der er masser men her kommer de bedste....
1) Terminator 2 *G*
2) Resident evil 2
3) Alle Gyssere
der er masser men her kommer de bedste....
1) Terminator 2 *G*
2) Resident evil 2
3) Alle Gyssere
QuoteOprindeligt indlæg af engel
I forlængelse af ovenstående, kunne jeg da godt tænke mig at høre om der er nogen releasedato på 2'eren? Jeg synes efterhånden at det er ved at trække i langdrag med den.
vides ikke.. efter hva jeg tror (og rygter) så skulle den komme i 2005.. de er vidst ikke engang begyndt at filme endnu
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Fed7haS
Hmmm.... ja hvad kan man sige...
Jeg må indrømme at jeg i dette øjeblik mistede alt tiltro til dig som meneske og fungerende person i vores samfund... en så retarderet holdning til et kunstværk som Shawshank Redemption bør mildest talt straffes med bortvisning til en anden planet eller minds en flage på indlandsisen... hvor du kunde udleve resten af dine smageløse eksistens uden at genere os andre med din uvidenhed og dumhed...
Og sammenlign aldrig en film som Resident Evil 2 og Shawshank Redemption med hinanden igen... det understreger bare at du minus har forstand på hvad du taler om...
Fed7haS
personligt mener jeg at du burde udvises fra det her forum pga din manglende respekt for andres meninger....man kan godt være uenige uden at skulle flame folk....en af grundene til at jeg elsker det her forum normalt.
Fed7haS, meget af det du skriver kan jeg ikke stå indefor er min mening. Du har lige kigget på den enkelte sætning jeg har skrevet, og lagt en masse af dine egne teorier bag, du så mener automatisk er korrekte.
Det siger en del om dig søde
Quoteman kan godt være uenige uden at skulle flame folk
Enig, men heldigvis er der ikke mange herinde, der ligger på det nivau, så det er til at leve med
JFK + masser af andre. Sævrt at nævne tre, men JFK er min nr. 1.
1. The Passion of Christ
2. Feddy got fingered
3. Garfield / Terkel i knibe
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
personligt mener jeg at du burde udvises fra det her forum pga din manglende respekt for andres meninger....man kan godt være uenige uden at skulle flame folk....en af grundene til at jeg elsker det her forum normalt.
Dette er ikke et spørgsmål om mening men om stupidetet...
Fed7haS
1: Terminater 3
2: I,robot
3: Bad boys 2
Syntes det er ringe at ingen nævner min nr1
1 : Goodfellas
2 : Saving Privat Ryan
3 : Full Metal Jacket
Hvis der måtte være flere så 4 : LOTR 1/2/3, 5 : Matrix 1/2/3, og 6 : Den Grønne Mil
1. The Butterfly Effect / Boondock Saints
2. Fight Club / Resevoir Dogs
3. Donnie Darko / From Hell
Ej det er sgu for svært... der er mange andre gode. Som fx
City of God, Kill Bill vol 1&2, Minority Report, Face Off.
Og så i den sjove kategori:
Dum dummere
Dude, where's my car?
og den hvor Jim Carrey er en uheldig fyr der får lov at være gud i et par dage ..
QuoteOprindeligt indlæg af Fed7haS
Fed7haS
det er sku da stadig hans mening.. du behøves da ikke få et møgfald over det, og tvære ham til fordi du ikke synes resident evil 2 er fed..
QuoteOprindeligt indlæg af Fed7haS
Fed7haS
Rolig nu - der skal være plads til alle herinde
Det er sådanne kommentarer som gør et forum træls at være på, og ligeså stille splitter det ad!
Synes det er utroligt så mange, som har helt nye film på alle pladser af deres top3. I må skifte yndlingsfilm tit.