Vis os din bil!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Yup en af min venners mor og hende kørte galt forleden i deres bmw 3xx (tror jeg det var) og den blev en smule smadret. Så nu har de fået den bygget om til en M5 med skørtesæt og fælge og hele møget ( på nær motor ) og nøøj den er nice :tongue:
    Deres familie er 100% danskere og har også en bmw x5. Kender mange danskere der køre bmw, jeg betegner ikk bmw som en "ny-dansker" bil :)


    Man kan ikke bygge en 3-serie om til en M5. Det er to totalt forskellige platforme. 5-serie karossen er meget større.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Havde jeg de 655k ville jeg ikke tøve længe før jeg købte en Celica. Den bil er mums! :D


    [Blocked Image: http://www.ameritech.net/users/trdcelica/celica_17.jpg]


    Ja den er da meget fed, men alle har jo vidt forskellig smag... Meget mindre opmærksomhed til mig! Jeg vil hellere have en anonym bil med en stor motor. Det eneste den skal have på er brede alufælge og så skal den være sænket. Så mangler man bare en Brian i en overgejlet bil med en lille gnallet 1,6´er, som tror at han har en jordisk chance mod fx. en BMW 330CI.


    Det skide fedt at tage røven på folk i lyskrydset...


    I dette nr. af V-Max er der en Nissan Almera som har fået en Nissan Almera GTR motor i. 300 hk! Det fede er, at han kører rundt på sorte stålvinterfælge! Den er ikke sænket eller noget som helst... Intet afslører monstret, som ligger i motorrummet! Det er sgu go´ værkstedshumor!


    tankabbot


    PS. Til alle, som tror jeg er sur. Det er jeg absolut ikke, jeg prøver bare at tale for min sag. Ikke andet. Det var ikke meningen at folk skulle tro jeg var sur. Det er åbenbart bare måden jeg formulerer mig på ?( :(


  • Dette er i sandhed min yndlingsbil! Den er SÅ fucking fed. Så siger man bare tak for de danske bilafgifter ikk´?


    tankabbot

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tankabbot


    Dette er i sandhed min yndlingsbil! Den er SÅ fucking fed. Så siger man bare tak for de danske bilafgifter ikk´?


    tankabbot


    Well, bilerne koster da en del herhjemme - men M5 er stadig oppe i en klasse, hvor den også er meget dyr i bilproducerende lande, som Tyskland og Sverige - der deraf er blottet for registreringsafgift. Sååå, uanset hvad, så er det stadig en drømmebil.

  • Ahh så galt er det heller ikke.. Dog er vi i Skandinavien en smule dyere end så meget andet, men i UK står en spritny M5 i ca 52000£ svarende til ca det samme som det den 330CI koster.


    Til gændgæld er forsikringen næsten ikke til at betale sig fra.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Man kan ikke bygge en 3-serie om til en M5. Det er to totalt forskellige platforme. 5-serie karossen er meget større.


    - Det kan være han har gjort sig umage :)) :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Ahh så galt er det heller ikke.. Dog er vi i Skandinavien en smule dyere end så meget andet, men i UK står en spritny M5 i ca 52000£ svarende til ca det samme som det den 330CI koster.


    Til gændgæld er forsikringen næsten ikke til at betale sig fra.


    En smule? Altså, jeg ser en prisforøgelse på 180% som en 'pæn' slat. Det er hvad vi betaler i registreringsafgift, sådan cirka.


    En Carisma til 210000kr, koster ca. 60-65k ab fabrik. Den er dyrer ab fabrik i Tyskland og England, men det er også fordi de ingen registreringsafgift betaler.


    En M5 er absolut en drømmebil, især i Danmark hvor man skal langt over 1 mill for at få en ny i garagen. Selvom man boede i England og skulle smide 600,000kr, går den stadig i samme kategori - ihvertfald efter min tegnebog.


  • Lol ja bestemt.. Om den koster 400k eller 400mio kan sq være det samme.. :D


    men vi betaler som tommelfinger regel ca 3gange bilens reele værdi. Fuldstædig uørt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Uden stenslag endda :)) ;)



    X( - Giiiiiiiiiiider ikke flere stenslag - Den sidste rude har siddet 1½ måned og så fik jeg endnu et stenslag - klart det skal ske 2 uger før den skal til syn - og lamhjernen kræver at den bliver skiftet - til trods for at den sidder helt ude i højre side - og at jeg har en mekanikers ORD for at den ville de aaaaaaaaaldrig kræve udskiftet - Daaaaaamn jeg var tæt på at lave synsmands-kast..... :boxing:


  • Du nåede så ikke at se den sorte M5 der holdt ude ved Starmark her i Vejle. Den var betydelig federe end den blå. Kostede lige knap en mio. Damn den var nice.


    Kører selv i Chrysler Voyager 2.0SE, nice dyt. Havde før den BMW E34, rigtig dejlig køremaskine.