hehe... nu er publiceringen af lindows gået over i en ret syg fase
http://images.linspire.com/closed/LindowsRock.html
Man skal ligge øre og øjne til meget. Men det er da en cool nok ide ;P
hehe... nu er publiceringen af lindows gået over i en ret syg fase
http://images.linspire.com/closed/LindowsRock.html
Man skal ligge øre og øjne til meget. Men det er da en cool nok ide ;P
Den er gaaaaaaaammel, men ja... Det er ikke lige det bedste argument for at anskaffe Lindows.
den er da rimeligt grineren
HEH, Ja det er da ufatteligt at den stadig ligger på deres side... de har nemlig ikke lov til at hedde lindows mere.
Microsoft lagde nemlig sag an imod lindows, så derfor har de taget navneforandring til linspire.. alligevel lidt griner!!
Jeg tror bare jeg holder mig til "Windows really good edition"
QuoteOprindeligt indlæg af b34tz0r
som er ? ...
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
som er ? ...
Ja hvornår er den blevet udgivet? *GG*
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Ja hvornår er den blevet udgivet? *GG*
Spørgsmålet er mere, hvornår 'bliver' den udgivet, men kunne så egentlig menes som et retorisk spørgsmål..
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Spørgsmålet er mere, hvornår 'bliver' den udgivet, men kunne så egentlig menes som et retorisk spørgsmål..
Måske bare M$ laver fejl i deres styresystem med vilje for at være sikker på at folk køber det næste de laver
QuoteOprindeligt indlæg af b34tz0r
Er det ikke den flash joke?
"Clippy has caused a fatal error, and will be shot for that reason"
haha nogen bedre forslag???
Troede ikke de måtte kalde sig for lindows! det er skuda også for latterlig og lave et styresystem som hedder lindows når der sørme er et som hedder windows så har man skuda også lagt op til en retsag!
Jeg tror jeg vil lave en læske drik som hedder CoCca-cola det kan der da ikke være nogle som har noget imod vel?( :]
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Troede ikke de måtte kalde sig for lindows! det er skuda også for latterlig og lave et styresystem som hedder lindows når der sørme er et som hedder windows så har man skuda også lagt op til en retsag!
Jeg tror jeg vil lave en læske drik som hedder CoCca-cola det kan der da ikke være nogle som har noget imod vel?( :]
Nu glemmer du lige lille ven, at X Windows til Unix og Linux var registrerede trademarks allerede i 1983, så hvem mon der hugger begrebstitler fra hvem og senere tuder og siger de ejer dem ?