Må have mig en Steelpad S&S.

Svedplamager på Icemat'en?
-
-
Iøvrigt var der en som syntes at det var mærkeligt at man kunne svede af at spille computerspil. Det er ikke så mærkeligt endda. For det er jo ikke kun fysisk aktivitet, som sætter gang i svedproduktionen. Ens hormonelle tilstand spiller også en rolle. Og stress-hormonet adrenalin har jo f.eks den effekt at pulsen og svedafsondringen øges. Og man frigører jo temmeligt meget adrenalin når man f.eks spiller en 1 on 1 i Unreal Tournament, eller lignende FPS spil. Bare lige for at sætte det hele i perspektiv.....
-
Jeg sveder sgu aldrig på min Icemat, men jeg bor også i kælderen, der er sgu altid køligt nede (Selv nu her hvor jeg har fået brændeovn på mit værelse, woohoo)
Men en god ting til at gøre Icemat ren med er nok Glasrens og så sådan en god klud, som ikke "støver"? Altså efterlade en smule stof materiale på mussemåtten..
OT: Kælderen har en dejlig virkning på Load-temp med vandkøling
-
Brug vanter ?
-
Jeg havde samme problem, det eneste der virker er at få kolde hænder, dvs. åben vinduet og luk for varmen...
Ellers er det snart jul, ønsk dig nogle nye hænder med non-sved funktion.
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Brug vanter ?hehe ja eller sæt en lille blæser i musen
..har selv en fUNc den er bare nice syndes jeg
-
Oprindeligt indlæg af marquis1
Min Steelpad kommer der også store svedpletter på engang imellem, men det er kun i starten, når den er helt kold fordi den ikke er blevet brugt i længere tid . Det er da meget logiskHvad sker der lige DER!!! hehe.. I længere tid.. Snakker vi timer her.. Det kan da ikke være en sandhed.
-
Oprindeligt indlæg af ShakaleN
hehe ja eller sæt en lille blæser i musen
..har selv en fUNc den er bare nice syndes jeg
Nej nej ... Der skal da et varmelegme i den icemat, så det ikke er en icemat, men en heat-mat ...
-
Jeg havde samme problem med min IceMat. Det var dog ikke derfor jeg skiftede - ville bare en lidt større måtte.
Problemet er forsvundet efter jeg købte en Steelpad.. -
-
jeg får dem også syntes dog de er trælsere på musen
-
Du kunne også bare have lange ærmer
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Nogen der har råd eller tips til hvordan man kan undgå de irriterende svedplamager, der ihf. af og til optræder ved mig?Det har jo ret stor indflydelse på ens optiske mus og dens effektivitet. Da underfladen ændrer fuldstændig textur, og medvirker musen ikke virker ordentligt.
Nogen tips? Jeg er vel ikke den eneste der oplever dette?
Er Steelpad bedre mht. dette?
Du skal bruge vinduesrens... det er genialt til rensning af IceMat.. det stopper også det med sveden en dags tid..
-
Cellulose Fortynder....
Virker på maling så mund ikke det også virker på sved pletter....
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Hehe...jaja...Det er også fakta, at jeg sveder meget
Du lyder som en lækker lille sag