QuoteOprindeligt indlæg af Bullfaegter
Det er vel ligeglydigt, alt der kommer ud af MS kører som noget beta skidt
Så brug dog linux hvis du mener MS er så dårligt
if you dont like it - dont use it and shut up.
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
venter nu til dem kommer ved ms så ved man det er den rigtige og ikke noget beta skidt
hehe tja den her skulle være den rigtige - den kommer også til download her den 16/8 vist nok
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
Oh ha! Den tanke er faldet mig ind, men så må jeg samtidig sige farvel til mine spil, for det bliver for besværligt på en Linux/GNU Pc...
Uanset, så mener jeg bare, at Windows ikke er pengene værd.
Oh ha! Den tanke er faldet mig ind, men så må jeg samtidig sige farvel til mine spil, for det bliver for besværligt på en Linux/GNU Pc...
Uanset, så mener jeg bare, at Windows ikke er pengene værd.
tjaa smut du bare der over -> smid wineX ind og wolla
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
tjaa smut du bare der over -> smid wineX ind og wolla
Aaaaahhh... Du får det nu til at lyde som en drømmeløsning, men i den virkelig verden, så er der nu stadig nogle problemer med den og andre løsninger som gør at det krævere mere arbejde og DESVÆRRE ikke er lige så kompatibelt som windåse.
QuoteOprindeligt indlæg af master
Øhhh mig bekendt er sp2 da udskudt indtil vidre
Ja, så fik du sgu ret lidt alligevel ...
http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=8335
Men Microsoft siger jo noget lidt andet ...
http://www.microsoft.com/press…08-06WinXPSP2LaunchPR.asp
.. Færdig, men dog ikke helt færdig ... Eller noget i den retning... ... Så det må jo være RTM´en der er færdig, men de mangler nogle smårettelser før de selv er "tilfreds" nok med den til WinUpdate.... Eller noget ...
Der er dog et par ting som umiddelbart ikke lyder godt ...
" En interessant detalje er, at antivirusprogrammet er distribueret, dvs. det kan kommunikere med andre computere via en sikker forbindelse for at lære af dem. "
- Det kunne jo godt gå hen og blive en god måde at sprede vira, trojans osv på hvis MS ikke holder sig selv i ørene med sikkerheden HELE tiden ...
" Service Pack 2 indeholder større ændringer, hvilket kan medføre at flere programmer der er lavet specielt til Windows XP ikke længere vil virke. Et af dem er Microsoft's eget customer relationship management (CRM) suite. "
- Og den del er jo bare SKIDT ... Må være en at de ting de vil rette i RTM´en før de smider den på WinUpdate. Bruger dog ikke selv CRM, meeeen... Men ved jo aldrig hvor dybt "fejlen" ligger ...
Jeg tror nu jeg venter til den kommer på winupdate, så er man da sikker på at alle fejl osv er rettet
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Jeg tror nu jeg venter til den kommer på winupdate, så er man da sikker på at alle fejl osv er rettet
*host* ARE U SHITTING ME ? *host*...
Men ja, ved hvad du mener vel ... ...
tjaa nu bliver det ikke pillet mere ved den efter RTM udgaven, men vent du bare
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
*host* ARE U SHITTING ME ? *host*...
Men ja, ved hvad du mener vel ...
...
Bare kald mig overforsigtig, men jeg har før haft uheldige episoder med at hente SP1 fra andre steder. Så har jeg fået en version der er blevet "pillet ved" og så har man pludselig sin helt egen samling spyware og vira og andet godt. Vil helst undgå det sååå
Bare kald mig overforsigtig, men jeg har før haft uheldige episoder med at hente SP1 fra andre steder. Så har jeg fået en version der er blevet "pillet ved" og så har man pludselig sin helt egen samling spyware og vira og andet godt. Vil helst undgå det sååå
Jo men det var nok det med de fejl han fik galt i halsen
Jeg hentede SP2 direkte fra M$'s hjemmeside og det virker fint til engelsk version.
Det er da vist ikke beta eller er det bare mig ?
Hentede denne:
http://www.microsoft.com/downl…8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A
QuoteOprindeligt indlæg af Hytzon
Jeg hentede SP2 direkte fra M$'s hjemmeside og det virker fint til engelsk version.
Det er da vist ikke beta eller er det bare mig ?
Hentede denne:
http://www.microsoft.com/downl…8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A
det er den korekte version
Programs that may behave differently in Windows XP Service Pack 2 http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=884130
.... Hvis nu der er nogle der ikke har læst det ...
Ved ikke hvorfor, men tror jeg klarer mig uden SP2.... Indtil videre..
En guide til at slipstreame den på CD'en
Forståelig, og endda på dansk
Så kan det ikk være meget lettere
Hvornår ville den danske version være klar?
QuoteOprindeligt indlæg af Bobcat
Hvornår ville den danske version være klar?
Med eller uden alvorlige fejl ?...
Hvilken-som-helst, bare den virker efter hensigten (af brugeren).
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Med eller uden alvorlige fejl ?...
Hvilke fejl hentyder du til?(
QuoteOprindeligt indlæg af MJO
Hvilke fejl hentyder du til?(
har du overhovedet læst tråden?
De fejl der gør, at den ikke understøtter en masse programmer ..