Fik hentet den i løbet af natten, men pga jeg pausede den et par gange var filen korrupt.. Det sagde Winrar ihvertfald.. Henter den så den er klar i morgen, og denne gang uden at pause den

WoW Open Beta signup !! NOW!!!!
-
-
du skal bruge winzip 9 få at pakke filen ud ellers kan du ikke
-
yep winzip 9 jeg havde samme problem.
-
WinRar?
-
Siger i at man IKKE kan pause den uden at gøre den downloaden korrupt?!
For så skal jeg igang med at downloade igen, og jeg har downloadet i 20 timer nu
Edit: Hvad pokker vil i bruge Winzip eller Winrar til? Hvis man downloader med den Blizzard Download client skal man da ikke bruge et komprimeringsprogram...Eller?
-
Jeg downloade filen "worldofwarcraftopenbeta.zip" fra fileplanet... men nu når jeg sidder og skal til at installere det, så efter have installeret en del af det, så beder den om CD 2 ???
nogle andre som har haft dette problem, eller kan forestille sig hvad det skyldes?.
Når jeg søger på hjælp, så takker de mig blandt andet for at have købt spillet??? - og de beder at man afinstallere evt beta version før man installere det rigtige.
-
Oprindeligt indlæg af Recon_99
Siger i at man IKKE kan pause den uden at gøre den downloaden korrupt?!For så skal jeg igang med at downloade igen, og jeg har downloadet i 20 timer nu
Edit: Hvad pokker vil i bruge Winzip eller Winrar til? Hvis man downloader med den Blizzard Download client skal man da ikke bruge et komprimeringsprogram...Eller?
Du kan kun åbne filen med WinZip.. prøvede med WinRAR til at starte med, men den sagde nemlig corrupt data. Men WinZip klare den helt fint
-
Oprindeligt indlæg af PolluX^
Du kan kun åbne filen med WinZip.. prøvede med WinRAR til at starte med, men den sagde nemlig corrupt data. Men WinZip klare den helt fint
Det ser ellers helt Ukomprimeret ud
-
Oprindeligt indlæg af bot
Jeg downloade filen "worldofwarcraftopenbeta.zip" fra fileplanet... men nu når jeg sidder og skal til at installere det, så efter have installeret en del af det, så beder den om CD 2 ???Lader til at fejlen sker når wow forsøger at installer en fil der hedder wmo.MPQ jf. sceendump vedhængt. Kun mig det sker for?
-
Hvad man... Blizzard ku' vidst godt lære lidt af NVsoft og AREAnet... Godt nok er der tale om en beta, men det er jo umuligt at komme til at spille det
Min download gik i stå ved 946 mb, magen til lort.. Men det er jo så flieplanets skyld. Men forfra med den.
-
Så er jeg også inde. Dwarf Hunter på EAST TEST 1.
-
Er der en måde jeg kan genskabe filen på, hvis jeg ikke har Norton installeret...?
Edit: Prøver lige med et program kalder "R-Undelete"
-
Stadig ingen som vil af med en account?
-
Desværre intet held.. Den finder en masse andre fine ting, men ikke 'lige' den fil jeg skal bruge.. SUK!
(Installerer Norton nu.. Så sker den slags forhåbentligt ikke igen..)
-
ARGH! lige som jeg skal til at i gang får man denne besker.. "the server are being shut down due to mainentance. 2-3 hours"
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
ARGH! lige som jeg skal til at i gang får man denne besker.. "the server are being shut down due to mainentance. 2-3 hours"ja den starter kl 3.00 (us tid) er lige blevet smidt ud af den
-
da man lavede en account sendte de så en mail ? fordi jeg har ikke fået nogle?. Inde i spillet siger den bare Unable to connect
-
Oprindeligt indlæg af Karse
ja den starter kl 3.00 (us tid) er lige blevet smidt ud af den
Nu er det så mig der ikke lige kna finde ud af det med US tid, hvor når starter den igen Dansk tid?
-
Oprindeligt indlæg af SureShot-
da man lavede en account sendte de så en mail ? fordi jeg har ikke fået nogle?. Inde i spillet siger den bare Unable to connectTror ikke man modtager nogen mail. Jeg kan godt connecte til min account på worldofwarcraft.com, og jeg har ikke fået en mail.
-
kan overhovedet ikke manage min account de siger at siden er nede