DOOM 3 Holder

  • Har nu gennemført spillet..


    Sidder stadig med meget blandede følelser af det!


    Grafikken er kanon og stemningen er i top - men der mangler noget.. Føler lidt jeg er blevet snydt eller noget..


    Efter 4 års arbejde med det, synes jeg der burde være en "ny dimension" vi ikke har set før - ved dog ikke hvad det skulle være, noget overraskende måske?!


    Far Cry står stadig som min stjerne på hylden! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Tarantula ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    LarsK


    hvad for noget kan man ikke køre océt med DOOM 3
    hmmm måske ikke med ati kort men mit 6800u køre ellers glimrende ved 450/1200


    Ok, det er jo godt nok for dig, men jeg prøvede først ved de 540/560 jeg kan køre i alt andet, det gav små sorte firkanter over det hele LOL. Clokede ned på 525/525, samme resultat... små sorte firkanter rundt omkring... Ned på 500/500 og stadigvæk nogle sorte firkanter rundt omkring.... Damn, tænkte jeg... Ned på default hastighed, og så kørte det fint...Det er måske bare ATi kort der ikke kan lide at blive overclockede i Doom 3.... :rolleyes:


    Heldigvis er det stadigvæk totalt flydende i 1600x1200 high detail. Vi må til at lave nogle timedemos i morgen eller noget så vi kan sammen ligne ydelse, bare for at se hvor meget forskel der er på nvidia ati og hvor meget det evt kan hjælpe med en hurtigere cpu mm.


    Heldigvis har cpu'en ikke spor imod at at drøne derud af med 4.3 Ghz og bliver ikke nær så belastet som i f.eks. Far Cry.

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938


  • Hvor lang tid tog det dig at gennemføre DoomIII på det sværeste niveau ?


    Hvor lang tid tog det dig at gennemføre FarCry på det sværeste niveau ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvor lang tid tog det dig at gennemføre DoomIII på det sværeste niveau ?


    Hvor lang tid tog det dig at gennemføre FarCry på det sværeste niveau ?


    Kan ikke huske det..Doom3 er jeg blevet rimelig hurtigt færdigt med, Far Cry har dog taget en del tid fra mig!


    Har btw. ikke gennemført dem på det sværeste niveau, endnu! :O


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg synes også doom 3 er et fremragende spil.
    Man får sådan en dejlig fornemmelse i kroppen når man saver en masser dumme zombier i stykker med en motorsav (Ok, man ta'r skade af spil) :)
    Og damn det er uhyggeligt


    Men hvis vi diskuterer top 5 spil, så glemmer vi da lidt unreal tournament 2004?
    Stadig det bedste spil der er lavet indtil videre IMO

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Kan ikke huske det..Doom3 er jeg blevet rimelig hurtigt færdigt med, Far Cry har dog taget en del tid fra mig!


    Har btw. ikke gennemført dem på det sværeste niveau, endnu! :O


    Hm okey ... Lover så ikke godt vel ... :O


    Gennemførte FarCry på en weekend ... Håber da at jeg kan hive lidt mere tid ud af DoomIII her senere.


    Har du ikke ?? 8o ... Så kom i gang. Går da ikke at spille det på WUSS-niveau ? Der skal jo også være god udfordring... ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Men hvis vi diskuterer top 5 spil, så glemmer vi da lidt unreal tournament 2004?
    Stadig det bedste spil der er lavet indtil videre IMO


    Laaaaangt fra enig ... Bare lyden er katastrofal ... Ingen "surround sound" lyd ødelægger en hel del IMO.... Men ja, det kan da spilles. Dog langt fra TOP-5 IMO.

  • Min timedemo demo1 score i high 1152x864 er 69,8 fps.
    I spillet ligger jeg mest på 60 fps (er der ikke noget med at spillet er låst til 60fps max ?), droppende til 50 af og til, det er uden o/c, undtaget at alle 16 pipes er åbne på mit vivo kort.

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .


  • De fedeste baner i Doom3 er Alpha-Labs og fremefter... Har du fået spillet?!


    Hehe, gider ikke på det sværeste (har et utroligt temp., og det går tit ud over det nærmeste at slå i (comp.))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Gennemførte også farcry på no time, men kedede mig bravt til sidst, håber at doom kan holde en fanget, så det ikke bare skal overstås og kun gemmes som benchmark program. 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    De fedeste baner i Doom3 er Alpha-Labs og fremefter... Har du fået spillet?!


    Hehe, gider ikke på det sværeste (har et utroligt temp., og det går tit ud over det nærmeste at slå i (comp.))


    Nej, det kommer her i aften med aftenposten ifølge Post-Spasserne. Har dog nogle ting jeg skal have ordnet først, så det går jo nok.


    Gider ikke ? ... Er der ikke noget der hedder. Så er det jo bare fordi man er en WUSS... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Min timedemo demo1 score i high 1152x864 er 69,8 fps.
    I spillet ligger jeg mest på 60 fps (er der ikke noget med at spillet er låst til 60fps max ?), droppende til 50 af og til, det er uden o/c, undtaget at alle 16 pipes er åbne på mit vivo kort.


    Skru op for opløsningen :o/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Min timedemo demo1 score i high 1152x864 er 69,8 fps.
    I spillet ligger jeg mest på 60 fps (er der ikke noget med at spillet er låst til 60fps max ?), droppende til 50 af og til, det er uden o/c, undtaget at alle 16 pipes er åbne på mit vivo kort.


    nej den er ikke låst jeg får over 80 fps i timedemo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    nej den er ikke låst jeg får over 80 fps i timedemo


    Han siger også han får 69.9 i timedemo... Men den er låst til 60 ingame... Det er helt korrekt ;o)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    findes der en kommando til at se fPS under spil ?


    Yup, det skulle være com_showfps 1 men det virker ikke her..


    Kan heller ikke finde ud af at skifte bane.. :(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Mega godt spil .. plus historien.. og de chok man får.. men det med skærmene kunne de godt have lavet.. så man kunne smadre dem..