• Jeg bliver SÅ vred når jeg læser om de ting er foregår i Irak for tiden.
    Feks den her:
    http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248683
    Hvad satan er man for et bestialsk svin, med et totalt forkvakelt syn på en trosretning når man gør sådan noget?
    Og så er den vestlige verden i totalt i oprør over billeder af fanger der bliver stabelt i et pyramide..
    Selvfølgelig er det ikke rigtigt at behandle fanger på den måde.. men for satan da.. der er sgu forskel på det og så på at hakke folks hoveder af for at komme igennem med et budskab..


    Man bliver mere og mere i tvivl om der findes "gode" mennesker i det land.

  • træk alle vestlændinge ud og nuke da bastards
    så længe de kan beskytte sig bag en bog (som alt for få af dem rent faktisk kan læse) og har "præster" til at fortælle dem hvordan de skal tænke (lige fra de bliver født) er der intet at gøre for dem dernede, dette gælder alle troende faktisk også jøderne, så længe man er fanatiker, selve "biblen" prædker jo fred bare nogen rabbiate der misforstår den.

  • Det pisser mig SÅ meget af når folk finder på sådan noget. Var det op til mig, så trak alle nationer deres styrker ud af Irak, og så lavede man et bombetogt, og bombede dem tilbage til stenalderen. Det ka godt være at det ikke er verdens bedste forslag, men de er efterhånden selv uden om det.


    At fanger bliver tortureret under en krig er jo ikke noget nyt, man ka jo ikke afhøre folk hvis man indlogerer dem i et fint værelse, med mad 3 gange om dagen, og så ellers lader dem passe sig selv.


    Tortur hører med. Det er, og vil altid være, den mest effektive måde at afhøre folk på! Man dropper jo heller ikke bilen og cykler, bare fordi det er bedre for miljøet! Det er sq da nemmere at tage bilen for pokker!


    Så jeg synes bare folk skulle holde kæft med al deres whining, og så se at få bombet de terrorgrupper laaaaaaaangt væk!!!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Der er selvfølgelig et par normale mennesker der nede, men jeg er også virkelig imod alt hvad de gør der nede!!
    Det at dræbe en anden mand på den måde er jo direkte sindssygt!.. Og også det klip de sendte i flimmeræsken for nogle uger siden, hvor der sad en stakkels kinesermand, fyldt med rædsel i øjnene med en kniv for halsen.. Det var jo tæt på at han var død af skræk!.. Og min første tanke var at ansætte ham snigemorderen der var i USA sidste år, til at pløkke en masse halvhjerner ned i det der land!
    Det er virkelig grotesk at sådan noget umenskeligt finder sted i vores tid!

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • At USA synker så lavt at de mishandler krigsfangerne, det er fucking :lame: - det burde aldrig have fundet sted. På den måde får de aldrig skabt fred :roller:


    Ikke at jeg synes det retfærdiggører at de spader nede i Irak cutter hovedet af en alm amerikansk borger som er nede for at lave forretninger :chain:


    Det eneste der kan løse det problem ville være at fange/dræbe de satans terrororganisationer, og så droppe den satans religion X(

  • Jesus christ on a stick i er lamme og høre på.
    I ignorere fuldstændig alt andet, og fokusere på nogen tilfælde, der ikke engang repræsentere det irakiske folk, hvor derimod den tortur amerikanerne har gang i, og som de har haft gang i mange mange år, repræsentere hvordan største delen af det amerikanske folk er. Hvis i ikke kan se hvorfor irakerne har et problem med USA og de lande der støtter dem i deres "krig mod terror", så burde i måske få lidt mere forståelse for situationen, istedet for bare at lukke lort ud.


    Men nej nej, lad os nuke hele Iraq, se bort fra facts og andre ting, for vi kan jo ikke have at der eksisterer nogen lande med anden trosretning end her i Vesten.


    Håber i selv kan se hvor langt ude i er, og hvis det er røget over jere hoveder, så join i bare USA i deres dobbeltmorlaske tilstand, og begræns jer selv med stupide holdninger, der ikke tjener nogen, og kun viser der stadig lever idiotism i bedste velgående.


