Vis os din bil!

  • Originally posted by DanielAndrewLove

    Quote


    Lige præcis.. Der er ingen Falaffelbar ejere der har råd til en 330CI. Men derimod E30 (Som også er en rigtig HA bil) og E36, men noget Smagløst AC Schnitzer lookalike styling, med enorme skørter og anden pompøst tilbehør..


    Det kunne ikke siges bedre Andrew :)


    tankabbot


  • Du har heller ikke sagt at den er fed, og du siger jo at man hurtigt bliver stemplet når man kører i sådan en slæde i KBH. Det er jo ikke just positivt response vel!?! Hvordan skal jeg ud for det svar du skriver tolke at du faktisk synes BMW er en fantastisk bil?


    Jeg reagerer som jeg gør, fordi jeg personligt er helt vild med den bil! Men skal nok styre temperamentet ;)


    tankabbot



  • Hvis du er så ligeglad - hvad sidder du så der og vræler for........ :O ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tankabbot
    Du har heller ikke sagt at den er fed, og du siger jo at man hurtigt bliver stemplet når man kører i sådan en slæde i KBH. Det er jo ikke just positivt response vel!?! Hvordan skal jeg ud for det svar du skriver tolke at du faktisk synes BMW er en fantastisk bil?


    Jeg reagerer som jeg gør, fordi jeg personligt er helt vild med den bil! Men skal nok styre temperamentet ;)


    tankabbot


    Det er jo præcis det jeg mener - hvis du siger at du ikke kan finde ud af at tolke, ud fra min besked, at jeg synes at din bil er fed - så forstår jeg ikke hvordan du kan tolke så meget andet negativt ud af det jeg skriver :]

  • Hehe ville nu kalde den en pizza taunus:)
    Min far har, min onkel har osv, well i garagen ved siden af min svigerfars firma står den Metax Lamborghini Murcielago som de fik smadret, har et sted mellem 550 og 680 hk, nice bil:)
    Syntes nu personligt det er federe at sige: jeg har en .... som jeg kan køre i hvornår det passer mig hehe:)


  • Nice slæde brormand :)) *G*


    Der er bare lidt rygter om at den ikke kører så godt ;)

  • Jeg har kørt en del i en 307 HDI SW.. En virkelig lækker bil, utrolig gennemført på alle måder.. Meeeen lige en tand for blød i hatten til min smag, men den har virkelig et moment der kan mærkes...:)


    Men for 655k, havde jeg også spenderet penge på en Yamaha R1 eller Honda CBR 900 FireBlade anno 03´.. Og nok en Alfa 156 Lusso..Så burde man få sit fartbehov ud af systemet, på SkridtRaketten og en masse luksus og behaglighed i Alfaén.. Men jeg ville nok også begive mig igang, med et sjov lille projekt der lyder på en Peugeot 205 1.9 Gti og en Totalskadet 405MI16 og så swoppe motore. Og eftermontere en Garret T25 Turbo, og skifte stemplene.. Det ville da være for skægt.. Så har man en lile gaderacer der vil noget, når det er for koldt at sidde på Cyklen.:) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hvis du er så ligeglad - hvad sidder du så der og vræler for........ :O ;(


    Hey btw. hvor bliver DIN bil af? :))


    - Reveal your car!!! :D


    ...Eller du har måske fået forbud fordi du er til fare for andre i trafikken? :)) ;)

  • Havde jeg de 655k ville jeg ikke tøve længe før jeg købte en Celica. Den bil er mums! :D


    [Blocked Image: http://www.ameritech.net/users/trdcelica/celica_17.jpg]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().