Jeres desktop

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Kan rigtig godt lide den docklet han har brugt.. Hvor det ser ud som at ikonerne skjuler sig i græsset.. :D

Nemlig :)

Well, dette eksempel, er så hvad jeg selv bruger nu, naturligvis inspireret af hvad jeg så engang. Jeg har fjernet mine ikoner på desktop, da jeg aldrig synes ikoner i sig selv er særlig kønne.

Der er brugt ObjectDock, med custom RecycleBin + Avant.

Grass temaet er også custom. Wallpaperen måtte jeg ud og lede efter, men fandt den endelig :) Hvis I ønsker den, skal I bare sige til.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Torque
    Lige angående det der skyline-kitcar-trip der er gang i der. Fatter ikke helt hvad pointen i at få en Primera til at ligne en skyline er... Jeg mener, fronten ligner da meget godt - og det kan også være at nogle af de lokale brianer vil nikke genkendende til den. Men de brækker sig da af grin når de ser de fire døre, Primera bagenden, og hører en 2,0i brumme forbi.

bagenden er også lavet om.. tjek da siden FFS!

kan nu godt lide at der er 4 døre i... giver jo plads til de bagerste og til compen! ;)

Oprindeligt indlæg af silver

bagenden er også lavet om.. tjek da siden FFS!

kan nu godt lide at der er 4 døre i... giver jo plads til de bagerste og til compen! ;)

Uanset om bagenden er lavet om, ligner den da en primaera til forveksling. Tjek bagskærmene og c-stolpen. Der er ingen grund til at køre rundt i en Nissan der ligner en ANDEN Nissan. For det har absolut ingen pondus effekt overhovedet. Så hellere holde bilen stilren, så man i det mindste kan se hvad det er for en. Man kan sagtens style en bil, uden at forskærmene er ved at blæse af når man kører over 150km/t, fordi det er en gang plastik der er popnittet på..

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Har også en som jeg bruger, sådan en kedelig grå og våd dag, som i dag 8) Taget sidste sommer - glæder mig allerede til den der kommer :))

Du er skummel :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Må sku også holde med Bentzin her. Når man først begynder at se billeder som dem der, så ved man sommeren er over os :))

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Der er da ikke noget smukkere, end et par unge kvindekroppe som solen skinner på :)) :crazyeyes:

Kan godt li billed nr 2 ;o)

Kender du dem??? Hun ligner nemlig MEGET en jeg kender...

Der er da ikke noget smukkere, end et par unge kvindekroppe som solen skinner på :)) :crazyeyes:

det der kan du da ikke holde til at se på i din alder... nu forstår jeg sku godt at du har problemer med hjertet :T ;) :P :)).. hehe.. dit blodtryk må jo stige remlig voldsomt...

Oprindeligt indlæg af købkøb

Kan godt li billed nr 2 ;o)

Kender du dem??? Hun ligner nemlig MEGET en jeg kender...

Nope - bare jeg gjorde :)) kan ikke en gang huske hvilken strand det er :rolleyes: Var på en hel del ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Nam Nam...Giver dig helt ret ... Er dejligt med en god strandtur og et par bajere ... og så nogle solbriller så man kan se noget hvis solen blænder... Det går jo ikke.. :))

Jamen I går vel i chok hvis jeg ikke også er med på den ;) :))

nam nam.... uha... nu kommer jeg i tanker om hvorfor jeg foretrækker sommeren :D

Oprindeligt indlæg af Aerial

Jamen I går vel i chok hvis jeg ikke også er med på den ;) :))

nam nam.... uha... nu kommer jeg i tanker om hvorfor jeg foretrækker sommeren :D

Shit en god las mannor :))

Oprindeligt indlæg af silver

det der kan du da ikke holde til at se på i din alder... nu forstår jeg sku godt at du har problemer med hjertet :T ;) :P :)).. hehe.. dit blodtryk må jo stige remlig voldsomt...

Nope - jeg fyldes med de roligste vibationer og bli'r helt salig og afslappet :))

Oprindeligt indlæg af CraZyMaLLa
    Jeg fik da lige lyst til at joine det her lort.. Og smider da også lidt mit desktop :)

du må være pige, fordi hvis man kikker på dit desktop er der SIMS :boxed: Her er mit

Your pony died because it wasn't pretty enough

Rettet en gang, sidst af DoDo ().

• Sims er da totalt nice!