Doom 3 'Sucks'!

  • Syntes det er et max nederen spil!


    Er det et spil at lave nogle monster i nogle små gange som man så skal slagte i tusind vis, og så videre til næste level... Efter min mening et spil der
    ikke holder mere end nogle dage... jeg vil have at man kan glæde sig til mere end blot at se hvor stor det næste monster er og hvor mange gange jeg skal plaffe den med min gun før den siger 'PuF' og forsvinder!


    Grafikken har doom 3 sagt og ikke andet (Min mening)


    Syntes bare ikke det fortjener de score som spillet har fået!
    Jeg kan ikke se Gyset i spillet... Man ser en sombie og bakker lidt tilbage nakker ham 5 gange med sin Puf gun og høre ham grynte før han 'puffer'!


    Der er nogle fede bevægelser når nogle af dem kravler over vægen og springer, men så lad mig dog forhælvede få lov til at læmlæste svinet og se det lide... Og giv mig nogle støre chok...


    Det siger oftest Bang og pludselig står der en (flamme kaster) bag en. Ud over nogle fede spring er den ikke uhyggelig, den er bare en der skal sige puf!


    Der mangler noget dunkelt musik som forøges en gang imellem for at få spændingen op og så choket som springer i hovedet på en ...


    Jeg kunne godt have tænkt mig at se noget mere til spillet fysiske engine... Kunne være fedt hvis man kunne udnytte diverse genstande i rummet til at nedlægge sit bytte eller måske nogle små fælder som man får til at falde ned over dem eller noget...


    Men mit største kritik går til selve nedslagtningen... det er ikke iorden at skyde en sombie 7 gange i maven hvor han grynter ens hver gang og bare fortsætter uden den store bekymring før han 'Pludselig' ikke kan klare det mere og falder eller siger 'Puf' Og forsvinder!


    Havde set frem til noget uhygge hvor man kunne fyre krybets ben af så den skulle kravle efter En, eller forsøger at krybe væk før man plaffer hovedet af den!


    Det var så min mening :)


    Gem jeres penge til Half Life 2 ( My Opinion! )


    Hvad er jeres?

  • hvad havde du regnet med ?
    hvad gik doom1 ud på?
    hvad gik doom2 ud på?
    hvad tror du så doom3 går ud på?


    synes ikke man skal stille for mange krav til dets gameplay hvis man ser på dens forgænger?

  • jeg sys også det sux.. det er jo knaldhamrene kedeligt.. de samme små gannge det samme det samme.. kedelige vågen. monstrene er dårlige lavet.. har alt på max kvali og det kører fint .. og man kan stadig se de der klamme 4kanter i monstrenes skabning.. sys det er dårligt.. men er kun i bane 1 på mars.. så er ikke helt færdig jo kan være det bliver bedre :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Donto
    hvad havde du regnet med ?
    hvad gik doom1 ud på?
    hvad gik doom2 ud på?
    hvad tror du så doom3 går ud på?


    synes ikke man skal stille for mange krav til dets gameplay hvis man ser på dens forgænger?


    Lol... Kan slet ikke klare jer folk der siger det der...


    Se bare på Unreal1 ifht unreal2... Der er da ret stor forskel...


    Eller HL1 til HL2...


    Doom1 og 2 kan iøvrigt SLET ikke sammenlignes.. Dengang var det jo klatter af lort samlet... Man kunne ikke engang hoppe eller noget...


    Doom1 og 2 er næsten 14 år gammelt... Måske kunne de have forbedret andet end grafikken???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Her er tre såkaldte firstlook's der siger nogenlunde det samme.


    http://66.201.243.174/firstlook.php3?firstlookid=2189
    http://66.201.243.174/firstlook.php3?firstlookid=2190
    http://66.201.243.174/firstlook.php3?firstlookid=2192


    Den ene skrev endda et positivt firstlook, men da han havde prøvet noget mere af spillet, gik han tilbage og skrev noget nyt.


    Jeg giver ikke meget for de der firstlooks. Jeg tror ikke der er lavet et positivt firstlook på den side EVER! Det plejer altid at være dem der lige skal skrive hvor meget det enkelte spil sutterrøv. Det har ikke holdt stik med de andre jeg har læst så hvorfor lytte nu?

  • Det eneste jeg er skuffet over i DOOM 3 er at monsterne forsvinder så let som de gør, der kunne man godt ønske sig at de kunne miste lemmer som #1 er inde på.
    Men ellers synes jeg helt klart det er det fedeste FPS SP ever. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yo_hannes


    Jeg giver ikke meget for de der firstlooks. Jeg tror ikke der er lavet et positivt firstlook på den side EVER! Det plejer altid at være dem der lige skal skrive hvor meget det enkelte spil sutterrøv. Det har ikke holdt stik med de andre jeg har læst så hvorfor lytte nu?


