Rock Around the Lindows Clock

• HEH, Ja det er da ufatteligt at den stadig ligger på deres side... de har nemlig ikke lov til at hedde lindows mere.
    Microsoft lagde nemlig sag an imod lindows, så derfor har de taget navneforandring til linspire.. alligevel lidt griner!!

~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

• Jeg tror bare jeg holder mig til "Windows really good edition" :P

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Oprindeligt indlæg af Burger

Ja hvornår er den blevet udgivet? *GG*

Spørgsmålet er mere, hvornår 'bliver' den udgivet, men kunne så egentlig menes som et retorisk spørgsmål.. :P

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes

Spørgsmålet er mere, hvornår 'bliver' den udgivet, men kunne så egentlig menes som et retorisk spørgsmål.. :P

Måske bare M$ laver fejl i deres styresystem med vilje for at være sikker på at folk køber det næste de laver :P

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Troede ikke de måtte kalde sig for lindows! det er skuda også for latterlig og lave et styresystem som hedder lindows når der sørme er et som hedder windows så har man skuda også lagt op til en retsag!
    Jeg tror jeg vil lave en læske drik som hedder CoCca-cola det kan der da ikke være nogle som har noget imod vel?( :]

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Troede ikke de måtte kalde sig for lindows! det er skuda også for latterlig og lave et styresystem som hedder lindows når der sørme er et som hedder windows så har man skuda også lagt op til en retsag!
    Jeg tror jeg vil lave en læske drik som hedder CoCca-cola det kan der da ikke være nogle som har noget imod vel?( :]

Nu glemmer du lige lille ven, at X Windows til Unix og Linux var registrerede trademarks allerede i 1983, så hvem mon der hugger begrebstitler fra hvem og senere tuder og siger de ejer dem ?