hvordan fjerner man en fil der kommer tilbage??

• Jeg har lige fået the sims 2, men i samme sekund jeg prøver at starte spillet får jeg at vide at spillet har fundet emulations software.. Så jeg fjerne Daemon Tools der lå installeret, men det virker stadig ikk!

Jeg finder så ud af at en fil ved navn cidaemon.exe, som kører som en proces for Daemon tools, stadig ligger og kører og det er sikkert den fil der er min torn i øjet..
    Jeg har prøvet at slette den manuelt efter jeg afsluttede den som proces, men den kommer tilbage.. :boxed:

Jeg har os prøvet at køre Norton Antivirus' Wipe Tool, der efter sigende sletter en fil permanent og sørger for den ikk ka komme tilbage.. Men sjovt nok ligger den der igen efter 10 sek.. 8o

;( ;( ;( ;( ;( ;(

• det nok den fil du "styre" det image du har kørende.. prøv at geninstallere daemon tool også unmaunt dine images også afinstallere daemon tool igen...

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Som jeg har sagt før karsten, så har jeg deamon tools installeret og jeg kan godt spille de spil som siger det, så jeg tror det er noget andent...

Da Karga kun har 56k og kun må være på i 30 min om dagen svare jeg for ham...

Den siger heller ikke direkte, at det er deamon tools der gør det, den siger noget i retning af (oversat til dansk :) ) : Der er fundet emulations (CD/DVD) software på computeren.

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

• Har du CloneCD inde?
    Hvis du har det, er det der balladen kommer fra.

Synes dog stadig det er noget værre noget, at de vil bestemme hvad man "må" have installeret.

Oprindeligt indlæg af MJO
    Har du CloneCD inde?
    Hvis du har det, er det der balladen kommer fra.

Synes dog stadig det er noget værre noget, at de vil bestemme hvad man "må" have installeret.

Det var da egentlig en klam feature :ban:

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• det kan ikke være en trojan fil som faktisk er forklædt som daemon?

i så fald ligger der i taskmanager en anden fil som konstant genopretter skidtet.....ikke andet for end at gå alle filer i taskmanager igennem via search og finde ud af hvad der er til hvad....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• OK tak alle sammen, jeg vil give svarende vidre til Karga

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Lol det skod lavet at de ikk vil ha clonecd installeret.. Bruger det squ :rolleyes:

Og hvordan ka emulations software blandes sammen med et brænder prog?? Syns det for latterligt lavet, men thx guys, nu ska der games sims 2 :)

Det alt for fedt det spil :T

• CloneCD har en drevemulator indbygget. Men det er overdrevet for klamt og fascitisk at man ikke kan starte et spil hvis Daemon Tools kører eller CloneCD's virtuelle drev. Mange af os bruger dem faktisk til legale ting. Hvis de så var en debugger den brokkede sig over kunne jeg forstå det.