Vis os din bil!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Nice mod Bloodhound - men skal du ikke have 2 enheder istedet for 1 ? :))


    Nej, et stk 12" i min, med en kasse der er rigtigt beregnet, så kan man få mere ud af det end man lige skulle tro...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bloodhound


    Nej, et stk 12" i min, med en kasse der er rigtigt beregnet, så kan man få mere ud af det end man lige skulle tro...


    Lækkert :D


    Fik selv en sub af en kammerat med 2 x 10 " 600W Vmax enheder i. Den spiller også ganske dejligt ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det er jo præcis det jeg mener - hvis du siger at du ikke kan finde ud af at tolke, ud fra min besked, at jeg synes at din bil er fed - så forstår jeg ikke hvordan du kan tolke så meget andet negativt ud af det jeg skriver :]


    Sig mig, har du ikke gået i skole? Du skriver at man får et rygte af at køre i sådan en bil som mine parents har købt. Jeg tror alle vil give mig ret i, at det IKKE er en positiv kommentar! "Rygte"... Det er et negativt ladet ord! Hvilket rygte mener du vi får af at køre i vores BMW? Du sagde de i sammenhæng med Avartars falaffelbar-kommentar? Tror du jeg kører rundt og siger "walla min fætter"?


    tankabbot

  • Apropos gejle bimmere... Var endnu engang nede ved BMW i Kolding - og de havde lige fået en M5 ind. 400 hyppere :D Den kunne jeg godt leve med. Billederne retfærdiggører den slet ikke - men er SÅ fed :D


    Alt i udstyr. Alles drinn alles drauf :D


    Nåede lige et tage et par pics med fonen. Beklager kvaliteten af samme grund :]


    Men sød, det er den.


    [Blocked Image: http://www.torque.frac.dk/M5/Billede(21).jpg
    [Blocked Image: http://www.torque.frac.dk/M5/Billede(22).jpg
    [Blocked Image: http://www.torque.frac.dk/M5/Billede(23).jpg
    [Blocked Image: http://www.torque.frac.dk/M5/Billede(24).jpg
    [Blocked Image: http://www.torque.frac.dk/M5/Billede(25).jpg]

  • Den er símpelthen så ualmindelig fed.. Det er fandme en Bimmer der er til at føle på...
    En dansk racer kører ved navn Thomas Serwin har også lige skiftet hans M3 ud med en M5 på tyske plader, jeg kender nogle som kender ham, og ser bilen temlig jævnligt. Den er edermame for fed.. Men hans er lige på tanden til at være for stylet, kan meget godt lide den originale styling fra M motorsport som den du har taget Pics af Torque..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tankabbot


    Sig mig, har du ikke gået i skole? Du skriver at man får et rygte af at køre i sådan en bil som mine parents har købt. Jeg tror alle vil give mig ret i, at det IKKE er en positiv kommentar! "Rygte"... Det er et negativt ladet ord! Hvilket rygte mener du vi får af at køre i vores BMW? Du sagde de i sammenhæng med Avartars falaffelbar-kommentar? Tror du jeg kører rundt og siger "walla min fætter"?


    tankabbot


    Øøøøhh, hvad med om du liiiige gearer lidt ned engang ;)


    Jeg kan ikke forstå du gør så meget ud af det, når du har sagt at du er ligeglad med vores meninger... :]


    En anden ting er til gengæld at han slet ikke har SAGT sin mening, han har blot konstarteret hvordan man bliver stemplet ved at køre rundt i en BMW, det er da så absolut ikke hans egen skyld eller fejl, så hvad er det du hidser dig sådan op over?? :) :rolleyes:


    Hans kommentar er desuden hverken psotiv eller negativ, den er 100% objektiv, get a grip....!! :rolleyes:


    Tværtimod har han gentagne gange påpeget at han synes bilen er fed, hvad han derimod IKKE har sagt, det er hvorvidt du kører rundt og siger "walla..." osv.


