Jeres desktop

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Den er baseret på en Skyline. Den ligner ihvertfald en 33'er eller 34'er. :]

Som Silver siger er det en Primera med et R34 bodykit.. Fronten er ganske flot udføret.. Men man skal ihvertfald ikke være særlig bilentutiast for at se at der ikke er tale om den ægte vare ;)

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Som Silver siger er det en Primera med et R34 bodykit.. Fronten er ganske flot udføret.. Men man skal ihvertfald ikke være særlig bilentutiast for at se at der ikke er tale om den ægte vare ;)

nop... men ser sku godt ud alligevel :))

Jeg kunne ikke se at det ikke var en 34'er der ligger ndenunder. Kroppen ligner perfekt en Skyline, synes jeg. Såååå

Tja så kiggede du vidst ikke ordenlig efter.. Hvornår så du sidst en Skyline R34 4 dørs?? ;)

Oprindeligt indlæg af silver
    her er mit: [Blocked Image: http://silvereye.dk/tweak/desktop1.JPG]

det er da dejligt med nogle piger her på sitet, om de så har the sims eller ej ;)... ja det er måske lidt "standart" på en girl comp... men WFT! det er jo ikke min eller din comp vel!!??

Kunne ikke lade vær med at lægge mærke til hende HØRNING Mette du snakkede med på MSN. Jeg bor nemlig selv i denne lille lorte flække. Har du et efternavn kan være jeg kender hende :boxed:

Oprindeligt indlæg af miniebbe

Kunne ikke lade vær med at lægge mærke til hende HØRNING Mette du snakkede med på MSN. Jeg bor nemlig selv i denne lille lorte flække. Har du et efternavn kan være jeg kender hende :boxed:

eehhh... hørning er en HAM og han er fra skive... hehe.. sikker på at du kender ham? mette er en fra søndejylland han er vild med...

EDIT kasper hørning

• #Weird Terrain: En Nissan Skyline R34 har aldrig været produceret i en 4- dørs.

Selve udseendet ligner nu meget godt, men motorer i Skyline betyder jo mindst ligeså meget som udseendet, og der kan den kopi ikke følge med.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Henrik - Ok tak, det vidste jeg ikke.

Yup jeg kan ikke rigtig se pointen i at have noget der ser godt ud, men kører som crap. Lidt af et får i ulveklæder thingy, skulle være omvendt, hehe.

Oprindeligt indlæg af silver

eehhh... hørning er en HAM og han er fra skive... hehe.. sikker på at du kender ham? mette er en fra søndejylland han er vild med...

EDIT kasper hørning

:crazyeyes: tsk tsk... :)) ...

Henrik - Ok tak, det vidste jeg ikke.

Yup jeg kan ikke rigtig se pointen i at have noget der ser godt ud, men kører som crap. Lidt af et får i ulveklæder thingy, skulle være omvendt, hehe.

tjek HP som jeg skrev tidliger.. der står også spec. mener at det er samme motor, men er ikke sikker.. tjek da HP... den er ret vild :evil:

• #Silver: Ta og chek de spec på motorer og sammenlign med spec på en rigtigt Nissan Skyline R34 og de ligner IKKE hinanden, heller ikke på udseendet.

|^|Dell Inspiron 6400

Oprindeligt indlæg af Henrik-
    #Silver: Ta og chek de spec på motorer og sammenlign med spec på en rigtigt Nissan Skyline R34 og de ligner IKKE hinanden, heller ikke på udseendet.

jeg SAGDE MENER!!! er fandme da over 1½ månede siden jeg har læst de spec!!! har heller ikke sagt en skid om udssendet!! andet end at det ligner godt... hr. fejlfri :dots:

• Hvem har sagt jeg er fejlfri, og det var heller ikke ondt ment, men mere en rettelse.

|^|Dell Inspiron 6400

Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Hvem har sagt jeg er fejlfri, og det var heller ikke ondt ment, men mere en rettelse.

oki.. så er det iorden... :))...

undskylder min tidliger tone :roller:

• Det går skam nok, syntes bare ikke det var noget at blive gal over sådan en lille ting.....

Back to tropic :))

|^|Dell Inspiron 6400

• Så engang et fedt desktop, jeg selv fik lyst til at lave:

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Lige angående det der skyline-kitcar-trip der er gang i der. Fatter ikke helt hvad pointen i at få en Primera til at ligne en skyline er... Jeg mener, fronten ligner da meget godt - og det kan også være at nogle af de lokale brianer vil nikke genkendende til den. Men de brækker sig da af grin når de ser de fire døre, Primera bagenden, og hører en 2,0i brumme forbi.

• Tja, der findes jo også dem der laver kopi Ferrari og der syntes jeg det er helt slemt. Men kan da godt se at det er en mulighed for folk at få deres drømme bil på, men personligt syntes jeg heller ikke der er andet end originalen der holder.

|^|Dell Inspiron 6400