til at tude over at man mangler så lidt for at have hentet det og så er der ikke flere accounts  

WoW Open Beta signup !! NOW!!!!
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af SureShot- 
 kan overhovedet ikke manage min account de siger at siden er nede
 Keep in mind: Det er jo stadig betaversion....ved sådan nogle skal der være mangler 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af PolluX^ 
 Keep in mind: Det er jo stadig betaversion....ved sådan nogle skal der være mangler Ja den her open beta er vil næsten kun for at give folk et forskud på morskaben og så at stress teste deres server're FOR REAL!  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af HeRo 
 til at tude over at man mangler så lidt for at have hentet det og så er der ikke flere accounts lavede du ikke en account den gang du begyndte at hente det? Fordi så skal du jo bare logge ind med den, hvis ikke er du dælme selv uden om det  
- 
			hvad server spill folk på? er snart klar mangler lige 2/3 install  tager sku lidt tid :s tager sku lidt tid :s
- 
			Bah, serverne er nede til eftersyn. De skulle eftersigende være oppe igen kl 22.00. 
- 
			er glad for jeg fik acc! 
 vidste godt det var først til mølle oprettede min acc i skolen oprettede min acc i skolen 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af SyZyGy^ lavede du ikke en account den gang du begyndte at hente det? Fordi så skal du jo bare logge ind med den, hvis ikke er du dælme selv uden om det  Nej desværre, det var også utrolig dumt, men sket er sket. Håber bare på at der er nogen som ikke gider at spilled det alligevel, så jeg kan prøve det. 
- 
			jeg har faktisk et account i overskud 
- 
			Har lige addet dig på msn Tunsnask  
- 
			Jeg har lige hentet den bæ client for 10 gang.... Men nu siger den at zip filen er korupt! Hvad gør jeg?! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af købkøb 
 Jeg har lige hentet den bæ client for 10 gang.... Men nu siger den at zip filen er korupt!Hvad gør jeg?! Brug Winzip 9  
- 
			Kan det passe at jeg skal til at hente en stor patch? Har ikke installeret spillet endnu...Skolen... 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Recon_99 Brug Winzip 9  Ja det fandt jeg ud af... Sjovt at rar ikke kunne... Damn det tager jo timer... Det har taget næsten 20 min... På en 3.45Ghz P4 med 3xdiske i raid-0...  Bliver jo helt ked af det:D ikke engang farcry tog så lang tid... Bliver jo helt ked af det:D ikke engang farcry tog så lang tid...
- 
			Er der en der har en ekstra account de kan undvære?? 
- 
			Jeg fik ikke dl'et den BETA, og græder snart igen. Får man mulighedenn for at DL'e betaen en gang til? før WoW kommer til europa altså 
- 
			hvis der er nogen der har en account de ikke bruger hele tiden så kunne jeg virkelig godt bruge et.... 
- 
			gider da ikke at betale for det!  
- 
			du skal da heller ikke betale for det 
- 
			genzo nævnte du ikke tidligere du havde et account du ikke brugte.... er det noget du stadig har ?