    Det kan du til dels have ret i.
    Dog kan de ofte bruges til at vurdere et spil inden det udkommer, man skal dog ikke tage alt for gode varer.


    Jeg har faktisk set en del positive firstlooks, der er skam også positive D3 firstlooks.
    Men lige præcis disse passede meget godt med topic.


    Her er forresten et par positive, så kan du ikke sige at du ikke set et. ;)
    http://66.201.243.174/firstlook.php3?firstlookid=2138
    http://66.201.243.174/firstlook.php3?firstlookid=2105

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Det eneste jeg er skuffet over i DOOM 3 er at monsterne forsvinder så let som de gør, der kunne man godt ønske sig at de kunne miste lemmer som #1 er inde på.
    Men ellers synes jeg helt klart det er det fedeste FPS SP ever. 8)


    jeg har en film hvor de køre på ultra high grafik og der skyder de en zombie og der flyver ivertigfal masser af lemmer og andre ting af :)


    ellers ratter de nok fejlende i en patch


  • gameplayet i både unreal 1 og 2 er godt...
    gameplayet i half-life 1 var godt (ved ikke med 2´eren, hvorfor mon ? ;-P)
    Doom 1 og doom 2 kan ikke sammenlignes? fortæl mig lige hvorfor?


    //Donto

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Donto
    hvad havde du regnet med ?
    hvad gik doom1 ud på?
    hvad gik doom2 ud på?
    hvad tror du så doom3 går ud på?


    synes ikke man skal stille for mange krav til dets gameplay hvis man ser på dens forgænger?


    HeHe ... En omgang til Donto... :cheers: ... U got a point... Hm, og mig som havde forventet et flipperspil.... Shit. *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercie
    jeg sys også det sux.. det er jo knaldhamrene kedeligt.. de samme små gannge det samme det samme.. kedelige vågen. monstrene er dårlige lavet.. har alt på max kvali og det kører fint .. og man kan stadig se de der klamme 4kanter i monstrenes skabning.. sys det er dårligt.. men er kun i bane 1 på mars.. så er ikke helt færdig jo kan være det bliver bedre :D


    I "den uofficielle doom3 tråd" skrev du: i quote:


    Quote

    doom3 rox virkelig forvildt .. syns det er et vild fedt spil.. men spiller det kun for at genemmf're det


    Kan du bestemme dig? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Donto


    gameplayet i både unreal 1 og 2 er godt...
    gameplayet i half-life 1 var godt (ved ikke med 2´eren, hvorfor mon ? ;-P)
    Doom 1 og doom 2 kan ikke sammenlignes? fortæl mig lige hvorfor?


    //Donto


    Jeg mener at Unreal2 havde MANGE flere mulighedder end Unreal1...


    HL2 har (Af hvad man har set i vedeor og demoer) MANGE!!!! flere valgmulighedder end HL1..


    Doom3 kan jeg kun se at istedet for farvede kort bruger man koder fra e-mails og Pocket PC's... Og så at man kan hoppe ;o)


    Der sker jo ikke engang noget når man skyder en skærm... Monstrerne sker der intet med bortset fra de forsvinder... Og ragdoll skulle der også mangle...


    Det kan godt være det ikke er store ting og de næsten intet betyder... Men er det ikke NETTOP derfor de burde have det med??? Pga det er små detaljer der gør den store forskel... Og når det er så lidt burde det ikke være SUPER svært at gøre...


    Synes bare alle siger det sutter mere og mere...


    ALLE sagde de første dage "DET STYRER" så ser man nu her at alle siger det sutter... Bare tag mercie LIGE nu... "DET STYRER" og nu "DET SUTTER!!!"

  • Grafikken osv er vel hovedforbedringen i forhold til Doom2, men basalt er Doom3 vel det samme som Doom2... ;) ... Ja, meget basalt ... Men det er jo et First-Person-Shooter ... 3´eren i rækken, så det er jo begrænset hvad man kan forlange ? ... Eller er jeg HELT ved siden af ? ...


    Lyder til nogen forventer at det ville være ligesom at Tetris blev til FarCry .... ? :)) ...


    Personligt har jeg kun forventet at grafikken osv er seeej ... og spillet har samme underholdnings-niveau som Doom2 havde det det kom frem ... ;)