Indlæg af Skimmer

    Hej alle,


    Det er 5 år siden jeg sidst købte en ny, så jeg er lidt off på alle de nye komponenter.


    Min seneste var en fra MM-vision, og den har jeg været godt tilfreds med.


    Jeg kigger derfor på denne + win 8 + mere harddisk - skal bruges til office, mail og lidt spil. Nogen kommentarer eller andre forslag.


    På forhånd tak for hjælpen! :9xo

    Tak for jeres indspark.
    Jeg har været i butikkerne og kigget, MEN har endnu ikke fundet et sted som har fået den hjem.
    Med "kedelig" mener opbygningen. Alle apps er lige store, og det er ikke muligt at bruge Widgets, som med Android, hvor opbygningen af siderne bliver mere personlige.
    Flere af mine kolleger har iPhones, og skærmen er super fed, og da jeg også har iPad giver det måske mest mening af tage en Iphone.... men den tænder mig bare ikke helt...

    Hejsa,


    Kan jeg få lidt hjælp.


    Jeg har i dag en HTC Desire, som jeg har været meget glad for. Glad for de forskellige muligheder den giver, men den er ved at miste pusten, og skal derfor skiftes.


    Hvad siger I. 4S eller Nexus?? :boxing:


    Min kone har 4'eren, men jeg synes den er lidt "kedelig".


    Hvad siger I???


    På forhånd tak!
    Lars

    Tjek evt. mm-vision.dk.


    Jeg har købt min gamer-bærbar her og har været rigtig godt tilfreds. Største grafikkort er dog pt. HD5650, men de opdaterer løbende.


    /Lars

    Efter 2 lange chatsessioner med Sonos teknikere fra USA, hvor de til sidst loggede direkte på min PC'er, men måtte opgive at løse problemet.


    2 uger senere er der nu kommet en opdatering til Sonos, og herefter fungere det. (har de mon fundet et lille generelt problem??)


    Blot hvis andre har haft samme problem, så kan det måske løses ved at opdatere Sonos software, og prøve igen.


    Og hvor er det nice når det virker!!!

    Hejsa,


    Ved ikke om tråden er bragt det rigtige sted, men kan man få HTC Desire til at sync med MSN kalenderen jeg bruger via hotmail? Gerne via WIFI eller 3G.


    På forhånd tak for hjælpen!


    /Lars :)

    Hejsa,


    Jeg har købt en Sonos BR 100 (Briges) og S5 (aktiv højtaler). Opsætningen burde være meget simpel, men drille desværre alligevel.


    Jeg har opsat BR100 med kabel fra min router (TDC boks) og jeg kan også se både den og S5 på netværket.


    Problemet er at jeg ikke kan tilslutte min Ipod-touch eller HTC Desire (Andriod app) eller min bærbar trådløst. Den kan ikke finde enhederne. Hvis jeg sætter min bærbar sammen med BR100 via kabel, så kører det uden problemer og jeg har opsat mapper med musik osv. Det virker også når jeg tager kablet ud igen, og kører det trådløst fra den bærbar, MEN kun til jeg lukker programmet ned. Når jeg starter op igen, så kan den IGEN ikke finde enhederne, og skal have kabelstart (faktisk som at eje en gammel bil). Hverken Ipon eller Desire kan finde enhederne, selv når den bærbar har fået starthjælp, og kan køre det trådløst.


    Jeg har kigget i opsætningen på Sonos, for at se om den mangler information omkring kode til mit netværk, men kan ikke finde nogle steder hvor dette kan gives.


    Nogen som har oplevet noget tilsvarende, eller som mener har et løsningsforslag, vil jeg blive superglag :o)


    På forhånd tak!

    Fejl 0xE8000065 når jeg forsøger at tilslutte min Ipod Touch til win7???


    Hejsa,


    Har nu brugt en hel aften på dette emne, ved at søge rundt på nettet. Som jeg kan se, er det noget med chipsættet som ser Touchen som et kamera (kan jeg også se den gør under enheder).


    Jeg har installeret I tunes, nyeste version, men den kan ikke finde min Touch.


    Mit problem er en løsning :o)


    Jeg har forsøgt mig med denne (se post fra mlanoe)


    http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=215412


    Nogen som har et forslag???


    På forhånd tak!!!


    /Lars


    (og et bonusspørgsmål... kan det vrøvl fra chipsættet også have indflydelse på mit mobile netværk fra 3.. har nu talt med 2 forskellige supportere som ikke kan få det til at virke hos mig.)

    Hejsa,


    Har nu brugt en hel aften på dette emne, ved at søge rundt på nettet. Som jeg kan se, er det noget med chipsættet som ser Touchen som et kamera (kan jeg også se den gør under enheder).


    Jeg har installeret I tunes, nyeste version, men den kan ikke finde min Touch.


    Mit problem er en løsning :o)


    Jeg har forsøgt mig med denne (se post fra mlanoe)


    http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=215412


    Nogen som har et forslag???


    På forhånd tak!!!


    /Lars


    (og et bonusspørgsmål... kan det vrøvl fra chipsættet også have indflydelse på mit mobile netværk fra 3.. har nu talt med 2 forskellige supportere som ikke kan få det til at virke hos mig.)

    Hej igen,


    Så har jeg har den mellem fingrene nogle dage, og kørt lidt forskellige ting på den.


    Blæseren kører, men i forhold til min anden bærbar (HP Pavilion 9700) så larmer den ikke nær så meget, og bliver kun ½ så varm den. Men det er også mit eneste sammenligningsgrundlag.


    God weekend.