Shrek2?? MEGA FLOT!

  • Jeg var inde og se den i Imeperial (DIGITAL!!) Hehe... Det så bare MEGA godt ud...


    De er VIRKELIG blevet dygtige til at animere...


    Vandet i den film ligner virkelig vand... Dvs når det regner på et tidspunkt... Det så VIRKELIG flot ud.,..

  • glæder mig til at se den film i imperial :D

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Den film er seriøst fed. Og utrolig godt lavet.


    Jeg synes noget af det sjoveste er hvor æslet sidder og siger den der "pop"-lyd i kareten. :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Jeg var inde og se den i Imeperial (DIGITAL!!) Hehe... Det så bare MEGA godt ud...


    De er VIRKELIG blevet dygtige til at animere...


    Vandet i den film ligner virkelig vand... Dvs når det regner på et tidspunkt... Det så VIRKELIG flot ud.,..


    Blevet? Den er da ikke specielt flottere end Shrek 1.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Blevet? Den er da ikke specielt flottere end Shrek 1.


    Tror han mener i alt almindelighed??



    Syns også det er mega griner med de pop lyder der :D... Det er nogle rigtig geniale jokes!



    Men hvad er forskellen på den digitale version.. Så godt et sted noget med " digital kopi" ??

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Men hvad er forskellen på den digitale version..


    Imperial har lige fået installeret udstyr til digital afspilning af flimene.
    Så i stedet for at bruge en gammeldags filmspole på flere kilo med fnuller, hår, sorte pletter og andet mærkeligt der dukker op på billedet ind imellem, er filmen i digital udgave lagret på noget der minder lidt om en ekstern hdd i størrelsen.
    Billedet bliver knivskarpt uden snavs. Man tror man sidder og ser en DVD.


    Det er ret flot.


    Andre større biografer får også teknologien snart...


  • Oki takker :D! Det kommer nok ikke i vores bio :P!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Ser også frem til at se den i bio! :) 1'eren er kanon.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Rettelse: Imperial, Palads kbh(kun 1 sal) og BioCity Århus(kun 1 sal)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde


    PIXAR?


    -Tror jeg nu ikke... De er nemlig en del af Disney, og det er jo ikke lige dem der har produceret Shrek 2, men DreamWorks...


    Pixar er ikke en del af disney???


    Disney har ikke længere kontrakt med pixar... De laver 1 sidste film sammen så er det usikkert...


    Men det er dreamwork studios der lavede shrek2... Og den er MEGET flottere end nr 1... Så er det pga i ikke har set det i digital :D


    ellers har i DL den i lorte kvali :P


  • Nårh ja... Der kan man se... :))


    Mente ellers at Disney havde opkøbt en del af Pixars aktier... Man lærer noget nyt hver dag... ;)
    -Men vi var da i det mindste enige om én ting! -Shrek 2 er IKKE fra Pixar...:)

  • Var også inde og se den torsdag aften i Imperial. Kan kun opfordre alle til at tage derind og se den. Med den digitale fremvisning, stemningen og det hele... damn det er lækkert. Og sprød film, med nogen super fede jokes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Ye, det var lidt nasty, men i det mindste smagte de normalt. :)


    Hehe... Jeg spurgte om de havde nogen almindelige...


    Damen var helt vild med dem... Føj :D