CS top klan :)

• Heysa ville lige h?re om nogle af jer herinde p? Tweak.dk spiller p? top plan dvs SoA,Amnesia,GK osv... Har selv spillet i Amnesia.

Hvilket team spiller i for ?

• Nu skriver du at du spiller for tweak... har vi en reel clan herinde for s? tror jeg da lige jeg skal h?re lidt mere for kunne da ikke forestille mig en bedre clan at spille for...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indl?g af _WHAT_
    Nu skriver du at du spiller for tweak... har vi en reel clan herinde for s? tror jeg da lige jeg skal h?re lidt mere for kunne da ikke forestille mig en bedre clan at spille for...

he he n? det tror jeg egentlig ikke, men det er ihvertfald mit nick n?r jeg zapper lidt rundt p? serverne ;)

Vil gerne reklamere lidt for forummet, s? det kan vel ikke g?res bedre ? :D

• Hehe de sidste par dage har jeg bare hedet tweak.dk n?r jeg har spillet :)

Men pr?v lige at smid en liste over de servere ip's i plejer at spille p?... evt nogle steam acc's ogs? husk at log p? det skide friends n?r i spiller :D

• Jeg hedder Xpoze og spiller p?:

Outcast (1.2.3 osv..)
    Jubii (1.2.3 osv..)
    CSonline.dk 212.130.42.91:27015
    Clan Dingo (Lorte server alle cheater :rolleyes:) 81.7.138.143:27100

• Hmmm...spiller ikke i klan pt. Spiller kun FFA (Boomtown)

Ellers har jeg da spillet for en masse forskellige klaner. Bl.a. geekboys, hvor vi l? nr. 1 p? Xplayn ladder (Slog cognito aka. Team NewStyle) i en uge, og s? var vi til CPL Qualification Denmark.

Ellers ikke rigtig andet.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indl?g af Berleburg
    Hmmm...spiller ikke i klan pt. Spiller kun FFA (Boomtown)

Ellers har jeg da spillet for en masse forskellige klaner. Bl.a. geekboys, hvor vi l? nr. 1 p? Xplayn ladder (Slog cognito aka. Team NewStyle) i en uge, og s? var vi til CPL Qualification Denmark.

Ellers ikke rigtig andet.

Har du forbindelser til BT.cph ? jeg vil gerne til audition :)

Oprindeligt indl?g af Simonthk
    Det der friends pis der, virker det ALTID hos jer?

Det virker aldrig hos mig men steam er os :crazyeyes:

• Det er s?dan lidt op og ned om det virker eller aj... man skal bare lige g? offline ogs? online igen nogen gange s? man kan se folk og blive set af folk.

Oprindeligt indl?g af Aerial

he he n? det tror jeg egentlig ikke, men det er ihvertfald mit nick n?r jeg zapper lidt rundt p? serverne ;)

Vil gerne reklamere lidt for forummet, s? det kan vel ikke g?res bedre ? :D

Well.. det kommer vel an p? om du stinker eller ej... ;)

• Syns os det ville v?re synd at kalde SoA et tophold.. Men da de var p? h?jeste kunne de vel sammenlignes med dagens The Titans eller Asylum.

Spiller selv pt for en klan der hedder Proserv.dk!

Vi er bar lidt inaktive i ?jeblikket, men det skal nok g? frem, vil da ihvertfald kalde os et godt middelskilled hold. Men sig til hvis nogle er med p? en PCW eller Cw ;)! :D!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Oprindeligt indl?g af Falsk
    Well.. det kommer vel an p? om du stinker eller ej... ;)

Det g?r jeg :O

Men jeg har jo ogs? en karriere at t?nke p? - har desv?rre ikke tid til at tr?ne s? meget