jeres nick - hvorfra ?

• jah, det kan godt være mig der sidder og tåger på en tømmermændssøndag.

Men sad og kom til at tænke på hvorfor i hedder det i hedder(altså her på forum self).

Jeg hedder FlexQ - mig og en kammerat sad og taggede i folkeren en gang, hvor jeg stadig hed se7en, men det så lam ud og der var mange der hed det, så vi fandt på FlexQ ... (: ... har dog set mange knap så heldige forsøg på at kopiere LOL ... FLezQ ... f.eks. :P ...

nok fra mig... nu jer

• Har vist fortalt det her før, men mit stammer fra min yngste storesøsters mand .. Han har altid kaldt mig alt muligt, i de, efterhånden 14 år, han har kendt min søster, og det sidste skud på stammen var så Burger .. (Der er vist noget Bubbibjørnene blandet ind i det ..)

Ja det startede egentlig med Moster Burger, og ungerne kalder mig det også .. Og så hænger det bare ved .. Selv et par af mine venner kalder mig Burger .. *G*

• Min historie er knap så spændene

Hotmail ville ikke give mig shahid@hotmail.com

men hellere shahid_2 og det så tamt ud, ved at sætte dk på så giver jeg udtryk for at jeg er fra Danmark og så ser det også bedre ud IMO ;)
    og siden har det altid været shahid_2dk

• Normalt er mit nick "Fonne", men dengang jeg orettede bruger var det allerede taget..... Gad ikke itl at finde på noget nyt så det blev bare mit alm. navn Henrik ....... Ved dog egenlig ikke hvorfor jeg bliver kaldt Fonne, for kan slet ikke huske hvor det kommer fra, men det hænger nu ved,,,

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

• Før i tiden blev jeg kaldt 'bundgas' IRL. Knallerter, biler osv osv - dont ask :))

Det blev så ændret til Torque online, hvilket godt nok ikke helt er det samme, men tæt på. Iøvrigt lææænge for den usle film blev lavet, og karakteren blev opfundet :))

• Mit nick, på det her forum, er ikke andet end det jeg bliver kaldt til dagligt, af venner og bekendte. Normalt staver man jo "Cedde" med "K", men dengang da jeg stadig gik på efterskole fandt jeg på at stave det med "C", da jeg syntes det skulle skille sig en smule ud, samtidig med at mig rigtige navn, "Christian", staves med "C".:D

Når jeg gamer osv. så er mit foretrukne nick "CheezEDippaH-dk". :)

• Mit navn stammer fra filmen Toy Story :) ... fandt på det da jeg lige havde levet en genfrisker af filmen sammen med en ven, og vi så skulle til at spille PS2 spillet Time Splitters.. der sagde jeg til at ham at jeg ville finde på noget andet end bare at hedde Nicky (som jeg hedder irl) og det blev så til Slinky. Efter et stykke tid ændrede jeg det til Zlinky, og så blev jeg træt af det, og da jeg oprettede mig her inde hed jeg ZnY\\ - det blev jeg dog meget hurtigt træt af igen og fik det lavet om til Zlinky.. ;)

• Da jeg i sin tid arbejdede som fejedreng på et bogbinderi var der en 2 meter høj gut (som var den eneste der var højere end mig), der synes jeg var lille. Derfor synes han at Grus passede bedre end Steen, og der har så hængt ved :)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• SjQLunD..

Hedder Sjølund til efternavn
    Derfor :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Mit kommer fra en laang historie men i skal få den fra starten :T
    Det started med at min mor blev gravid også skullle de finde et navn til mongolen.. Min far valgte navnet Kenni, men det ville min mor ikke da hun havde haft traumatiske oplevelser med navnet kenni. :chain:
    Så hun valgte navnet Patrick, min far ville så have jeg skulle hedde hans efter navn først Patrick Stange,
    men nej min mor ville os have sit efter navn så det blev "Patrick Elbæk Stange" man kan godt høre hvem der havde skoene på hva ?
    No wonder he left X(