    Og Falsk, jeg vil lige sige at der ikke er forskel på det amerikanerne gør, og den nyhed du linker til, men kan se du er fuldstændig tabt eftersom du ikke rigtig kan forstå det.


    Og Grus, tortur er ALDRIG den bedste måde at forhøre folk på. Hvis du ikk eved det, så ved du det nu. Du får næsten aldrig korrekte informationer ud af folk ved at torturere dem, da de tilsidst når på et pukt hvor de er villige til at sige hvad som helst, også selvom det er ukorrekt, bare for at slippe ud af den situation de er i.

  • Da dette må siges at være et ømt emne at debatere i disse dage, vil jeg på det kraftigste bede jer om at holde en ordentlig tone og tænke lidt over hvad I skriver / siger.


    Jeg lukker tråden med det samme, hvis det går over gevind.

  • Tjaa.. Uanset hvad du (Weird Terrain) siger, så har jeg næsten kun haft en dårlig opfattelse af Irakkernes levevis.. De er selv skyld i meget der nede, men her tænker jeg på internt. Gadekrig og lign. De er ikke helt de klogeste hoveder på denne jord..


    At USA så har blandet sig for meget, ja.. det er der jo ik så meget at gøre ved.. USA tar ikke og dræber uskyldige mennesker i deres eget land, pga. de vil ha deres vilje. Ikke at jeg siger det er mere lovligt at slå en uskyldig ihjæl i "modpartens" land.. men håber du forstår hvad jeg mener..


    Og at de så filmer det.. Det er da helt grotesk.


    Jeg syntes bare tit at de ikke er menneskelige der nede i Irak..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Jesus christ on a stick i er lamme og høre på.
    I ignorere fuldstændig alt andet, og fokusere på nogen tilfælde, der ikke engang repræsentere det irakiske folk, hvor derimod den tortur amerikanerne har gang i, og som de har haft gang i mange mange år, repræsentere hvordan største delen af det amerikanske folk er . Hvis i ikke kan se hvorfor irakerne har et problem med USA og de lande der støtter dem i deres "krig mod terror", så burde i måske få lidt mere forståelse for situationen, istedet for bare at lukke lort ud.


    er ik rigtigt, efter de billeder der er blevet vist er det kommet frem at 56% af den amerikanske befolkning er direkte imod krigen og kommer sikkert fler og for første gang er Bush i undertal, af de sidste 44% er der sikkert også mange der er imod hva der sker der nede for tiden..


    det er fuldstændig uacceptabelt det der sker med tortur osv. på begge sider, efter min mening..


    PS: har været imod den krig fra start, da jeg mener at det kun gør terroren værre, og at den krig er startet på et grundlag der (såvidt vides) viser sig ik at holde stik..(atomvåben i irak)

  • Tja... Der ser man det igen.... Så er der IGEN et bevis på at den folkeart er fucked up...


    Hvem var det som smadrede en af verdens 7 vidundre??? Hvor LAM er man så.... Snakker om den der STORE ÆLDGAMLE budda statue IDIOTERNE bombede...


    Dyr.. De burde nukes... Jeg læste en artikel i avisen for ca ½ år siden der stod at invarndrer stod for 62% af de voldelige lovbrydelser... Men de udgør kun en MGEET lille %del af landet...


    Hvis det var op til mig burde folk der gør sådan noget bare :camp: :camp: :chain: :chain:

  • Synes I har nogle bizarre tanker omkring det her.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Dyr.. De burde nukes... Jeg læste en artikel i avisen for ca ½ år siden der stod at invarndrer stod for 62% af de voldelige lovbrydelser... Men de udgør kun en MGEET lille %del af landet...


    Hvis det var op til mig burde folk der gør sådan noget bare :camp: :camp: :chain: :chain:


    Netop derfor jeg holder øje med denne tråd.


    Prøv nu at hold det på et sagtlig plan, istedet for halv-rascistiske udtalelser.


    Den her tråd kan faktisk blive rigtig god, hvis folk holder det til at være en debat istedet for "jeg læner mig tilbage og roder i navlen"-kommentarer

  • For mig at se er der for mange Amerikanere og for mange Iraker, så hvorfor ikke bare lade dem udrydde hinanden. Så mangler vi så bare at få udryddet Anders Fogh Rasmussen, som jo syntes at det er en god ide at blande sig i stormagtens påtagede krig.

