Arr Hjælp ! Ved ikke hvad jeg skal ønske mig!!

  • Nu har jeg siddet i timevis og t?nkt p? hvad fanden jeg egentlig kunne ?nske mig i julegave!,, Men syntes ikke jeg mangler noget hardware til min computer.. og jeg har ogs? moddet den godt.. Er der nogle rigtige gode tilbud p? evt Pc Spil, film, musik osv... I kan evt skrive JERES ?nskeliste og se om jeg kan f? nogle rigtig gode ideer! :D


    Ja og jeg har f?lgene udstyr til min com ;)


    Iceamat 2
    5,1 sorround h?jtaler s?t
    3i1 printer
    Webcam
    Microsoft tastatur + Logitech mus
    + En masse ekstra ting ,,

  • ja jeg ?nsker mig sq bare penge, s? jeg kan f? k?bt mig en b?rbar... :) ... hehe...


    min famillie er som regel MEGEt i mod at give penge, men i det her tilf?lde giver de sig.. det er dejligt nok :D

  • hehe... jeg har ?nsket mig lidt af hvert :P



    Nyt tastatur
    128mb Memory Stick Duo til NEC e616
    Mini k?leskab(hehe)
    Shakespeare in love (DVD)
    Bj?rne Br?dre
    Command & Conqueror : Zero Hour + Generals
    200Gb Harddisk(Western Digital) ( S-ATA)

  • Min ?nskeseddel er:


    Lidt duftevand,
    Ringenes herre: Trilogy Box - Extended Editions
    Penge!(Kan man altid bruge! :clap: )
    ? ?rs reng?ring af mutter p? v?relset???


    Det var det! :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Tror virkelig at den er nice... storebror fik den her den anden dag, men han brokkede sig godt nok over at der ikke er danske undertekster p? de to sidste s?soner... hvilket faktisk ogs? er underligt?

  • Hvis man ikke kan finde p? noget at ?nske sig - s? er det fordi man ikke har brug for noget...


    Men siden du nu sp?rger s? kan jeg da remse nogle af mine egne ?nsker op:


    - Farveprinter
    - Br?ndbare cd'er
    - Dvd-film
    - Sokker
    - Dynebetr

  • Min ?nskeliste:


    Blandet:
    Barbermaskine (Man er vel ved at f? sk?g) :))
    Terkel i knibe, video eller DVD
    L?selampe, omkring 150 cm. h?j.
    Rullekravetr?jer str. M
    Underbukser
    Cykelhjelm (Min gamle er ikke specielt k?n, dvs. neongr?n. Men den har da redet mit fj?s ?n gang :D )


    Spil:
    Halo til PC
    Far Cry til PC
    Half Life 2 til PC


    Ikke specielt meget, og alt andet er for dyrt. :boxed:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing


  • Jeg kan m?ske skaffe et Memory stick billigt hvis det er ?? 128mb selvf?lgelig... :D interesseret??

  • jeg har oxo et i min tlf...men nu hvor jeg har f?et en rigtig lille mp3 afspiller har jeg ikek rigtigt brug for det....s?lger for 450+pp hvis det er :)...k?bt i merlin mener jeg har kvittering endnu

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Fragman
    jeg har oxo et i min tlf...men nu hvor jeg har f?et en rigtig lille mp3 afspiller har jeg ikek rigtigt brug for det....s?lger for 450+pp hvis det er :)...k?bt i merlin mener jeg har kvittering endnu


    Hehe.. LOL... k?bte mit for 400,- hos midtdata! Og det er et Sony Memory Stick Duo :D


    Sorry for OT, stopper nu!

  • sagde jo oxo det var k?bt i merlin :D


    gav sq vidst 540kr for det.... :) helt iorden

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af The Hans
    Logitech MX 1000.


    Evt. en brugt A3 printer ville ogs? falde i god jord. :D



    Tsk tsk tsk - du burde da vist (som visse andre) ?nske dig en ny bil eller en meeget gammel rig onkel..... ;)


  • Livas k?mpe Radioaktive dildo :))