A & J - det bliver hurtigt til gode jokes

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Det er sku noget være noed med dem... Også var hun blevet så god til dansk for ingen verdens nytte :]


    Tjah...hendes børn vil vel most likely vokse op i DK. Det er da ikke så dårligt. Tror da hun kan få meget ud af at kunne dansk og bo i DK.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Synes slet ikke det er sjovt, så snart man kommer ind på hendes kinesiske baggrund. Så synes jeg bare det er groft. Som om, "Nåh...nu er hun ikke gift med ham danskeren mere, så kan vi gå igang med at lave sjov af hendes baggrund"...


    Det er jo faktum, at der netop nu, hvor de skal skilles, først er begyndt at komme de såkaldte "vittigheder" rettet mod hendes kinesiske baggrund. :boxed:


    ahh jeg synes nu de har været der hele tiden, dem med det gode knald og så videre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Tjah...hendes børn vil vel most likely vokse op i DK. Det er da ikke så dårligt. Tror da hun kan få meget ud af at kunne dansk og bo i DK.


    Hun flytter da tilbage til kina/hongong/japan eller hvor det nu var hun kom fra;) med børnene...
    Sådan forstod jeg det hvertfald på de 5 minutter jeg så i tv!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Hun flytter da tilbage til kina/hongong/japan eller hvor det nu var hun kom fra;) med børnene...
    Sådan forstod jeg det hvertfald på de 5 minutter jeg så i tv!


    Så har du ik forstået ret meget .. For hun flytter ind på Amalienborg, og hun ville aldrig få børnene med til Hong Kong, for dem "ejer" Magrethe ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så har du ik forstået ret meget .. For hun flytter ind på Amalienborg, og hun ville aldrig få børnene med til Hong Kong, for dem "ejer" Magrethe ..


    sådan en ækel gammel dame, g¨r og får ejerskab over nadres børn :S ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Synes slet ikke det er sjovt, så snart man kommer ind på hendes kinesiske baggrund. Så synes jeg bare det er groft. Som om, "Nåh...nu er hun ikke gift med ham danskeren mere, så kan vi gå igang med at lave sjov af hendes baggrund"...


    Det er jo faktum, at der netop nu, hvor de skal skilles, først er begyndt at komme de såkaldte "vittigheder" rettet mod hendes kinesiske baggrund. :boxed:


    Jeg har sku altid gjort grin med at hun var kineser.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    "Kineseren var en fuser"


    :lame:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Har lige læst følgende nyhed på EB.dk


    "Sletter spøgefulde Joachim-profiler"
    Spøgefulde mails med prins Joachims profil på Farmerdating florerer landet over...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Tillykke på dagen :cheers:


    Mange mange tak :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så har du ik forstået ret meget .. For hun flytter ind på Amalienborg, og hun ville aldrig få børnene med til Hong Kong, for dem "ejer" Magrethe ..


    NU har jeg altså lige læst på sådan et forside stativ! At hun får begge børn...
    så er det spørgsmålet om extrabladet har ret ;)

  • De har delt forældremyndighed, og Alex må ikke tage børnene med sig ud af landet.

    Intel Core 2 Duo E6550 @ 3.00 GHz
    ASUS P5K-VM iG33
    ASUS GeForce 7300GT 256MB. Silent
    2GB. Mushkin Enhanced PC2-8500 DDR2
    Thermalright XP120 m./ 120 mm. 18dB Papst
    Antec Fusion V2 HTPC Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Eiberg
    De har delt forældremyndighed, og Alex må ikke tage børnene med sig ud af landet.


    Nej, ikke hvad jeg har hørt ihvertfald. Iflg. det jeg har hørt, så er det Margrethe der ejer børnene, og hun bestemmer hvad der skal ske med dem. Det har hun efter sigende skrevet under på da de blev gift. Desuden synes jeg det er godt af Margrethe at hun lader hende bo på Amalienborg.


    Lol, en fra min klasse fortalte i går at en af hendes mors venners ven arbejdede på amalienborg, og havde fået at vide at Prins Joachim var bøsse.


    I dag var historien så at en af hendes mors venners vens ven s ven arbejdede som tjenestepige på Amalienborg, og havde fundet Joakim i gang med en tjener ude i køkkenet (el.lign sted), for et halvt år siden.
    :roller: