nu har jeg 7 timer tilbage

WoW Open Beta signup !! NOW!!!!
- 

- 
			Jeg har over 1 dags downloading tilbage  Kan man ikke stoppe downloaden, og så genoptage den senere ligesom almindelig Bittorrent? Og hvor lang tid varer den her open beta? 
- 
			Jo du kan godt stoppe og fortsætte igen derfra. Bare vælg samme mappe. Min skifter mellem 10-20 timer tilbage. 
- 
			Det her lyder nok underligt, men jeg fik det foreslået af en på pcplayer.dk og det boostede min download-hastighed med 60-90 kb/sek med Blizzard Downloaderen. Det jeg gjorde var at downloade NetLimiter og sætte en grænse på at jeg kun kunne uploade med 10kb/sek til Blizzard. Det lyder underligt, men det virker sgu. Hvis jeg lukker NetLimiter stiger upload og download falder til 10-15kb/sek. 
- 
			hmm synes sku ikke det virker? 
- 
			 nu virker det sku "Lidt" henter da med +30 istedet for 2-30stykker nu virker det sku "Lidt" henter da med +30 istedet for 2-30stykker 
- 
			Jeg skulle også lige vente 5-10 min. før jeg kunne se forskel  
- 
			Jeg kan ikke se nogen form for ændring med Netlimiter... Damn det kommer til at tage tid når jeg holder den på under 8 kbit/s.  
- 
			hvad ligger jeres dowload limit på netlimiter på? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Tunsnask 
 hvad ligger jeres dowload limit på netlimiter?Jeg vil også gerne lige høre lidt yderligere om folks settings  Hvorfor har Dailyrush ikke lagt hele svineriet op på deres server?  
- 
			jeg har opgivet idag, kunne ikke logge ind på min rogue igen. og at loote tog 1 min. 
- 
			mit er nede, men da jeg har hentet det fra en torrent file, så skal jeg lige hente update først på næsten 300mb  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^ 
 jeg har opgivet idag, kunne ikke logge ind på min rogue igen.og at loote tog 1 min. de testede server i går  hehe heheJeg sidder nok på hele dagen i dag.. så i kan bare skrive ingame hvis det er  
- 
			heh 
 fik klienten igår af en ven i skolen, 6mb/s hurtigere endn alle jer andre hurtigere endn alle jer andre er inde, men skal lige igang  
 Account: Hardstyler
 Char navn: Pavo
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wraper 
 heh
 fik klienten igår af en ven i skolen, 6mb/s hurtigere endn alle jer andre hurtigere endn alle jer andre er inde, men skal lige igang  
 Account: Hardstyler
 Char navn: Pavoskriv til mig igame her ved en 9 halv 10 tiden. 
 /tell Eridam hey 
- 
			umildbart virker det bedst bare at bruge fileplanet - henter med avg. 250 kb/sek derfra.. så snart man er kommet forbi vente tiden (ved mindre man er betalende kunde self) 
- 
			Nåede lige at installere det, inden jeg skulle i skole. Glæder mig sgu til at komme hjem! 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af bot 
 umildbart virker det bedst bare at bruge fileplanet - henter med avg. 250 kb/sek derfra.. så snart man er kommet forbi vente tiden (ved mindre man er betalende kunde self)hehe som jeg jo er  
 men altså.. du for en 10mbit sat til dig hvis du har betalende..
- 
			Øv... De lukkede for signup  Er der en der har en account jeg må få??? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af købkøb 
 Øv... De lukkede for signup Er der en der har en account jeg må få??? lukkede signup?? Det er open beta.. jeg kan lave en til dig. .add mig på msn  edit: du har sku ret.. men lad os nu se.. jeg kan nok finde ud af noget.