  • Min mening om irak er så simpel:


    Der er ingen måde vi kan få dem under kontrol på medmmindre vi skræmmer dem! direkte sagt DRÆB mange af dem hurtigt, bomb en by til det mindste eller noget.. bomb alle deres hellige steder og lignende, indtil de virkelig er bange! FØR får vi dem ikk under kontrol.. det her småt kan blive ved uendeligt..


    og hvad angår muslimer herhjemme: så snart de begår det mindste prud på loven, smider vi simpelthen hele deres familie ud fra landet.. så kommer respekten hurtigt.!


    det var så mine meninger

  • @wrapper det er da ikke kun muslimer der skal smides ud, hvis de laver dumme ting? alle gæster der ikke opfører sig ordentligt og problemet hænger jo sammen med det der sker der nede, vi har en anden måde at håndtere tingene på end det der sker i eks. irak eller israel fo den sags skyld, jeg tror personligt ikke de kan håndtere et demokrati i en verdensdel hvor der maks har været fred i en sammenhængende uge (ja ja overderev men kun lidt).
    jeg syntes det er fint man forsøger men tror kun de kan klares ved at man kommer af med alle de rabbiate derned.


  • Bare lige for at modsige ALT det du skrev... Amerika har ikke tortureret mennesker i mange mange år... Det er UTROLIGT få tilfælde af tortur i USA... Men i IRAK Saudi Arabien og stort set alle andre arabiske lande... Se DÉR!! foregår tortur... Det har foregået de sidste 900 år... Saddam(Ja USA satte ham på tronen... Men de rettede deres fejl i 2003)han bombede og torturerede sit eget og det iranske folk...


    Hvis der er et land hvor folk lever i frygt så er det FANDME arabiske lande... Kvinder bliver behandlet som lort overalt... I 60% af arabiske lande må kvinder ikke køre bil...


    Krigen mod terror... Tja... Måske er deres det amerikanerne gjorde forkert... Men se lige hvad irakerne gjorde selv... De klæder sig ud som civile og så skyder de amerikanske soldater... DET ER DA KLART at amerikanerne har skudt civile.. De ved jo ikke oms de er civile eller soldater i forklædning...


    Og når de irakiske soldater viftede med det hvide flag... Så kom amerikanerne og englænderne og ville tage dem til fange så åbner de ild på dem... HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET!!! De er jo LIGEGLADE med deres eget folk...


    99% af den SNUFF der findes er fra arabiske mennesker.. Og det er ikke engang for at lave snuff men for at komme i himlen...


    De arabiske lande har været i krig i 1200 år KONSTANT... Også i deres eget land...


    Edit: Så lige din kommentar til Falsk, hvis DU ikke kan se der er en forskel på at stille folk nøgen op i en pyramide og grine og så sætte dem ned igen og at skære en mands hoved af og JUBLE... Så er DU syg i hovedet...


    Tortur er DESVÆRE den bedste måde... Bare så du ved det så er USA ikke idioter... Så snart man får noget at vidde checker man det.,.. Hvis det ikke passer må man tilbage og "forhøre" ham mere... Arabiske lande gør da det samme... Men de stopper ikke ved tortur... Så snart han har fortalt dem hvad han ved så nakker de ham... Pga han må da ikke slippe ud og fortælle om det vel???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alfa
    @wrapper det er da ikke kun muslimer der skal smides ud, hvis de laver dumme ting? alle gæster der ikke opfører sig ordentligt og problemet hænger jo sammen med det der sker der nede, vi har en anden måde at håndtere tingene på end det der sker i eks. irak eller israel fo den sags skyld, jeg tror personligt ikke de kan håndtere et demokrati i en verdensdel hvor der maks har været fred i en sammenhængende uge (ja ja overderev men kun lidt).
    jeg syntes det er fint man forsøger men tror kun de kan klares ved at man kommer af med alle de rabbiate derned.


    måske.. ved man aldrig.. vidste vi hvordan vi stoppede det her var det nok gjort