg falt fra 9+ til 6- i karakter :chain: :chain: :camp: Hader den møg sæk"#%"%#"€$£@$£{£$£

• Ah, vidste ikke det var vores klan du snakkede om. Ja nu kan jeg godt huske dig. Men kan ikke huske du blev kicked :P Det ligger jo så langt tilbage. Har været med i så meget andet siden da :)

Men jow...I.GamerZ :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• hehe ok nej det gjorde jeg heller ikke tror det var fordi jeg kendte den anden leder mojorex tror jeg han hed han er vores nabo :T men sur det blev jeg vist de pcw men spillede heller lige så godt men jo deter langt tilbage efterhånden :)

Oprindeligt indlæg af DoDo

det minder om når jeg har tysk @$£$€£$ Add min lære er bare den største møg sæk det fuk hun også af vide så jeg falt fra 9+ til 6- i karakter :chain: :chain: :camp: Hader den møg sæk"#%"%#"€$£@$£{£$£

må være surt sådan noget heldigvis får jeg ikke karakter endnu og glæder mig ikke til tysk

Oprindeligt indlæg af Fnalle
    hehe ok nej det gjorde jeg heller ikke tror det var fordi jeg kendte den anden leder mojorex tror jeg han hed han er vores nabo :T men sur det blev jeg vist

Hehe, ja Mojorex. Tsk...stive svin :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless