Indlæg af Kaz666

    Min far står og vil anskaffe sig et digital video kamera, men jeg aner ikke hvad man skal kigge efter.


    Er der nogen som har forstand på den slags, som kan anbefale et par gode muligheder i prisklassen omkring de 3000 kroner ?

    Den er helt klart blandt de 5 fedeste film jeg har set. Det er uden tvivl en film for intellektuelle personer som tænker over livet. Under begavede personer som foretrækker Steven Seagal og Van Damme film, vil nok ikke finde filmen særligt god :roller:

    Jeg har et Asus A8V deluxe rev.2, samt en Winchester 3000+, som jeg godt vil sælge.


    Bundkortet er fra 11 januar 2005, og har kun kørt et par måneder, da jeg opgraderede til K8N neo2 rimeligt hurtigt. Der er kvittering på bundkortet.


    CPU´en er ligeledes fra i år, men kvittering haves ikke p.t. da den kvittering CPU´en var på røg med et andet bundkort jeg solgte. Jeg vil dog gøre et forsøg på at få en kopi af fakturaen, og lykkes dette, så er der også kvittering på CPU´en. Den har iøvrigt kørt 2430 mhz stabilt, til trods for det er en CBBID, så den er ikke helt skidt for en CPU med CBBID stepping.


    Der følger en Zalman 7000Cu køler med, som allerede er monteret.


    HBO: 1000 kroner


    Der sælges KUN ved afhentning i Fredericia, da jeg p.t. læser til eksamen, og derfor ikke kan love at jeg får tid til at rende på posthuset.


    Jeg forbeholder mig retten til alt.


    - Kaz

    Jeg har et sæt A-data Vitesta PC4000 liggende, som er med Hynix chips, og de kører såmen ganske godt på A64 socket 939. Har haft dem oppe på 265 mhz ved 2.5-3-3-8 1T ved 2.9 Volt. Så selvom det ikke er TCCD du har, så kører de sikkert godt alligevel.

    Jeg har et socket 939 system liggende, som jeg ikke bruger, og tænkte derfor på om der måske var nogen som ville bytte med et socket 775 system, da jeg længe har villet prøve et Intel setup.


    Det består af følgende:


    Asus A8V deluxe socket 939
    Winchester 3000+ (testet stabil til 2475 mhz)


    Jeg er interesseret i stort set alle socket 775 setups, bare de understøtter AGP. Det er i princippet lige meget om det er en 5xx CPU eller en 6xx CPU, bare det hele er 100 % velfungerende.


    Jeg er selvfølgelig villig til at smide penge oveni, hvis det skulle være nødvendigt.


    Begge dele har ikke kørt særligt længe, og der er kvittering på begge dele.


    - Kaz


    P.S eventuelt interesserede kan adde mig på messenger, templegym@hotmail.com, og så kan vi snakke om det.

    Nu har jeg ikke selv set White Noise endnu, men jeg synes mange herinde har en sjov tendens til at synes at alle gysere på ingen måde er uhyggelige. Jeg ved ikke om det er noget macho noget med at man ikke vil lade sig selv blive bange. For det har faktisk meget med det at gøre. En gyserfilm skal jo ikke præsentere en færdigserveret uhygge, hvor folk bare skal blive bange på kommando. For at se det uhyggelige i en film skal man have en vis grad af indlevelsesevne og fantasi. Jeg kender mange som syntes at Blair Witch Project var en hamrende dårlig gyser. Jeg synes det er en af de bedste som overhovedet er lavet. Den laver nemlig ikke den typiske fejl med at servere det hele på et sølvfad. Uhyggen foregår ikke på skærmen, men inde i hovedet på den som ser filmen.

    Jeg kunne sagtens være interesseret i dem, men der er lidt lavvande i kassen, så jeg vil ikke byde før jeg ved hvor vi ligger henne ;)


    Du står ikke og mangler noget hardware. Har da lidt forskelligt jeg kunne bytte med hvis det var :)

    Jeg ved ikke om det er fordi jeg foretrækker afhentning, om folk synes HBO er sat for højt, om folk ikke har råd for tiden, eller om interessen bare mangler, men jeg tager et sats, og sætter HBO ned til 1800 kroner afhentet, da jeg skal bruge pengene.


    Så jeg håber dermed at der er nogen som har mulighed for at slå et smut forbi Fredericia og hente et billigt 6800GT kort til 1800 kroner.

    Problemet er nok at jeg foretrækker afhentning, og det begrænser jo køber-skaren lidt. Men jeg kan da afvige fra den holdning, hvis der ikke indenfor overskuelig fremtid melder sig en køber som vil afhente.


    Om ikke andet så kan folk da sige til hvis de er interesseret, så kan pris og leveringsmetode diskutteres ;)

    Ingen interesserede ??


    Har i ikke mulighed for afhentning, men er interesseret alligevel, så må i da godt skrive det. Så kan jeg lige overveje sagen. Foretrækker primært afhentning, men er det ikke muligt, så må vi finde en anden løsning.

    Nå, jeg har bestemt mig for at sælge ud af alt det grej jeg har liggende, og ikke bruger, så jeg oprettet endnu en salgstråd.


    Jeg købte den 19/1-05 et Albatron FX6800GT (så der er selvfølgelig kvittering på det), men skiftede for noget tid siden til X800XT PE, og det har derfor ligget og kedet sig i nogen tid nu. Det skal være slut, og håber derfor der er nogen som kan bruge et sådant kort.


    Det er AGP, og der er monteret en VF-700AlCu køler på det. Den gamle køler haves selfølgelig stadigvæk, hvis det skulle være nødvendigt at montere den igen. Det har ikke kørt overclocket, men jeg har kørt lidt test på det, og det løber snildt med hastigheder over Ultra niveau med den nye køler.


    Kortet sælges KUN afhentet i Fredericia, da jeg som nævnt tidligere har det bedst med den handleform.


    Nypris incl. Zalman køleren ligger p.t. på 2953 kroner


    HBO: 2000 kroner


    Jeg forbeholder mig retten til alt.


    - Kaz

    Jeg købte juli 2004 en PS2, men den blev desværre kun brugt de første par måneder, og siden hen bare stået på hylden nede i stuen. Jeg vil derfor godt skille mig af med den.


    Den er købt i Bilka i Vejle juli 2004, så der er stadigvæk garanti og reklamation på den. Har selvfølgelig både faktura og bon.


    Der følger et ekstra joystick + memory card med. Derudover følger Need for Speed Underground, World Rally Championship 3 og GTA vice city med.


    Den sælges KUN ved afhentning i Fredericia, da jeg har det bedst med den handleform.


    HBO: 1000 kroner


    Jeg forbeholder mig retten til alt.


    Hvis i vil snakke køb med mig, så kan i fange mig på messenger: templegym@hotmail.com


    - Kaz