    Damn man skulle tro du havde et eller andet problem, som ikke kun handler om bilen her, men samtidig om noget andet mere personligt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Den er símpelthen så ualmindelig fed.. Det er fandme en Bimmer der er til at føle på...
    En dansk racer kører ved navn Thomas Serwin har også lige skiftet hans M3 ud med en M5 på tyske plader, jeg kender nogle som kender ham, og ser bilen temlig jævnligt. Den er edermame for fed.. Men hans er lige på tanden til at være for stylet, kan meget godt lide den originale styling fra M motorsport som den du har taget Pics af Torque..


    Jep, de originale M-kofangere og skørter, passer rigtig godt til bilen. Sammen med indsugningen og brølet fra de originale udstødnings-piber. Den lyder så mega godt, det er ikke til at fatte. De "stemmejerns" fælge bilen er født med, står også rigtig godt til den.

  • Her er så min "dyt" - lige købt i dag ;) Da den sidste jeg havde jo bortgik ved mit lille uheld for ca. 4 uger siden. Prisen for såda en "sjover" er 3730 kr. og det er så inkl. lås ;)


    Mit nye "lyn" som ikke skal "moddes" - måske "tunes" en anelse :))


    [Blocked Image: http://www.nishikibikes.dk/image/cykel_image/large/163.Hybrid307Herre_7g_MatIceBlue.jpg
    Min er godt nok grå 8)


    Her er lidt specifikationer: ;)


    Stel: Alu 7005 NAAD
    Størrelser: 20", 22", 23,5"
    Forgaffel: HiTen streigt D type
    Fælge: Linus 21 dobbeltbunded
    Bagnav: SRAM 7 m/fodbremse
    Dæk: 700x35C m/refleksside
    Gearskifter: Drejegreb
    Overrør: Nishiki alu
    Frempind: Alu A-head
    Andet: Speed Lifter, alu kædeskærm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Her er så min "dyt" - lige købt i dag ;) Da den sidste jeg havde jo bortgik ved mit lille uheld for ca. 4 uger siden. Prisen for såda en "sjover" er 3730 kr. og det er så inkl. lås ;)


    Mit nye "lyn" som ikke skal "moddes" - måske "tunes" en anelse :))


    [Blocked Image: http://www.nishikibikes.dk/image/cykel_image/163.Hybrid307Herre_7g_MatIceBlue.jpg
    Min er godt nok grå 8)


    Uha uha! 8o Her er vist tale om et cykelstiernes ukronede konge :))


    Men hvordan kan det egentlig være du ikke kører i bil ? :)


    og btw. blev knallerten virkelig så smadret at den ikke var til at reperere?


    edit: hvis det skal være på den måde så må jeg også hellere få vist min "dyt" :))


    TREK 920 - købt i efteråret '03, for den nette sum af 3.000 bobs...


    nåja, billed må vil også hellere følge, så i VIRKELIG kan måbe underkæben af led :)) :


    [Blocked Image: http://www.potrebitel.ru/09/02/40/4.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Uha uha! 8o Her er vist tale om et cykelstiernes u-tronede konge :))


    Men hvordan kan det egentlig være du ikke kører i bil ? :)


    og btw. blev knallerten virkelig så smadret at den ikke var til at reperere?


    Lige en ting: det hedder ukronede konge ;)


    Jeg har ikke noget kørekort og så er en bil for dyr i drift !


    Og til sidst, så var det ikke en knallert, men min gamle cykel, som havde fået smadret forgaflen, forhjulet skulle rettes op og resten af stellet bagpå havde også fået nogle vred. ;( + at nogle af tænderne var knækket på det store tandhjul :(

  • Der er nu intet som en dejlig cykel. Elsker bare at tage alle "ikke brian" biler i optrækket. Desuden er det meget sjovt at køre fra dem ved bump osv, jeg har jo intet imod at køre hurtigt over en sådan "forhindring" :T :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tankabbot


    Sig mig, har du ikke gået i skole? Du skriver at man får et rygte af at køre i sådan en bil som mine parents har købt. Jeg tror alle vil give mig ret i, at det IKKE er en positiv kommentar! "Rygte"... Det er et negativt ladet ord! Hvilket rygte mener du vi får af at køre i vores BMW? Du sagde de i sammenhæng med Avartars falaffelbar-kommentar? Tror du jeg kører rundt og siger "walla min fætter"?


    tankabbot


    Du skal ihvertfald lade være med at være så provokerende, hvis vi 2 skal snakke videre sammen herinde .


