Så blev det lidt sjovere at spille Vice City igen...

Nyt liv til GTA:VC !!!
-
-
-----------------
-
en guided rundvisning af byen i bus...
-
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))i
-
gdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
-
Rimelig seje skins alligevel. Jeg har nu også et par skins der er lidt halvfede. Poster et par stykker ommelidt
-
Oprindeligt indlæg af Grus
Rimelig seje skins alligevel. Jeg har nu også et par skins der er lidt halvfede. Poster et par stykker ommelidtDet er skam ikke skins... Det er et mod som erstatter samtlige biler med mere tidssvarende biler og andet sjov. Det er virkelig gennemført. Det eneste lidt platte er at man kan flyve rundt i en X-wing... men det er vel også sjovt for nogle...
Man er begrænset til kun at kunne skift 3-4 biler ud ad gangen med skins, men dette mod erstatter alle.
-
... og ja... den DeLorean KAN flyve !!!
-
Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
Det er skam ikke skins... Det er et mod som erstatter samtlige biler med mere tidssvarende biler og andet sjov. Det er virkelig gennemført. Det eneste lidt platte er at man kan flyve rundt i en X-wing... men det er vel også sjovt for nogle...
Man er begrænset til kun at kunne skift 3-4 biler ud ad gangen med skins, men dette mod erstatter alle.
Sejt... ka du ik smide et link til det mod?
Jeg havde ellers læst at det ikke var muligt pga en eller anden funktion i spillet får grafikken til at spasse ud når man ændrer så mange ting.Og det der med maks antal skins ved jeg nu ik helt hva jeg skal sige til. Jeg har vel skiftet 10-12 biler ud og her kører det fint.
-
Det fede er at DeLorean også stammer fra 80´erne samt X-wing fra de gamle star wars film
Hvilket MOD er det? Hvor har du hentet det.
-
Denne her skal I også lige se...
NASTY!
Det er fedt når en biltyv tager den og kører ind i alt.... hehe.
-
Top nice.. Kunne godt tænke mig det til mit VC.. :P..
-
Mod'et hedder KillerKip, og det er dansker der har lavet den... Der er en varevogn der hedder Christiansen Van, og en lastbil med Maersk logo på siden m.m.
Der er harrier fly og Airwolf chopper .
Link: "pick me - pick me"
-
Bare et eksempel på hvor detaljeret de fleste af bilerne er...
-
Er de kun mig der ikke kan dl'e det ?
-
Har lige prøvet.... den er åbenbart nede i øjeblikket...
-
Synes da lige jeg vil smide billederne af mine biler op.
De er lagt ud på min webserver, så de virker kun når min computer er tændt bla bla bla...
http://grus.no-ip.com/vice_city/
Tror nok det var dem alle
-
Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
Bare et eksempel på hvor detaljeret de fleste af bilerne er...Hvad er det du pejer på??? Kan ikke rigtig se det...
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Hvad er det du pejer på??? Kan ikke rigtig se det...
Skriften på vinduet....
Med citröen mærket... Du ved - just like in real life?
-
hvor finder i de biler henne og hvordan laver man det så det virker... afstatter de ik bare nogle andre biler???