Som titlen på tråden spørger om, hvilken platform har du tænkt dig at spille Battlefield 3 på? Det kunne være lidt interessant at finde ud af...

Hvilken platform vil du spille Battlefield 3 på?
-
-
Selv ejer jeg 'kun' en PC, så svaret er for mit vedkommende ret lige til...
-
Efter min mening skal den slags spil spilles på PC og sådan er det bare =)
Men er cool nok de åbner for flere platforme, nu har jeg ikk fuldt med, men kan man så spille imod de andre platforme som man kommer til med det nye CS? -
Oprindeligt indlæg af PsyCho
Efter min mening skal den slags spil spilles på PC og sådan er det bare =)
Men er cool nok de åbner for flere platforme, nu har jeg ikk fuldt med, men kan man så spille imod de andre platforme som man kommer til med det nye CS?
Nej, det vil ikke ske i BF3, hovedsagligt pga forskellen i størrelsen af maps. Det ville dog være fedt hvis det blev muligt i TDM hvor mapsize er ens, men man skal så også regne med at PC-spillere vil have en fordel med mindre konsol-spillere også vil have mulighed for at bruge keyboard og mus! -
Helt sikkert på pc, konsol er efter min mening kun til bil spil
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Helt sikkert på pc, konsol er efter min mening kun til bil spilDet da noget pjat.
Det er ligesom at sige mælk kun kan bruges på cornflakes.Hvis jeg overhovedet skal have det spil, bliver det helt klart på Xbox'en..
Meeeen, spillet er ikke lige på prioritetslisten. -
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Det da noget pjat.
Det er ligesom at sige mælk kun kan bruges på cornflakes.Hvis jeg overhovedet skal have det spil, bliver det helt klart på Xbox'en..
Meeeen, spillet er ikke lige på prioritetslisten.Nej det er ikke noget pjat, ihvertfald ikke for mig
Føler slet ikke jeg har den samme kontrol på en konsol i forhold til pc´en og dens mus + tastatur(i fps). Kan simpelthen ikke forstå at man vil give mere for et spil til konsol, når der er så stor forskel i kvaliteten i forhold til pc, det er selvfølgelig forståeligt hvis man ikke har andet
Men vi er heldigvis alle forskellige og med forskellige præferencer.
-
Måske er det fordi en konsol kun koster 1000-2000,- at man godt kan klare at give lidt mere for et spil,
nu når man ikke har givet 6-7-8000+ for en Über-ganz-geil-gamer-PC. -
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Måske er det fordi en konsol kun koster 1000-2000,- at man godt kan klare at give lidt mere for et spil,
nu når man ikke har givet 6-7-8000+ for en Über-ganz-geil-gamer-PC.Muligvis, men det forklarer så ikke hvorfor du ikke køber det til pc når du har gjort lige præcis det?
-
PC hands down
HAr lige solgt alt hvad jeg havde af konsoller, og lige BF3 er jo forkrøblet på konsollerne. Det skulle se flot ud,m ne mindre maps og færre spillere.
Endelig får PC'en den opmærksomhed fra udviklerne som den fortjener.Efter at have hevet mig i håret af frustration over controlleren i Halo Reach, som ellers er super fedt, har jeg ikke rigtig ville spille FPS på konsol. Det er da også kun fordi Halo og Gears of War kun er på konsol, at jeg ikke spillede dem op PC'en.
Og har man så lyst til at game lidt med controller, så kan man da bare tilslutte sin Xbox-controller til PC'enSå skal vi lige se, hvad bedste bang-for-the-buck gfx der er i næste måned, så BF3 kan få lidt mere eye-candy
-
Mig og en XBox-controller er bare IKKE gode venner når det kommer til fps, så det bliver naturligvis på pc'en at jeg kommer til at spille det.
-
Det bliver også helt sikkert til pc.
Selvom jeg har en Xbox og spiller ofte på den, synes jeg ikke at fps på konsoller er det værd. Har dog en tidernes morgen spillet Red Faction 1 og 2 på ps2, men efter man har spillet på pc føler man bare at det bliver lidt handicappet, so to speak
på konsoller kan jeg dog spille alt andet, især bil spil og kamp spil (Mortal Kombat, Tekken) -
Muligvis, men det forklarer så ikke hvorfor du ikke køber det til pc når du har gjort lige præcis det?
Fordi det er meget nemmere at spille med en controller, og fordi de fleste af mine kammerater også spiller Xbox..
Bruger da også en Xbox controller når jeg gamer på PC'en.Og så, som jeg sagde i mit første indlæg, så er det slet ikke sikkert jeg skal have dette spil..
Det ligger slet ikke i toppen på min prioritetsliste. -
Helt sikkert på pc, konsol er efter min mening kun til bil spilhar det lige sådan! det er sq da umuligt at sigte uden mus i hånden!
derfor har jeg også valgt at stemme Win platform
-
Windows.
På min bærbar ..
-
Pc helt klart, bruger kun ps3 til mk9 og den slags spil. Ville da blive deprimeret hvis jeg skulle spille bf andre steder
-
PC selvfølgelig.
Både stationær og bærbar, kommer lige an på hvad man har med sig -
Uden tvivl pc..
Kan ikke spille det med controller, og kvaliteten af grafikken er bedere.
Spil som dette og Elder scrolls skal ikke spilles på konsol.
Der skal man spille mario eller mortal combat... -
Konsol = 24 spillere
PC = 64 spilleremere behøver jeg vist ikke at sige
-
Oprindeligt indlæg af lumrefismanden
Konsol = 24 spillere
PC = 64 spilleremere behøver jeg vist ikke at sige
.. Og jeg som hader at spille maps i BC2 med over 20 spillere..