Indlæg af Squall

    hej Tweak


    jeg sidder med den nye Ipod Nano, og er rimelig tilfreds med mit køb. Meeeeen, når jeg sidder i bussen, kan jeg sagtens høre hvad andre folk siger, selvom den er skruet op på max volume X(


    Jeg har så fundet et menupunkt som hedder max lydstyrke , når jeg forsøger at komme ind i denne menu, beder den om en kode....


    what to do ? :ohmy:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Skal ikke ind og se den. Hvis den bare m-i-n-d-e-r lidt om de øvrige katastrofe-film, så er den da lige til at tude over.


    Så 'Vulcano', som den sidste. Der hvor ungen til sidst siger 'look, their all the same', mens kameraer kører henover en menneskeskare, sorte som hvide, som alle er grå pga. asken - med det amerikanske flag flagrende i baggrunden... Jeg mener, jeg var VIRKELIG tæt på at brække mig..


    Kunne ikke være mere enig - jeg hader amerikanske flag og deres symboler på film. :rolleyes: (synes der mangler en smiley til at beskrive min vrede)

    Jeg valgte rose denne film til skyerne for nogle venner - og damn jeg fik skæld ud.. de var vidst ikke helt tilfredse med den :rolleyes: det må være en smagssag, jeg synes nu stadig den er fed ;)

    "Gud er stor" Råber de imens de kapper hoved af ham 8o hvad går der galt lige der ?? :rolleyes: De tror jo seriøst på at gud velsigner det de gør... 8o

    Nu kender jeg "desværre" min bibel så godt, så det kan jeg jo ikke kommentere :]


    Men jeg synes da at Dracula var fed i filmen, selvom han havde ørering ;)


    Og jo; filmens 4 babes var da også i orden :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Imp4ct
    Det er længe siden jeg har set en så RINGE film som Van helsing, og jeg fortrød næsten jeg havde brugt 60 kr på d, da jeg kom ud af bio. Dog så jeg samme aften at den fik 4 ud af 6 pile i filmland, så det er nok bare mig der ik har forstand på d :D


    4 ud af 6 er nok en fair bedømmelse af denne film, men ligefrem at kalde den ringe er måske lige at overdrive ;) men det er jo en smagssag :D

    Kunne ikke lige finde en anden tråd med denne film, så jeg startede den selv ;)
    Tjeck lige Traileren... 8o Den havde vist premiere i fredags og jeg har allerede set den 2 gange i biffen...


    Så du; blade 2 - Queen of the damned - Underworld - og tænkte fuck noget lort ( som jeg gjorde )... så har denne film altså stadig en chance :)) Den er virkelig gennemført, og superfed 8)

    Tja jeg føler sku med den dumme svensker. Man kan se at han prøver at gå a-lang, men bliver nakket hurtigt af sidenmanden (til venstre) som sidder oppe i bombsite a og venter - det er jo tydelig ghost, og derfor oplagt at whine :)) jeg kender det, plejer dog ikke at "lægge" min skærm på siden ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det er da rigtig nok. Men nu er det jo også kun en brøkdel af www's brugere der har højere opløsning end 1024x768. Faktisk så er 800x600 det mest brugte verden over.
    Dit billede af min forside burde faktisk også være reduceret, så alle vi andre ikke behøver at side-scrolle for at læse hvad der står i denne tråd.


    Ups det må du sku undskylde :O Det her var første gang jeg vedhæfter et SS ;)

    8o Han er da godt nok syg i hovedet 8o Jeg må indrømme at i starten så han lidt vattet ud, men så begyndte han at hoppe fra forskellige ting 8o Manden er jo ikke rask... ;)

    Lidt inspireret af min sidste postrunde, synes jeg da lige at vi skal have det frem på bordet :)


    Fik i et lille smæk, eller var der lidt guf at hente ?


    Jeg fik selv 7475,- og er ganske tilfreds ;)


    Indtil videre er jeg foran :))