Vis os din bil!

  • Min lille "rødhætte"


    Forhåbentlig er den snart 100% min *g* Ford Credit har stadigvæk nogle penge til gode

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().


  • en '97er ?

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • Jep, de sidste 5-6 dage har ellers været tæt på, men fartvinden er stadig meget kold :rolleyes:

  • Her er mine slæde....


    Den kommer snart til salg, så hvis nogen har kr. 84.000,- der brænder i lommen, sååå... nysynet, nye vinterdæk og lige blevet undervognsbehandlet.... Kører perfekt... !


    Skal have 2 nye fordæk til sommer.... Aircon osv...

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

    Rettet 2 gange, sidst af Skimmer ().

  • Købte denne BMW 330Ci... jeg købte den dog ikke, men det gjorde mine parents for en uge siden...


    Har ikke råd til sådan en øse når man er studerende og er flyttet hjemmefra. Men derfor må man jo gerne køre i den!


    Fuck hvor den rykker 0-100 på 6 sekunder!


    tankabbot


  • En rigtig lækker bil.. Mange kalder den også m3 til halvpris.. Selvfølgelig er M3 en tand bedre, men til almen gadebrug er den faktisk overraskende tæt på den samme præstation... Gid jeg havde råd til den ;) :D


  • he he sådan en øse bliver man stemplet på her i Kbh :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he sådan en øse bliver man stemplet på her i Kbh :))


    Ved ikke lige om en E46 330Ci stempler én (den koster trods alt spidsen af en jetjager), men en E36 eller E30 (den helt gamle kebabslæde) er nok mere tilkommelig. Sådan står det ihvertfald til i de større byer herovre :)

  • Hvordan kan i kalde den nye BMW 330CI for en falaffelslæde!?! Det er da E30 og E36 som er falaffelslæder!


    Bilen er jo overhovedet ikke gejlet som var den hevet ud af "The fast and the furious", men derimod er den diskrete linje holdt! Meget federe at have en bil med en skjult potens!


    BTW så er ingen falaffelbarer blevet solgt Avartar og Aerial!
    Det lugter langt væk af gode gamle jante som nogle mennesker aldrig vil give slip på... Ingen må have det for sjovt eller køre i en fed bil i Danmark vel!?! Hvad med at glæde jer på andre folks vegne?


    Men så er det jo godt, at jeg personligt synes det er en flot bil, og ikke tager mig af hvad andre folk mener om den. Jeg går i det tøj som jeg har lyst til, og kører i den bil jeg har lyst til!


    Nypris: 655000 kr.


    tankabbot


  • Lige præcis.. Der er ingen Falaffelbar ejere der har råd til en 330CI. Men derimod E30 (Som også er en rigtig HA bil) og E36, men noget Smagløst AC Schnitzer lookalike styling, med enorme skørter og anden pompøst tilbehør..


    Men en 330CI holder den enkelte og stilrene look, som lige falder i min smag..


  • Hey rolig nu batman.


    Jeg har sg* da ikke sagt at den var grim ??


    Det eneste jeg har skrevet er at bimmere bliver stemplet herinde i byen.


    Synes da selv bmw er en fantastisk bil. Forstår ikke hvorfor du tager det som en kritik og synes også det er lidt "overkill" at begynde at snakke om jantelov og tøjstil.


    Slap dog lidt af istedet ;)

  • he he... Den her BMW snak, minder mig om en lille oplevelse.
    Arbejdede engang for et møbelhus og direktøren havde en stor BMW. Jeg fik besked på at tage den og hente en mand ved grænsen. Det gjorde jeg så. Hmmm.... Det var godt nok ikke meget riv der var i den da. :(
    Et stykke tid senere, skulle jeg igen hente en mand ved grænsen i den og direktøren sagde, at jeg nok ville bliver overrasket for den havde lige været til service hos Ole Olsen i Haderslev. Ikke videre imponeret, tog jeg bilen og kørte.
    8o Jeg skal da lige love for, at der var riv i dyret nu. Splitte mine bramsejl. Jeg havde ikke den store lyst til at stoppe med at køre i den... he he :))