CPU 4960X Extreme (Intell Garanti)
-
-
Okay. Men så er det du har fået ikke den rigtige "faktura/kvittering". Din kammerat, som du har købt de ting her af, må da for dælen have den originale kvittering. Der er jo altså visse regler der skal overholdes, og SKAT.dk siger dette:
En faktura skal indeholde:
Fakturanummer
Udstedelsesdato (fakturadato)
Sælgers momsnummer (CVR-/SE-nr.), navn og adresse
Køberens navn og adresse
Varens eller ydelsens art og mængde
Varens eller ydelsens pris pr. enhed uden moms, evt. prisnedslag, bonus og rabatter, hvis disse ikke er indregnet i prisen pr. enhed
Gældende momssats
Momsbeløbet, der skal betalesDer står alt det du henviser til, pånær at der ikke er nogen CVR/SE nr på, kun hans navn og adresse.
-
Nej nej og nej igen, hør lige her, der er ikke nye informationer hverken fra starten af eller nu, det er de samme informtioner der er givet hele tiden, og det er det samme jeg har sagt hele tiden, ikke nye informationer
Du har ikke nævnt noget om moms før indlæg 32. Så det ER nye oplysninger. -
Ja og nu 44, så det er jo lidt længe siden.
-
Det var i indlæg 34 der blev stillet spørgsmålstegn ved de skiftende oplysninger...
-
Men okay, DHL kommer imorgen og henter CPU en, Intell tager imod den uden beregning, så der er jo kun bundkort tilbage, og ved ikke rigtigt om jeg vil arbejde mere med det, det er jo selvfølgelig CPU en der er mest kostbart.
-
Oplysninerne er stadig de samme, det der stå på min kvitering, er i hvertfald det samme som stod igår.
-
edit.
-
Der står alt det du henviser til, pånær at der ikke er nogen CVR/SE nr på, kun hans navn og adresse.
Godt, men så er det ham der står på den kvittering der reelt set skal kontakte Intel og tage sig af dig. Da du er hans kunde. Han har et sælger ansvar.
Og det staves altså "Intel".. ikke "Intell".
-
Meget fint, er jo ligegyldigt hvordan det staves, du ved jo godt hvad jeg mener, men så er det okay, men han får bare ikke bundkortet, da som sagt jeg nok ikke ser det mere.
-
Jamen jeg skærer det da gerne ud i pap.
Måden en processor-reklamation fungerer på er, at kunden returnerer til sin forhandler, der typisk selv tester og bekræfter processoren ikke virker. Efterfølgende tager forhandleren en helt ny processor direkte fra lageret og sender til kunden, fordi forhandleren bare sender den døde processor til sin distributør, som omvendt får processoren erstattet hos Intel - enten ved hjælp af ombytning eller kreditnota.
- Nej, du kan ikke sende direkte til Intel. (Eller jo, det kan du nok godt, men det får du nada ud af).
- Ja, jeg har været hele processen igennem med diverse processorer. Også fra AMD.Beklager, at du opfatter et harmløst spørgsmål som negativt.
God vind!
Jamen jeg skærer det da gerne ud i pap.
Måden en processor-reklamation fungerer på er, at kunden returnerer til sin forhandler, der typisk selv tester og bekræfter processoren ikke virker. Efterfølgende tager forhandleren en helt ny processor direkte fra lageret og sender til kunden, fordi forhandleren bare sender den døde processor til sin distributør, som omvendt får processoren erstattet hos Intel - enten ved hjælp af ombytning eller kreditnota.
- Nej, du kan ikke sende direkte til Intel. (Eller jo, det kan du nok godt, men det får du nada ud af).
- Ja, jeg har været hele processen igennem med diverse processorer. Også fra AMD.Beklager, at du opfatter et harmløst spørgsmål som negativt.
God vind!
Jamen jeg skærer det da gerne ud i pap.
Måden en processor-reklamation fungerer på er, at kunden returnerer til sin forhandler, der typisk selv tester og bekræfter processoren ikke virker. Efterfølgende tager forhandleren en helt ny processor direkte fra lageret og sender til kunden, fordi forhandleren bare sender den døde processor til sin distributør, som omvendt får processoren erstattet hos Intel - enten ved hjælp af ombytning eller kreditnota.
- Nej, du kan ikke sende direkte til Intel. (Eller jo, det kan du nok godt, men det får du nada ud af).
- Ja, jeg har været hele processen igennem med diverse processorer. Også fra AMD.Beklager, at du opfatter et harmløst spørgsmål som negativt.
God vind!
Jamen jeg vil da godt lige tilføje, at det med man for NADA UD AF DET, er jo noget være vrøvl, jeg har fået sendt en helt ny processor fra Intel til min dør, intel har ringet direkte til mig, sendt mig mail, og iøvrigt gjort det rigtigt godt, den nye CPU er sendt med DHL express, jeg har ikke betalt en eneste krone, sendt Express fra Holland til mig igen, stadig skulle jeg ikke betale for noget som helst, det er famne servise, så det med at det ikke kan betale sig, glem det, og så kunne Intel heller ikke gøre det hurtigere, ca 24 timer og den var ved intel holland, en extra dag og 24 timer senere, og jeg modtog pakken med min nye 4960 X processor.
-
det med man for NADA UD AF DET, er jo noget være vrøvl,
Nej, det er det faktisk ikke fordi det er en generel retningslinje. Det forklarer Intel også på deres egen hjemmeside. Det viste sig, at fremgangsmåden i din unikke situation - med en noget broget forhandler og i det hele taget uklar købsdefinition - var at kontakte producenten direkte uden om de gængse kanaler.
Næste gang du får brug for hjælp kan det anbefales at være så detaljeret (som overhovedet muligt) fra starten af.
-
Humlen er stadig, det kunne jo så godt lade sige gøre aligevel, så det skal jo så forståes sådan, at hvis en anden skulle komme ud for noget, som jeg har prøvet, så er det jo ikke forgæves at prøve INTEL/AMD direkte, som sagt har de kun været behjælpelig med alt fra starten af. Og jo det er famne da noget vrøvl du skriver, du kan da se at jeg fik noget ud af det. Hvor svært kan det være.
-
Humlen er stadig, det kunne jo så godt lade sige gøre aligevel, så det skal jo så forståes sådan, at hvis en anden skulle komme ud for noget, som jeg har prøvet, så er det jo ikke forgæves at prøve INTEL/AMD direkte, som sagt har de kun været behjælpelig med alt fra starten af. Og jo det er famne da noget vrøvl du skriver, du kan da se at jeg fik noget ud af det. Hvor svært kan det være.
Det havde også hjulpet på vores forståelse, hvis alle faktuelle informationer havde været fremme i første indlæg.
-
Det tror jeg ikke.
-
det tror jeg!
luk den der og syng denne sang...
du er jo trods alt heldig at have fået en ny cpu...
-
Det har intet med held at gøre, jeg har bare gjort som jeg skal, men ellers fin sang.
-
Jesus, hvor er du ubehøvlet overfor dem, som faktisk prøver, at hjælpe dig, Lillehamer!? Udvis da lidt taknemmelighed i stedet for
Anyways - god stil af Intel, at de sender dig en ny CPU. Tror generelt servicen er noget højere når det gælder deres Extreme CPU'er, end hvis det "bare" havde været en 4770K f.eks.
-
Hold kæft et dårligt svar, ret ubehøvlet ja.
-
Ud over det er jeg faktisk ret taknemmelig for det jeg kan bruge.