Jeres desktop

Oprindeligt indlæg af Aerial
    og lidt herfra ;)
    <billede>

Det ser jo helt fint ud. :D

Den bar i toppen, hvad er det for et program, og evt. link til det? :D Det ser jo fornemt ud, så det må jo prøves. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Burger

Så er jeg vist ik en rigtig pige .. Har ikke The-Sims installeret, og får det heller aldrig ..

Hehe, jeg har osse The Sims :) + alle ekstrapakkerne :]

• The Sims er da Qual.. nu holder i lige.. når man ikke kan finde ud af alt det voldelige lort mere, så må man jo ty til andre midler... :P

Oprindeligt indlæg af CraZyMaLLa
    The Sims er da Qual.. nu holder i lige.. når man ikke kan finde ud af alt det voldelige lort mere, så må man jo ty til andre midler... :P

Ja, man kan jo altid spærre sine gæster inde, dræbe dem, og gifte sig med deres enke[mand]. Så har man scoret de penge. :P

Oprindeligt indlæg af Aerial

he he nah, synes bare den object dock er lidt sød, istedet for de normale ikoner ;)

Hvad har du brugt til at lave den taskbar og den "menu" øverst??

Lidt links måske :))

Oprindeligt indlæg af CraZyMaLLa
    The Sims er da Qual.. nu holder i lige.. når man ikke kan finde ud af alt det voldelige lort mere, så må man jo ty til andre midler... :P

Så spil kabale? Hehe... Kan ikke selv li the sims...

Men hvis man ikke kan li voldelige spil... Så ville jeg da råde folk til at prøve rollercoastertycoon 1&2 ;o)

Meget fedt spil... Man skal bygge sin egen forlystelses park...

Corounne er også meget fedt ;o)

• Total meget hørt!!! ;)

Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Hvad har du brugt til at lave den taskbar og den "menu" øverst??

Lidt links måske :))

Objectdock som ligger i toppen kan hentes gratis her :

http://www.stardock.com/products/objectdock/

og du kan finde en masse lækre ikoner til alle mulige programmer på http://www.wincustomize.com

Selve skinnet er fra http://www.themexp.org (et eller andet Panther-mac-theme).

For at kunne bruge de themes derinde (uden stylexp) kan man lægge noget ux-theme-patcher ind. Der er vidst nok linket til den tidligere i denne tråd ;)

• Ja Objektdock er for fedt.. Bruger det også selv.. Utrolig nemt at gå til :D Det bruger heller ikke så meget cpu kraft som YZdock gjorde, før det blev ulovligt..

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Cool Nissan Nismo ;)

Det med at piger spiller så meget Sims, det må være det med at mange piger altid skal have kontrolen over nogen, så Sims er jo meget oplagt, hehe.

Ja lige borset fra at der ikke er tale om en Skyline ;)

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Cool Nissan Nismo ;)

Det med at piger spiller så meget Sims, det må være det med at mange piger altid skal have kontrolen over nogen, så Sims er jo meget oplagt, hehe.

det er en ombygget primera.. jeg skal snart have gang i samme projekt, det er desværre ikke min, den kan ses på skymera