Indlæg af Lillehamer

    Humlen er stadig, det kunne jo så godt lade sige gøre aligevel, så det skal jo så forståes sådan, at hvis en anden skulle komme ud for noget, som jeg har prøvet, så er det jo ikke forgæves at prøve INTEL/AMD direkte, som sagt har de kun været behjælpelig med alt fra starten af. Og jo det er famne da noget vrøvl du skriver, du kan da se at jeg fik noget ud af det. Hvor svært kan det være.

    Jamen jeg vil da godt lige tilføje, at det med man for NADA UD AF DET, er jo noget være vrøvl, jeg har fået sendt en helt ny processor fra Intel til min dør, intel har ringet direkte til mig, sendt mig mail, og iøvrigt gjort det rigtigt godt, den nye CPU er sendt med DHL express, jeg har ikke betalt en eneste krone, sendt Express fra Holland til mig igen, stadig skulle jeg ikke betale for noget som helst, det er famne servise, så det med at det ikke kan betale sig, glem det, og så kunne Intel heller ikke gøre det hurtigere, ca 24 timer og den var ved intel holland, en extra dag og 24 timer senere, og jeg modtog pakken med min nye 4960 X processor.

    Men okay, DHL kommer imorgen og henter CPU en, Intell tager imod den uden beregning, så der er jo kun bundkort tilbage, og ved ikke rigtigt om jeg vil arbejde mere med det, det er jo selvfølgelig CPU en der er mest kostbart.

    Der står alt det du henviser til, pånær at der ikke er nogen CVR/SE nr på, kun hans navn og adresse.

    Jeg har den orginale kvitering, det er der så heller ingen tvivl om, og det med at Intell giver NADADAAAA svar, og det får jeg så heller ikke noget ud af, sikke noget være vrøvl, jeg har så idag fået et svar fra Michael INTELL, de vil bare have en kopi af kviteringen, og så skulle jeg jo selvfølgelig sende CPU til dem, de vill så sende en ny uden beregning, sådan er det.


    Så det er jo hvad jeg vil gøre.

    Ja gaming king, ja på kviteringen stå der 2 bundkort/ og 2 cpu er, det ene sæt altså bundkort og CPU er mit, det andet ved jeg ikke noget om, men har altså 4 ting på kviteringen, 2 Asus bundkort, 2 CPU er.
    M.V.H Lillehamer.

    Nej nej og nej igen, hør lige her, der er ikke nye informationer hverken fra starten af eller nu, det er de samme informtioner der er givet hele tiden, og det er det samme jeg har sagt hele tiden, ikke nye informationer, men prøver da lige igen, denne sælger jeg har købt det af, har jo kommet til min dør, som også er skrevet før, hvor han så har solgt 1 bundkort og 1 CPU, jeg har kvitering på det hele, på Fakturen står der IKKE noget firma navn, men der står hans navn og adresse, håber i kan følge så langt, det er jo det jeg har sagt hele tiden, der er ikke noget nyt her, det ser så ud til at han har betalt kontant og med moms, det er også skrevet før, men det ATEA siger er jo, at det ser ud til har har købt som firma, men der står jo ikke noget firma navn på Fakturen, så det er jo også her jeg ikke rigtigt fatter det, om det vil sige han har haft firma da han købte, og han ikke har det nu, ved jeg jo ikke noget om.


    Jeg kan godt scanne kviteringen ind her, men det ville vel ikke være fair for min ven, altså ham jeg købte af.


    Og som sagt, der er IKKE andre og NYE informationer, det hele er jo beskrevet før.

    Okay men der står jo kun hans navn på kviteringen, og selfølgelig adressen, der er betalt moms af beløbet, han har købt 2 bundkort/ 2 stk CPU,er, til omkring et beløb tæt på de 20000 kr, så hvordan står jeg så ikke dette tilfælde, og ja det ser meget ud til, at personen har gjort noget han ikke skulle, eller retter det har han gjort, så hvis jeg nu sender bundkort/CPU til ham, tror jeg bare ikke på at efter der er kommet retur fra RMA, at han vil sende det til mig, nej han vil vel prøve at sælge det til en anden igen, så er vi jo lige vidt, og jeg har misted bundkort/CPU.

    Dette er en vare Atea har solgt til EDB butikken, da vi kun handler med BtB kunder.


    Hvis der er fejl i produktet, kan jeg anbefale dig at tage kontakte til den person du har købt den af, igennem den Blå Avis, alternativt Asus.


    Vi handler ikke med private kunder.


    Med venlig hilsen / Best regards



    Dorthe Rix Nielsson
    Salgsdirektør



    Og så er det bare ligemeget at hans navn står på kviteringen, der stå jo ikke noget og firma. Mystisk.

    Nej nu har jeg sku fået nok, jeg beskriver da ikke noget forkert, det er som det er, og der er der ikke skjult noget som helst, som du nu antyder, ved du hvad jeg er ikke 20 år vel, nej jeg er 45 og prøver at få lidt hjælp her, jeg spørger bare til om andre har prøvet det jeg har været udsat for, og hvad man kan gøre, jeg har så imellem tiden sendt en mail til ATEA, sendt en mail til Intell, som Intell har svaret på, så må vi se om der kommer noget ud af det her.