    Du fortolker åbentbart mig som vinden blæser og det kan jeg ikke bruge til noget. Så glem venligst min kommentar om din bimmer - gider ikke fedte mere rundt i det :evil:

  • Quote

    Sig mig, har du ikke gået i skole? Du skriver at man får et rygte af at køre i sådan en bil som mine parents har købt. Jeg tror alle vil give mig ret i, at det IKKE er en positiv kommentar! "Rygte"... Det er et negativt ladet ord! Hvilket rygte mener du vi får af at køre i vores BMW? Du sagde de i sammenhæng med Avartars falaffelbar-kommentar? Tror du jeg kører rundt og siger "walla min fætter"?


    tankabbot



    Tillader mig lige en kommentar : STOP WHINING U DAAAMN BIAAATCH - Om Aerial har gået i skole eller ej er vist ikke relevant - det var måske mere relevant om du har - for du læser da ikke en skid af hvad folk skriver. FAKTA er at du får et ry/rygte når du kører BMW (i hvert fald i/omkring Kbh.) - og det hænger sgu uadskilleligt sammen med at en BMW er det foretrukne bilmærke hos en vis gruppe mennesker - DET og kun det konstaterede Aeriel - men du skal åbenbart tillægge ham skjulte motiver - jeg tror nu godt han kunne finde ud af at sige det lige ud hvis han syntes en BMW stank..... :]

  • Quote

    Hey btw. hvor bliver DIN bil af? :))


    - Reveal your car!!! :D


    ...Eller du har måske fået forbud fordi du er til fare for andre i trafikken? :)) ;)



    Hmmmmmmm - satser da på den holder der hvor jeg parkerede den - men siden du er så faaaaaaandens nysgerrig - så kører jeg Opel Vectra 2.0I - og et billede har jeg sikkert på en eller anden HD - men min egen pc ligger spredt over hele hytten... ;)



    EDIT : Indtil jeg lige finder et foto af min nuværende bil - så er her et af modellen jeg skal have om 1-1½ år.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Tillader mig lige en kommentar : STOP WHINING U DAAAMN BIAAATCH - Om Aerial har gået i skole eller ej er vist ikke relevant - det var måske mere relevant om du har - for du læser da ikke en skid af hvad folk skriver. FAKTA er at du får et ry/rygte når du kører BMW (i hvert fald i/omkring Kbh.) - og det hænger sgu uadskilleligt sammen med at en BMW er det foretrukne bilmærke hos en vis gruppe mennesker - DET og kun det konstaterede Aeriel - men du skal åbenbart tillægge ham skjulte motiver - jeg tror nu godt han kunne finde ud af at sige det lige ud hvis han syntes en BMW stank..... :]


    Ville ellers ikke kommentere ham "tank- et-eller-andet's" kiksede tolkning af Aerial's indlæg. Kan kun ryste på hovedet af dem :rolleyes: Men jeg kan da bekræfte "Fakta" ud fra disse enslydendende Citater - fra menigmands tunger - både på gade og stræder (og også på de lokale pubber): At "Bimmere" - er "krakemutternes" foretrukne bilmærke her i Storkøbenhavn.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Den er símpelthen så ualmindelig fed.. Det er fandme en Bimmer der er til at føle på...
    En dansk racer kører ved navn Thomas Serwin har også lige skiftet hans M3 ud med en M5 på tyske plader, jeg kender nogle som kender ham, og ser bilen temlig jævnligt. Den er edermame for fed.. Men hans er lige på tanden til at være for stylet, kan meget godt lide den originale styling fra M motorsport som den du har taget Pics af Torque..


    Yup en af min venners mor og hende kørte galt forleden i deres bmw 3xx (tror jeg det var) og den blev en smule smadret. Så nu har de fået den bygget om til en M5 med skørtesæt og fælge og hele møget ( på nær motor ) og nøøj den er nice :tongue:
    Deres familie er 100% danskere og har også en bmw x5. Kender mange danskere der køre bmw, jeg betegner ikk bmw som en "ny-dansker" bil :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W