Svedplamager på Icemat'en?

  • Må have mig en Steelpad S&S. <3

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Iøvrigt var der en som syntes at det var mærkeligt at man kunne svede af at spille computerspil. Det er ikke så mærkeligt endda. For det er jo ikke kun fysisk aktivitet, som sætter gang i svedproduktionen. Ens hormonelle tilstand spiller også en rolle. Og stress-hormonet adrenalin har jo f.eks den effekt at pulsen og svedafsondringen øges. Og man frigører jo temmeligt meget adrenalin når man f.eks spiller en 1 on 1 i Unreal Tournament, eller lignende FPS spil. Bare lige for at sætte det hele i perspektiv.....

  • Jeg sveder sgu aldrig på min Icemat, men jeg bor også i kælderen, der er sgu altid køligt nede (Selv nu her hvor jeg har fået brændeovn på mit værelse, woohoo)


    Men en god ting til at gøre Icemat ren med er nok Glasrens og så sådan en god klud, som ikke "støver"? Altså efterlade en smule stof materiale på mussemåtten..


    OT: Kælderen har en dejlig virkning på Load-temp med vandkøling :clap:

  • Jeg havde samme problem, det eneste der virker er at få kolde hænder, dvs. åben vinduet og luk for varmen... :(


    Ellers er det snart jul, ønsk dig nogle nye hænder med non-sved funktion.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Min Steelpad kommer der også store svedpletter på engang imellem, men det er kun i starten, når den er helt kold fordi den ikke er blevet brugt i længere tid . Det er da meget logisk :)


    Hvad sker der lige DER!!! hehe.. I længere tid.. Snakker vi timer her.. Det kan da ikke være en sandhed. :))

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    hehe ja eller sæt en lille blæser i musen :P ..har selv en fUNc den er bare nice syndes jeg :)


    Nej nej ... Der skal da et varmelegme i den icemat, så det ikke er en icemat, men en heat-mat ... :))


  • Du skal bruge vinduesrens... det er genialt til rensning af IceMat.. det stopper også det med sveden en dags tid..