DryIce Weekend Part 1.

• Vi har desværre måtte aflyse "eventet". Da vi skulle ned og hente vores 30 Kilo Tøris fik vi afvide at vi skulle køre med åbne vinduer og holde er par pauser da CO2'en ville gå os til hjernen. Mildestalt.

Det skete også, fordi da vi kom hjem til brian igen var vi begge 2 meget syge med dårlig mave mv..

Det beviser bare at det ikke er sundt at lege med..

Så ingen resultater denne weekend.

• Lyder ikke godt.. Jeg ønsker jer god bedring ;)

• Ser godt ud glæder mig til at se nogle resultater, men surt at i blev syge, så må vi jo bare vente til næste weekend.

Men den er sq flot tapet til med gafa den til CPU :))

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

• Tørisen holder sig på de -78/-79 lige indtil der ikke er mere tilbage. Altså det taber IKKE kulden jo længere det ligger.. Da det ikke smelter, men fordamper.

• Så i åbnede altså ikke vinduer som anbefalet? Hvis i gjorde og holdte pauser, lyder det lidt underligt..

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Tørisen holder sig på de -78/-79 lige indtil der ikke er mere tilbage. Altså det taber IKKE kulden jo længere det ligger.. Da det ikke smelter, men fordamper.

Du besvarede ikke Kio_Liex' spørgsmål.

Jeg kunne forresten også godt tænke mig nogle mindre billeder. I præsenterer ikke jeres projekt særligt godt, når man bliver nødt til at bladre op og ned for at se hver ende af billedet. Jeg sidder med 1024x768, men selv med 1600x1200 ville jeg ikke kunne se hele billedet på een gang, hvis der også skulle være plads til menuer m.m.

Oprindeligt indlæg af Gnavpot

Du besvarede ikke Kio_Liex' spørgsmål.

Jeg kunne forresten også godt tænke mig nogle mindre billeder. I præsenterer ikke jeres projekt særligt godt, når man bliver nødt til at bladre op og ned for at se hver ende af billedet. Jeg sidder med 1024x768, men selv med 1600x1200 ville jeg ikke kunne se hele billedet på een gang, hvis der også skulle være plads til menuer m.m.

Du lever nok op til dit navn hva? :roller:

Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Du lever nok op til dit navn hva? :roller:

Jeg gør mit bedste.

Men der lå nu også et godt råd begravet, hvis du kigger efter:
    Hvis man vil imponere andre med en eller anden dims - ny fladskærm
    eller en tøris-køler - forsvinder noget af imponatoreffekten, hvis de kun
    kan se det ene hjørne, fordi man har postet i for stor opløsning.
    Hvis man er stolt af det, man vil vise, hvorfor så ikke præsentere det bedst muligt?

Og jeg mangler forresten stadig svar på kio_liex' udmærkede
    spørgsmål om, hvor længe de regner med at kunne holde på 30 kg
    tøris, før det hele er fordampet.

• Hmm, personligt mener jeg at billederne passer perfekt til en skærmstørrelse på 1600x1200, også inkl. menu'er osv. Det er da dejligt med nogle billeder der er så store at man rent faktisk kan se en masse detaljer på dem.....

Anyway, nogle af os glæder sig mere til at høre om resultaterne når I har fået vejret igen, end at dsikutere billedstørrelse i mellemtiden.

E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

• Billederne bliver IKKE gjordt mindre. Bare ærgeligt.

Vi viser jer disse ting som en slags gave så i kan følge med i hvad der sker rundt omkring. Jeg kan ikke rigtig se hvorfor vi skulle "præsentere" vores projekt til dig?

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, må du sq finde dig en anden bager ;)

#kio_liex'

Tørisen er nok fordampet om en dag eller 2. Normalt hvis det bare ligger i en kasse, tager det godt og vel en lille uge hvis ikke mere for 30 kg at "forsvinde" hvis man ikke bruger af det. :)

Jeg kan ikke rigtig se hvorfor vi skulle "præsentere" vores projekt til dig?

Det var skam ikke for min skyld. Det var for jeres egen.

I har jo allerede præsenteret jeres projekt for os. Det var vel netop formålet med denne tråd. I har bare ikke gjort det særligt kompetent, og dermed udeblev imponatoreffekten. Ærgerligt for jer.

Slut herfra.

Billederne bliver IKKE gjordt mindre. Bare ærgeligt.

Fed holdning af have ... :]

Skal i vise store billeder, så kan det vel ikke være svært at LINKE til billeder istedet for vel ? ... Eller hvad ? ... :boxed: