QuoteOprindeligt indlæg af Bubbi
Bor i lejlighed i Odense C sammen med kæresten...
Har boet sammen siden maj -04...
Hvorhenne i Odense C?
Bare rolig, skal nok lade være at ringe på en nattemorgen i beruset tilstand, og bede om soveplads
Bor i lejlighed i Odense C sammen med kæresten...
Har boet sammen siden maj -04...
Hvorhenne i Odense C?
Bare rolig, skal nok lade være at ringe på en nattemorgen i beruset tilstand, og bede om soveplads
En 5-800 meter ned ad Kochsgade...
Et stykke fra Centrum, men stadig Odense C..
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Nice... Mine forældre er skilt.. så hos min mor har jeg er rimelig stort værelse, med egen indgang... perfekt til fed fester, og overnattende gæster efter byture
Hos paps er der knapt så meget plads... det er der computeren står, og der lektierne laves.. og hvis der ikke er overnattende gæster, så plejer jeg at overnatte der efter jeg har været i byen... Så er man tættere på computer og cola næste morgen
jeg ville blive idiot hvis jeg skulle fare frem og tilbage for at kunne bruge en computer .. Måske fordi mit studie nogen gange kræver, at man tjekker blackboard klokken affald, og laver lektier til midt nat ..
En 5-800 meter ned ad Kochsgade...
Et stykke fra Centrum, men stadig Odense C..
oki! Studerer I eller hvad? Spørger fordi jeg jo selv render rundt i Odense så man ved aldrig
Det viste sig jo også jeg går på skole med OC-Dog's kæreste
Verden er lille
Edit: Eller Danmark er ihf.
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
Bor hos min far.. rigtigt mangehus.. Det er som meget lækkert, man slipper for at æde grøntsager, og får kød og kartofler med masser af sovs hver dag
plus så er vi ikk så "fine" dvs vi bøvser og prutter som det lyster os..
Der er EN det ved hvordan det skal være.
Jeg bor i kæleren, så intet kan forstyrre mig.
Så kan han heller ikke se hvis jeg
lidt for meget
Men sammen med min mutti, når jeg gider og kan på samme tid
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
oki! Studerer I eller hvad?
Nej, hårdt arbejdende...
Arbejder på et gartneri lige for tiden...
Hårdt, ja, men det giver nogle gode penge..
Det var godt nok mange der stadig bor hjemme, det er jeg lidt overrasket over.
Jeg bor i lejlighed alene.
QuoteOprindeligt indlæg af DEEF
Jeg bor i lejlighed alene.
Synes også det er overraskende. Spørgsmålet er så bare, hvad gennemsnitsalderen er blandt dem der bor hjemme
m & f
Synes også det er overraskende. Spørgsmålet er så bare, hvad gennemsnitsalderen er blandt dem der bor hjemme
hehe det er jo bare at kigge i folks profiler
Gå du bare igang
Tjaa, jeg må slutte mig til flertallet eftersom jeg stadig nasser hos de gamle, hvilket egenlig slet ikke er så ringe
Er der ingen af jer der er over 18 og som stadig bor hjemme, der betaler noget for det?
Jeg betaler nul og niks
QuoteOprindeligt indlæg af DEEF
Ikke hvis man kigger på de polls der har været om brugernes alder og hvilken slags skole de går i.
De har tydeligt vist, at der er en overvejende del af unge/teenagere her på tweak.dk's fora.
Bor i odense C i lejlighed med kæresten
Gå du bare igang
nah jeg har andet at bruge min tid på
Der er ikke så langt mellem de to? Hvem bor du sådan officielt hos?
10 minutter på cykel... Min adresse er hos min mor.. så det er det officielle... der er ikke noget med forældremyndighed elelr ngoet da jeg er over 18... Og før jeg fyldte 18, var den delt... så deeet...
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Ikke hvis man kigger på de polls der har været om brugernes alder og hvilken slags skole de går i.
De har tydeligt vist, at der er en overvejende del af unge/teenagere her på tweak.dk's fora.
Nej jeg ved godt det er mange "teens" herinde. Men jeg var da vist 19 da jeg flyttede hjemmefra, og har ikke fortrudt det, mere plads, meget mere plads.
Savner da de gamle og den gode mad. Det er lidt dyrt at bo ude på SU. Men det hele værd!
En anden ting. jeg synes godt nok her er mange fra Odense. Bor selv i Odense M tæt ved Munkebjergskolen.
Bor også hjemme i nu og gør det nok i noget tid til økonomien tillader det men klager ikke vi er lige flyttet i hus på 236 m2 hvor jeg har hele 1 sal for mig selv.