Top 3 - Film

Oprindeligt indlæg af OriGiN

samme med mig og Jay and Silent Bob Strikes back :)) kan jeg også bare ud og ind :D genial film forresten.. altså kung pow ;) "Open your mouth" :))

Jay & silent bob strikes back er helt klart også en af mine favoritter :D

I'ts a net.. and it's tiny.....it's a tiny net :))

• 1. Leon

2. Abyss

3. Dragon Heart 1 ( Der er dog en del film der ligger og roder heromkring, Star Wars filmene, Space Jam, Jurasic Park 1, American Historie X, Boy'z in d' Hood, Sjakalen, Gremlins 1, og mange andre)

• 1. Star Wars! (altså de gamle)
    2. the Lord of the Rings
    3. Snacth
    4. Fightclub

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Min top 3 i film:

1) Lord Of The Rings
    2) Resident Evil 2
    3) King arthur

Hvad er jeres mening, og hvad synes i om resident evil 2 på trods af dens ikke gode anmeldelser

Resident Evil 2? hehe du er da totalt til grin...

1. The Shawshank Redemption
    2. Requiem For A Dream
    3. Dr. Strangelove
    4. A Clockwork Orange
    5. Lost in Translation

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Tunsnask
    1. Star Wars! (altså de gamle)
    2. the Lord of the Rings
    3. Snacth
    4. Fightclub

du er tæt på :D

1. Star Wars (oldschool)
    2.The usual suspects
    3. Fightclub

men LOTR og matrix er bestemt runner up.....resident evil 2 er sq fed nok, men ikke meget andet end underholdning...the cube er federe (nej ikke hypercube)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• 1. Boondock Saints `Den er for fed. Jeg har sjældent set en film med så´fede karakterer som de 2 brødre der slår mafia bosser ihjel i guds navn. :chain:

Glæder mig til at se om 2´eren kan holde den fede stemning eller om det går med den, som det går med mange 2´ere! :roller:

2. The Matrix 1 (For den fede "effekt" den giver når man ser den første gang"

3: Uhh der er mange gode, men jeg tror faktisk jeg vil skrive Jurassic Park 1, for jeg synes det er en rigtig cool adventure film, og man tabte næsten øjne og mund når man havde set den. Den var rigtig flot dengang og det er den stadig!

• 1. de grønne slagtere
    2. 51st state
    3. fight club
    4. blinkene lygter
    5. the village

tror det ser sådan ud

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af Fed7haS

Resident Evil 2? hehe du er da totalt til grin...
    Fed7haS

Kommer fra en person, der har Shawshank Redemption som nummer 1 på listen :roller:

• Helt klart:

1. Full Metal Jacket
    2. Platoon
    3. Saving private ryan
    4. Braveheart
    5. Blinkende lygter

Intel Core2Duo E6600 2.4 Ghz
    Asus P5K-E Wifi AP
    4 GB Kingston HyperX 800 Mhz
    GForce 8800 GTS 320 MB DDR3 RAM
    7.1 Surround
    2 x 320GB Seagate HDD SATA 300
    Plextor DL DVD-R

Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    1. Boondock Saints `Den er for fed. Jeg har sjældent set en film med så´fede karakterer som de 2 brødre der slår mafia bosser ihjel i guds navn. :chain:

Glæder mig til at se om 2´eren kan holde den fede stemning eller om det går med den, som det går med mange 2´ere! :roller:

I forlængelse af ovenstående, kunne jeg da godt tænke mig at høre om der er nogen releasedato på 2'eren? Jeg synes efterhånden at det er ved at trække i langdrag med den. :boxed:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura

Kommer fra en person, der har Shawshank Redemption som nummer 1 på listen :roller:

Hmmm.... ja hvad kan man sige...

Jeg må indrømme at jeg i dette øjeblik mistede alt tiltro til dig som meneske og fungerende person i vores samfund... en så retarderet holdning til et kunstværk som Shawshank Redemption bør mildest talt straffes med bortvisning til en anden planet eller minds en flage på indlandsisen... hvor du kunde udleve resten af dine smageløse eksistens uden at genere os andre med din uvidenhed og dumhed...

Og sammenlign aldrig en film som Resident Evil 2 og Shawshank Redemption med hinanden igen... det understreger bare at du minus har forstand på hvad du taler om...

Fed7haS