DOOM 3 Holder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm. Det var da LIDT trivielt ... Er HELE gamet indenfor i den dumkle belysning ??... Men kommer aldrig udenfor eller et sted der er afvekslende fra sådan som det har været indtil videre ?


    btw... Nogen der har en lille liste med navnene på alle banerne ?... Kunne jo være fint nok at vide hvor lang man egentlig er kommet sådan løbende...


    Det er da ærgeligt at man ved hvor langt man er nået...


    Men man kommer udenfor i nogen små træk... Man har kun 90 sekunders luft så... Hehe... Men der er nogen få steder du kommer ind i store rum hvor der bare er lys overalt... Det er meget fedt ;o)


    Er du nået til den første boss??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Det er da ærgeligt at man ved hvor langt man er nået...


    Hvorfor ? ... Var totalt nedtur da FarCry pludselig stoppede fordi så var det gennemført .... Gaaab...


    Er nysgerrig ... :))


    Fandt en liste ... :))



    01.Mars City 1
    02.Mars City Underground
    03.Mars City 2
    04.Administration
    05.Alpha Labs Sector 1
    06.Alpha Labs Sector 2
    07.Alpha Labs Sector 3
    08.Alpha Labs Sector 4
    09.EnPro Plant
    10.Communications Outside
    11.Communications
    12.Monorail Skybridge
    13.Recycling Sector 2
    14.Monorail
    15.Delta Labs Level 1
    16.Delta Labs Level 2A
    17.Delta Labs Level 2B
    18.Delta Labs Level 3
    19.Delta Labs Level 4
    20.Hell
    21.CPU Complex
    22.CPU Boss
    23.Site 3
    24.Caverns Area 1
    25.Caverns Area 2
    26.Primary Excavation


    Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Men man kommer udenfor i nogen små træk... Man har kun 90 sekunders luft så... Hehe... Men der er nogen få steder du kommer ind i store rum hvor der bare er lys overalt... Det er meget fedt ;o)


    Er du nået til den første boss??


    Yes,Yes ... Er med på det med kort udenfor, men kunne da være sejt med et par enktle outdoors-levels. *G* :))


    Er ved bane 9 (EnPro) stykker ifølge den liste ... Hvis den passer. *G*


    Kan ikke tage mig sammen til at game så meget af gangen...


  • Hmm... FarCry gennemført hurtigt???? Du har vist for meget tid... Du er nået lige så langt som mig??? Jeg er ved bane 9... Måske skulle du nørde lidt mindre??? Det er måske derfor spil er så hurtigt gennemførte hos dig?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Hmm... FarCry gennemført hurtigt???? Du har vist for meget tid... Du er nået lige så langt som mig??? Jeg er ved bane 9... Måske skulle du nørde lidt mindre??? Det er måske derfor spil er så hurtigt gennemførte hos dig?


    Var færdig med FarCry om søndagen ... Begyndte om fredagen dengang det kom ud .... Blev lidt skuffet over at det ikke var større det game og at det for hurtigt gik væk fra soldaterne og over til monstre osv ...


    Ja, hvis du er på ENPRO eller hvad den nu hed, så ja ... Er lige kommet der til for ikke så længe siden. Men gider som sagt ikke game så meget af gangen...


    Nørde mindre ??... 8o


  • Jeg har haft det siden d.4... Hehe... Slap af??? Du BEHØVER ikke spille SÅ meget :D


    Er du bare løbet igennem det hele??? Er du ikke gået tilbage nogengange for at se om du mangler nogen skabe osv???


    Lol.. Du kunne have gennemført Maxpayne2 ret mange gange på 1 døgn så...


    Var nemlig MEGA tilfreds med at farcry var så langt som det var...


  • Spiller da heller ikke så meget. Lidt her og der. Gider ikke spille DoomIII i længere tid af gangen.


    Løbe gennem det hele ? ... *G* ... Feeed idé .... Bliver sgu nakket inden der er gået 20 sekunder hvis jeg prøvede det. :boxed:


    Syntes at MaxPayne-II var røvsygt, så gad ikke bruge tiden på det ... Bare demo´en gav mig lyst til at sende producenten en brevbombe. *G*


    Hm... sidste jeg oplevede et game jeg ville kalde "langt" er Half Life .... Men puha, det var laaaangt ... :boxed: ....


    Spændt på at se hvor langt Half Life 2 er i forhold til 1´eren ... :))


  • HL1 er kortere end farcry og doom3... HEhe... tror bare du bruger mere tid af gangen på de 2 spil end du gjorde dengang... Seriøst... Du er nået lige så langt som mig på 1 dag?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    HL1 er kortere end farcry og doom3... HEhe... tror bare du bruger mere tid af gangen på de 2 spil end du gjorde dengang... Seriøst... Du er nået lige så langt som mig på 1 dag?


    Whoooot ??.... Nej, det er HL-1 sgu da ikke ... :)) ... Seriøst ? ... Godt nok er det mange år siden det kom ud, men er sgu da 99,526 % sikkert på at det var MONSTER-langt. *G* :))


    Spillede nu også noget i går .... Sådan halvdelen tror jeg ... ;) .... Er jo ikke engang halv-færdig med spillet endnu.


    BTW ... Er det bare mig eller er dame-speakeren den samme som var med i Alien 4 hvor hun også var speaker ? *G*... :))

  • Hovsa... Lader til den level-liste jeg skrev var forkert ... :O ... Har fundet den her.


    Der er ét level mere end den anden samt en der hedder noget LIDT andet ... Hmm... Men det går jo vel.


    01. Mars City
    02. Mars City Underground
    03. Mars City 2
    04. Administration
    05. Alpha Labs Sector 1
    06. Alpha Labs Sector 2
    07. Alpha Labs Sector 3
    08. Alpha Labs Sector 4
    09. EnPro Plant
    10. Communications Transfer
    11. Communications
    12. Monorail Skybridge
    13. Recycling Sector 2
    14. Monorail
    15. Delta Labs Level 1
    16. Delta Labs Level 2A
    17. Delta Labs Level 2B
    18. Delta Labs Level 3
    19. Delta Labs Level 4
    20. Hell
    21. Delta Complex
    22. CPU Complex
    23. Central Processing
    24. Site 3
    25. Caverns Area 1
    26. Caverns Area 2
    27. Primary Excavation


    Er stadig kun på level 10... Så der er jo masser af underholdning endnu. :))



  • Er der nogen af jer der har fået "give doom95" til at virke?


    jeg kan ikke få det til det, har en mistanke om at man først skal stå og hamre på arcade spillet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Snuff
    Er der nogen af jer der har fået "give doom95" til at virke?


    jeg kan ikke få det til det, har en mistanke om at man først skal stå og hamre på arcade spillet


    Overvejet at bare installere Doom-2 hvis du har sådanne lyster ? :crazyeyes:

  • Jada, også Ultimate Doom, men de er ikke sådan lige at finde, har skam tjekket diverse spil priser og lignende, intet held og gider ikke begynde at lege med p2p for de spils skyld



    edit: Jeg tror koden er god nok, men måske skal det skrives lidt anderledes eller der er en eller anden trigger, såsom at score 25000 på arcade maskinen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Snuff
    Jada, også Ultimate Doom, men de er ikke sådan lige at finde, har skam tjekket diverse spil priser og lignende, intet held og gider ikke begynde at lege med p2p for de spils skyld


    Hm. Ved da det kan findes .... ;) ...


    Men hvis du har Doom3, hvorfor så game Doom2 osv ? ... På trods af at grafikken er blevet lidt bedre med den mod til Doom2 ?... Doom3 rykker jo pænt godt syntes jeg ... :))