Oprindeligt indlæg af Bullfaegter

Det er vel ligeglydigt, alt der kommer ud af MS kører som noget beta skidt :))

Så brug dog linux hvis du mener MS er så dårligt :roller:

Det er vel ligeglydigt, alt der kommer ud af MS kører som noget beta skidt :))

if you dont like it - dont use it and shut up.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    venter nu til dem kommer ved ms så ved man det er den rigtige og ikke noget beta skidt

hehe tja den her skulle være den rigtige - den kommer også til download her den 16/8 vist nok

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

Så brug dog linux hvis du mener MS er så dårligt :roller:

Oh ha! Den tanke er faldet mig ind, men så må jeg samtidig sige farvel til mine spil, for det bliver for besværligt på en Linux/GNU Pc...

Uanset, så mener jeg bare, at Windows ikke er pengene værd.

Oh ha! Den tanke er faldet mig ind, men så må jeg samtidig sige farvel til mine spil, for det bliver for besværligt på en Linux/GNU Pc...

Uanset, så mener jeg bare, at Windows ikke er pengene værd.

tjaa smut du bare der over -> smid wineX ind og wolla

Oprindeligt indlæg af dkwolf

tjaa smut du bare der over -> smid wineX ind og wolla

Aaaaahhh... Du får det nu til at lyde som en drømmeløsning, men i den virkelig verden, så er der nu stadig nogle problemer med den og andre løsninger som gør at det krævere mere arbejde og DESVÆRRE ikke er lige så kompatibelt som windåse.

Oprindeligt indlæg af master
    Øhhh mig bekendt er sp2 da udskudt indtil vidre

Ja, så fik du sgu ret lidt alligevel ... ;)

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=8335

Men Microsoft siger jo noget lidt andet ...

http://www.microsoft.com/press…08-06WinXPSP2LaunchPR.asp

.. Færdig, men dog ikke helt færdig ... Eller noget i den retning... :crazyeyes: ... Så det må jo være RTM´en der er færdig, men de mangler nogle smårettelser før de selv er "tilfreds" nok med den til WinUpdate.... Eller noget ... :crazyeyes:

Der er dog et par ting som umiddelbart ikke lyder godt ...

" En interessant detalje er, at antivirusprogrammet er distribueret, dvs. det kan kommunikere med andre computere via en sikker forbindelse for at lære af dem. "

- Det kunne jo godt gå hen og blive en god måde at sprede vira, trojans osv på hvis MS ikke holder sig selv i ørene med sikkerheden HELE tiden ...

" Service Pack 2 indeholder større ændringer, hvilket kan medføre at flere programmer der er lavet specielt til Windows XP ikke længere vil virke. Et af dem er Microsoft's eget customer relationship management (CRM) suite. "

- Og den del er jo bare SKIDT ... Må være en at de ting de vil rette i RTM´en før de smider den på WinUpdate. Bruger dog ikke selv CRM, meeeen... Men ved jo aldrig hvor dybt "fejlen" ligger ...

• Jeg tror nu jeg venter til den kommer på winupdate, så er man da sikker på at alle fejl osv er rettet ;)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Grus
    Jeg tror nu jeg venter til den kommer på winupdate, så er man da sikker på at alle fejl osv er rettet ;)

*host* ARE U SHITTING ME ? *host*... :))

Men ja, ved hvad du mener vel ... :crazyeyes: ...

Jeg tror nu jeg venter til den kommer på winupdate, så er man da sikker på at alle fejl osv er rettet ;)

tjaa nu bliver det ikke pillet mere ved den efter RTM udgaven, men vent du bare

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

*host* ARE U SHITTING ME ? *host*... :))

Men ja, ved hvad du mener vel ... :crazyeyes: ...

Bare kald mig overforsigtig, men jeg har før haft uheldige episoder med at hente SP1 fra andre steder. Så har jeg fået en version der er blevet "pillet ved" og så har man pludselig sin helt egen samling spyware og vira og andet godt. Vil helst undgå det sååå ;)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Bare kald mig overforsigtig, men jeg har før haft uheldige episoder med at hente SP1 fra andre steder. Så har jeg fået en version der er blevet "pillet ved" og så har man pludselig sin helt egen samling spyware og vira og andet godt. Vil helst undgå det sååå ;)

Jo men det var nok det med de fejl han fik galt i halsen :clap:

Oprindeligt indlæg af Hytzon
    Jeg hentede SP2 direkte fra M$'s hjemmeside og det virker fint til engelsk version.

Det er da vist ikke beta eller er det bare mig ? ?(

Hentede denne:
    http://www.microsoft.com/downl…8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A

det er den korekte version