Indlæg af Dr. MorningWood

    Hej hej.


    Jeg har købt mig en ny forstærker med lan indgang som står placeret ved mit fjernsyn som ligeledes har lan indgang. Problemet er at jeg har ikke lyst til at trække et kabel rundt + bakke i loftet på hele stuen for at få den tilsluttet.


    Kan man købe en form for accesspoint som kan fange min router trådløst som jeg kan placere ved fjernsyn/forstærker og jeg så derved kan tilslutte med lan kabel?


    Jeg har lavet en lille tegning for visuelt at fortælle hvad jeg mener :)

    Jeg fandt 3 filer under roaming mappen som løste problemet.


    IE synes jeg fungere fint for mig, så hvorfor ændre på det :-)


    Jeg takker for respons.

    Ingen af disse metoder virker. Som jeg skrev så ligger den ikke inde under add-on. og det hjælper ikke at resette under fanen avanceret. Ved du om den kan fjernes med AVG free eller Avast??

    Hej.


    Jeg har været så heldig og få ovenstående opstartsside på min EE og kan ikke fjerne den.


    Jeg kan ikke se den under hverken indstillinger / tilføj fjern som mange af diverse "qone8 remove manually" søgninger på Google.dk eller siger man burde kunne.


    Er det en virus skanner der skal til eller malware cleaner der skal til?? Jeg synes bare med malware cleaners, dem har jeg generelt ikke særlig god erfaring med.


    Er der en som kan give et prej??

    Hej.
    Jeg søger en harddisk på minimum 2TB 3.5"
    Behøves ikke at være den hurtigste, da den alligevel skal bruges som USB da jeg har tabt min nuværende.
    Skriv hvad i har liggende.

    Hey..


    Jeg har for en del år siden set en film om en gut som udvinder noget væske fra hjerne massen af, som gør ham delvis udødlig ved at sprøjte sig med dette serum. Jeg aner ikke hva den hedder eller hvem som er med.


    Jeg kan huske en sene fra filmen, hvor er befinder sig i en ventilationskanal og bliver skudt, og når at spøjte sig med det hjerne masse der, og man så ser han dør, men vågner op noget tid efter..


    Hvis nogle har nogle bud så kom endelig med dem :)


    Og ved at skrifte overstående mister du også garantien.


    Men som han skriver så får han jo billed på i fejlsikret tilstand, så burde da ikke været noget teknisk som er røjet..

    Har du evt prøvet at rense den med en støvsuger, bare siden du siger den bliver meget varm.


    Siden den kan starte op i fejlsikret, kan det tyde på en driver fejl, det ville nok hjælpe med en reinstallering af windows.

    Jeg har godt nok svært ved at se forskellen.. Kan godt se at der er lidt, men havde det ikke været for dine røde cirker, så havde jeg aldrig set det, men er også et par år ældre en dig, så det er nok den grå stær som sparker ind :)


    Jeg ladge ikke mærke til det da jeg spillede det.

    Hej hej.


    Som overstående siger, vil søger jeg lidt hjælp til at kaliberer min skærm, da jeg synes farverne er lidt tamme.. Er der nogle som kan hjælpe til med dette?


    Jeg har set flere reviews hvor de bruger sådan en måle program til at se aktuel position og så efter kalibrering.

    Det er godt nok mærkeligt ud..


    Jeg køre med følgende:
    Nye mediaplayer
    Divx v7.00
    K-lite mega codec pack v9.6.0
    Xvid v1.21-04122008


    og har aldrig set noget lign