Heysa ville lige h?re om nogle af jer herinde p? Tweak.dk spiller p? top plan dvs SoA,Amnesia,GK osv... Har selv spillet i Amnesia.
Hvilket team spiller i for ?
Heysa ville lige h?re om nogle af jer herinde p? Tweak.dk spiller p? top plan dvs SoA,Amnesia,GK osv... Har selv spillet i Amnesia.
Hvilket team spiller i for ?
1. SoA? Lige st?et ud af en tidsmaskine?
2. Tror du er p? det forkerte forum.
QuoteOprindeligt indl?g af Alaza
1. SoA? Lige st?et ud af en tidsmaskine?
2. Tror du er p? det forkerte forum.
Tja eftersom SoA har v?ret en topklan, s? er det vel et okay eksempel - eller hvad?
Tja er bestemt ikke p? topplan, men ?ver da ganske ih?rdigt :]
Spiller for [Tweak.dk]
Nu skriver du at du spiller for tweak... har vi en reel clan herinde for s? tror jeg da lige jeg skal h?re lidt mere for kunne da ikke forestille mig en bedre clan at spille for...
QuoteOprindeligt indl?g af _WHAT_
Nu skriver du at du spiller for tweak... har vi en reel clan herinde for s? tror jeg da lige jeg skal h?re lidt mere for kunne da ikke forestille mig en bedre clan at spille for...
he he n? det tror jeg egentlig ikke, men det er ihvertfald mit nick n?r jeg zapper lidt rundt p? serverne
Vil gerne reklamere lidt for forummet, s? det kan vel ikke g?res bedre ?
Hehe de sidste par dage har jeg bare hedet tweak.dk n?r jeg har spillet
Men pr?v lige at smid en liste over de servere ip's i plejer at spille p?... evt nogle steam acc's ogs? husk at log p? det skide friends n?r i spiller
Jeg hedder Xpoze og spiller p?:
Outcast (1.2.3 osv..)
Jubii (1.2.3 osv..)
CSonline.dk 212.130.42.91:27015
Clan Dingo (Lorte server alle cheater ) 81.7.138.143:27100
Min Steamaccount hedder Aerial_Tweak.dk
Hmmm...spiller ikke i klan pt. Spiller kun FFA (Boomtown)
Ellers har jeg da spillet for en masse forskellige klaner. Bl.a. geekboys, hvor vi l? nr. 1 p? Xplayn ladder (Slog cognito aka. Team NewStyle) i en uge, og s? var vi til CPL Qualification Denmark.
Ellers ikke rigtig andet.
spiller ik cs p? topplan, men til geng?ld BFV i dk's bedste (Apostles)
QuoteOprindeligt indl?g af Berleburg
Hmmm...spiller ikke i klan pt. Spiller kun FFA (Boomtown)
Ellers har jeg da spillet for en masse forskellige klaner. Bl.a. geekboys, hvor vi l? nr. 1 p? Xplayn ladder (Slog cognito aka. Team NewStyle) i en uge, og s? var vi til CPL Qualification Denmark.
Ellers ikke rigtig andet.
Har du forbindelser til BT.cph ? jeg vil gerne til audition
Det der friends pis der, virker det ALTID hos jer?
QuoteOprindeligt indl?g af Simonthk
Det der friends pis der, virker det ALTID hos jer?
Det virker aldrig hos mig men steam er os
sku da bare lige h?re, for det virker 1/5 hos mig selv nemlig!
Det er s?dan lidt op og ned om det virker eller aj... man skal bare lige g? offline ogs? online igen nogen gange s? man kan se folk og blive set af folk.
QuoteOprindeligt indl?g af Aerial
he he n? det tror jeg egentlig ikke, men det er ihvertfald mit nick n?r jeg zapper lidt rundt p? serverne
Vil gerne reklamere lidt for forummet, s? det kan vel ikke g?res bedre ?
Well.. det kommer vel an p? om du stinker eller ej...
Syns os det ville v?re synd at kalde SoA et tophold.. Men da de var p? h?jeste kunne de vel sammenlignes med dagens The Titans eller Asylum.
Spiller selv pt for en klan der hedder Proserv.dk!
Vi er bar lidt inaktive i ?jeblikket, men det skal nok g? frem, vil da ihvertfald kalde os et godt middelskilled hold. Men sig til hvis nogle er med p? en PCW eller Cw ;)! :D!
QuoteOprindeligt indl?g af Falsk
Well.. det kommer vel an p? om du stinker eller ej...
Det g?r jeg
Men jeg har jo ogs? en karriere at t?nke p? - har desv?rre ikke tid til at tr?ne s? meget