Indlæg af Hytzon

    Quote

    Originally posted by RAC
    Lur mig om de ikke får lavet et eller andet så man kan smide en Extern Harddisk til den. Der er vel USB til ps3?


    Du kan godt smide en extern USB disk i, den SKAL bare være formatteret med FAT32 hvilket kun tillader filer op til 4GB

    Så længe de ikke har addet widescreen support til spillet, holder jeg mig langt væk. Det er simpelthen så plat ikke at udvikle fuld ws-support, når flere og flere får ws-skærme. EA er udemærket godt klar over det, men jeg tror de anser det for en slags snyd at nogle har breddere synsfelt og derfor er det ikke tilføjet. Det skulle for fanden have været med i BF2...! X(


    - Surhed off.
    God weekend

    Well jeg har engang brækket den ene arm, da jeg skulle hente en drage i et træ.
    Det endte med at grenen knækkede og jeg dalede 2 meter ned og landede på armen. Begge knogler i underarmen knækkede, så armen vendte lidt forkert - det så funky ud :boxed:


    Ud over det har jeg fået limet det nederste af mit ene øre fast, da det var blevet skåret op/af ved en rutjebanetur. Det var en af de der situationer hvor man ikke selv mærker det, og så står ens kammerater bare og ser mærkeligt på en... :D


    Ligeledes er min hage limet sammen, da jeg engang blev væltet så jeg gled på hagen. Det resulterede i at knoglen ligesom stak ud af huden, pænt klamt men gjorde ikke særlig nas.


    EDIT: Nåå ja, der var også dengang jeg trådte et søm op i min ene hæl.. Av av og så kunne jeg ikke gå så godt i et par uger.

    Ville nok selv anbefale enten en diplom på DTU eller Civil, men hvis du kun har Mat B er det dog ikke rigtig en mulighed.


    Hvis du alligevel vælger en form for lang uddannelse, kan jeg anbefale at tage et sabbat år hvis du allerede føler dig skoletræt nu.


    Som flere andre også har påpeget, giver de korte uddannelser ikke rigtig så god sikkerhed for arbejde og god løn

    Halløj er der nogle Java kyndige der kan hjælpe mig?


    Jeg har lavet en metode der gerne skal skifte "currentplayer" videre til den næste i et arrayList hver gang metoden bliver kaldt. Hvis enden er nået, skal den første "player" i arrayListen være currentplayer.


    Her er metoden:


    public void shiftPlayer()
    {
    Iterator it = playerList.iterator();
    currentplayer = (Player) it.next();
    if (it.hasNext())
    {
    currentplayer = (Player) it.next();
    }
    else
    {
    currentplayer = (Player) playerList.get(0);
    }
    }


    Problemet er at den ikke rigtig skifter videre til den næste.. Jeg kan godt se selv at den er lidt gal, men aner ikke hvordan jeg ellers skal gøre det.

    Lad mig lige starte med at sige at jeg ikke rigtig kender så meget til de nye reformer osv.


    Da jeg for nogle år siden skulle vælge mellem HTX og STX var jeg også meget i tvivl - det endte med STX og det blev jeg da glad nok for. Studerer i øjeblikket Civil Ingenør på DTU og der er folk fra både STX og HTX. Der er ikke den store forskel på folks kundskaber, andet end dem fra HTX har lidt erfaring med nogle teknologiske fag - MEN det er ikke af større betydning.


    Anyways jeg sagde som dig også hvad hulen skal jeg fx bruge Oldkundskab til? Det endte dog med at mange i min klasse inklusiv mig selv blev ret glade for faget, det meste handler nemlig om kildeanalyse og ikke bare tørt krukkestuff.
    Det er også altid rart at have nogle fag til at udvide horisonten, ellers ender vi sq allesammen som socialhandikappede zombier.


    I de tre år du skal gå der sker der også en social udvikling og der er piger da altid rare at have omkring sig :razz: så pigerne har da også lidt at sige.


    Til slut - uanset hvad du vælger vil du kunne starte på diverse videre gående med begge valg.

    Protein pulver kan med fordel anvendes hvis du er BB (Body Builder) og skal have noget hurtigt optageligt i "window of opportunity" - altså ½-1 time efter træning. Som tideligere nævnt kan proteinen også indtages i form af almindeligt mad - fx indeholder en dåse tun omkring 25 gr protein og ligger altså i den høje ende.


    Jeg forstår så ikke helt hvorfor du vil indtage både slankepiller og protein ? Som regel bruges proteinoverskud til at opbygge muskler, men samtidigt vil dette overskud også danne mere fedt. Det er hvad man kalder at bulke, altså indtagelse af mere energi end der forbruges. Hvorimod at cutte betyder indtagelse af mindre energi end der forbruges - hvilket forbrænder fedt og til dels også muskler. :ohmy:


    Så hvad er du ude på helt præcist ? Både muskelopbygning og slankekur eller hvad?

    Hehe det vækker virkelig gamle LAN minder... super cool


    Bare lidt ærgeligt at Capture the flag ikke er officielt supporteret endnu, der er en mode men ikke på No mans land som jo er det eneste map man skal spille :D


    Men det er helt klart værd at anbefale hvis man lige skal have sjov i ½-1 time :finger: