Doom 3 'Sucks'!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    I "den uofficielle doom3 tråd" skrev du: i quote:



    Kan du bestemme dig? :boxed:


    Han har bare indset hvor kedeligt det er?
    Har ik selv prøvet det endnu,og tror sgu ik jeg vil købe det ... I siger jo at det er skod!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af znuffi
    Har ik selv prøvet det endnu,og tror sgu ik jeg vil købe det ... I siger jo at det er skod!


    Du da har FORHÅBENLIGT tænkt dig at danne dine egne meninger frem for at hoppe med på hvad visse andre syntes ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    I "den uofficielle doom3 tråd" skrev du: i quote:



    Kan du bestemme dig? :boxed:


    nej ombestemte mig.. efter 1 time så er det død sygt.. så kommer det samme over og over igen ikke noget nyt eller noget.. der for

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Du da har FORHÅBENLIGT tænkt dig at danne dine egne meninger frem for at hoppe med på hvad visse andre syntes ... :boxed:


    Ja hvis jeg får fat i en demo. Ingen grund til at smide penge væk, hvis man ik skal bruge produktet ;)

  • Mercie


    det skulle vel ikke være forde du sidder fast på easy du syntes det er så dårligt :))



    PS:
    har man ikke købt og betalt for spillet har man mistet retten til at brokke sig.

  • Ved egentlig heller ikk hvad folk havde forventet..
    SP delen er da meget god.. Og man er fandme kold hvis man siger det ikke er uhyggeligt...


    Jeg synes i hvert fald det er MEGET scary at spille alene om natten når der er mørkt..
    Og så kritiserer i lyden? Så vil jeg da næsten tro man har spillet det uden lyd.. Der kommer hele tiden nogle baggrundslyde, det gør det bare mer uhyggeligt..


    Om som sagt tidligere.. Det er en efterfølger til doom 2!! Og det går ud på det samme..


    Næsten synd folk har opbygget så store forventninger.. Jeg synes nu Doom 3 er et godt spil..


    Man skal heller ikke sige SP delen skodder efter 1 time.. Det bliver federe og federe jo længere man kommer.


    Det jeg er mest skuffet over er MP delen. Totalt røv. 5 små maps, og max 4 spillere :roller:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • Nej det er ikke en efterfølger i den forstand at DoomIII starter hvor DoomII slap, det har udviklerne selv udtalt ;) Bare lige det jeg ville tilføje,heh.

  • Må sige at da jeg stadigvæk kan sidde som et lille barn på en juleaften, når jeg gamer doom 1 & 2 --> glæder mig mega til d. 13 --> bedre grafik og samme hjernedøde gameplay, der kan franarre ens nattesøvn over and over again, ligesom D 1 & 2 gjorde (og gør det) :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercie


    nej ombestemte mig.. efter 1 time så er det død sygt.. så kommer det samme over og over igen ikke noget nyt eller noget.. der for


    Hmmm Mercie... :] ...Din bedømmelses-skala må være rimelig lille, siden du kan skifte mening fra top til bund efter kun en time... :)


  • gg.. siger du det til mig ? .

  • kom det ik først den 14???

    - MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3

  • hvordan har alle i andre så fået det og spillet det...??

    - MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3

  • Hej.


    Ja nu kan jeg jo se at dem af jer som har spillet har nogle gode PCér, men hvordan syns i generalt at performance er i spillet, har i oplevet nogle af de dropdown´s i frameraten som der efter sigende skulle være enklte steder, eller er det ikke rigtigt noget man mærker??


    Men det er da lidt surt at høre at i syns det "sucks" men ok, vælger nu at alligevel og købe og selv danne mig et indtryk..


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zpike
    hvordan har alle i andre så fået det og spillet det...??


    Jeg har nu ikke ... :)) ... Venter på at Boomtown sender mig en bunke skiver...


    Men hvad angår resten, så er det vel 1% fra USA og andre lande de kan skaffe det før shops i DK .... og 99 % *host host* .... :crazyeyes:


  • det kører flydene her