Battlefield 3 info

  • MHt til hacks håber jeg godtnok ikke det bliver som bf2142.
    Har mødt cheaters i bf3 demoen. En stod bare stille med sin m60 og teleportede modstander holdet hen foran sin kanon. Spawn, teleportet hen foran ham, død osv osv osv. Jeg var sku lidt måløs.

  • Er da kun mig som syntes at mange af våbnene minder om hinanden i forhold til hvor meget skade de laver? Har skudt 4 modstandere på et magacin med en pistol, men i en kampvogn kan jeg ramme en mand 3-4 gange med maskingeværet uden at han dør! Syntes godtnok at damage er fucked up hehe.

  • Enig! Det er nemmere at skyde 4 personer med en pistol end det er at dræbe en enkelt mand med missiler fra helikopter, trods den rammer ved hans side :) ...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Tror ikke I skal være så nervøse omkring det, da ens gunner gør meget ondt på infantry og med de senere unlocks bliver det meget mere spændende at flyve :)



    http://www.youtube.com/watch?v=Feem9KHzL14&hd=1


    Ikke den bedste film med chopper gameplay, men syntes sgu de spiller godt :)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Er jeg den eneste som får fejl, når jeg prøver at køre spillet fra Origin. Så åbner den Battlelog.battlefield.com, men siden kan ikke vises??


    EDIT:


    Argh.. Er det fordi de har lukket betaen?.. Hvorfor dælen skriver de så ikke bare det, i stedet for at melde fejl..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Er jeg den eneste som får fejl, når jeg prøver at køre spillet fra Origin. Så åbner den Battlelog.battlefield.com, men siden kan ikke vises??


    EDIT:


    Argh.. Er det fordi de har lukket betaen?.. Hvorfor dælen skriver de så ikke bare det, i stedet for at melde fejl..


    Tror jeg de har, ja. :) Og godt spørgsmål.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Nå, glemte jo lige, at der var landskamp idag, sååå...men nu er jeg da kommet igang med at tjekke gamingsites igen, så jeg er ved at være tilbage i det normale tempo igen :boxing:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Jeg kan da lige lægge den her ind så :)


    Battlefield 3 - Destruction Gameplay



    Bliver fedt med mere destruction i det fulde spil :D

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Nå.. men én ting er sikkert. Jeg skal i hvert fald have BF3.. Men kommer den slet ikke som fysisk disk?? Jeg HADER simpelthen spil der kun findes på nettet. Jeg har ikke noget imod Origin. Men vil også gerne have det fysisk. Men vil det overhovedet komme?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Nå.. men én ting er sikkert. Jeg skal i hvert fald have BF3.. Men kommer den slet ikke som fysisk disk?? Jeg HADER simpelthen spil der kun findes på nettet. Jeg har ikke noget imod Origin. Men vil også gerne have det fysisk. Men vil det overhovedet komme?


    Ork, ja! Tjek f.eks. SpilPriser.dk og Amazon.co.uk. Også sider som CDON.dk og Expert.dk har spillet, men du skal lige huske at først afgøre om det skal være standard edition eller Limited Edition og der er forskellige tillægspakker til Limited Edition afhængig af hvor man køber.
    Og uanset hvilken PC-udgave du køber skal du have Origin installeret, altså ligesom det er med Steam spil.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Ja, beta'en sluttede den 10. Okt.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Nå, tid til lige at knalde nogle enkelte nyheder af inden aftensmaden skal laves!


    Som du allerede har fundet ud af, er beta'en terminated helt som planlagt fra starten af, next fix bliver så retail fra d. 28. Okt, altså om 16 dage! :ph34r:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ændring af 'appearance'


    Flere BF3 sider har en artikel om den i BF3 indbyggede mulighed for at ændre sin soldats udseende og i BF3 ser det umiddelbart ud til, at det kan gøres ved tryk på en enkelt knap, som kan ses her fra PS3 udgaven:



    Det må jo så formodes, at det er Specact Kit som skal bruges til at skifte til...Specact er bonus ved køb af Limited Edition udgaven af BF3 udvalgte steder men plejer også at kunne købes separat, så mon ikke det også vil være tilfældet i BF3?


    Du kan se de fire klasser i en af Spectact udgaverne her, men der er meldinger om otte skins ialt:



    Du kan finde et par artikler om det her og her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DICE retter lidt på hit damage efter beta'en


    Den netop afsluttede beta havde mange formål, test af spillets kode, servere, grafik og drivere, etc, etc, etc.


    Efter afslutningen går udviklerne hos DICE så igang med at rette fejl og rette til efter feedback fra testere og nogle af de ting som bliver rettet lidt på, iflg Demize, er maskinpistolerne hvor UMP-45'eren og PP-2000 virkede lidt for overpowered


    En del spillere har været utilfredse med hvor nemt man døde i beta'en, men det bli'r der ikke ændret på! Demize har forøvrigt også nævnt via sin Twitter, at i 'Hardcore' øges effekten af hits ca. 50% så hvis man synes man dør for nemt i 'Normal' mode, skal man nok holde sig langt væk fra 'Hardcore'...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battlefield 3 får sandsynligvis en 'Day 1 patch'...


    Som efterhånden er ved at være standard for store produktioner får BF3 sandsynligvis en Day 1 patch, hvilket vil sige, at efter du har købt og installeret spillet, på selve udgivelsesdagen, skal spillet altså opdateres med en patch med det samme med de ting som DICE har fixet, ændret, rettet etc, efter spillet blev trykt på skiver men inden selve udgivelsesdagen...


    Jeg har det herfra.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Problemer med Origin?


    Der er meldinger om, at en del brugere har et problem med Origin hvor de slet ikke kan logge ind, og dermed heller ikke spille de spil tilknyttet profilen...der er dog fundet nogle måder hvorpå nogle kan komme uden om problemet, men det virker altså ikke for alle...


    Problemet er mere præcist, at nogle brugere får denne fejlmeddelelse:


    The Origin network could not be reached


    De foreløbigt to fixes til problemet er beskrevet på denne måde:


    EA seems to not be aware of the issue (or is ignoring it?) and up to now only two workarounds have been found by users: gamers that are hit by this bug can try to reset their modem or enter the following line into their command prompt, "netsh winsock reset", after which they need to restart their operating system. However, neither of these two seem to fix the issue for all users.


    En anden i tråden har fixet det sådan her.


    I had the exact same problem. Trying to login to Origin and the response was "Your e-mail... ... incorrect". Well, I closed Origin right click on icon to properties, and checked run as administrator and in compability mode Windows Vista (Service Pack 1). That did it for me, now Origin works normally again.


    EA har været larmende tavse i sagen, så der har ikke været nogen hjælp at hente der, og problemet skulle jo gerne være fixet inden BF3 udkommer, forestil dig ikke at kunne logge ind i Origin på dagen hvor BF3 udkommer :ph34r:


    Du finder tråden om alt dette her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DICE ville ha anmeldelser af cheaters i beta'en!


    Beta'en var overrendt af det svage folkefærd, cheaters, den sidste del af tiden, og DICE bad på et tidspunkt spillere om at indberette alt mistænkeligt via en officiel tråd i Battlelog forumet, som DICE så ville undersøge og evt banne fangede cheaters, men det blev ikke præciseret hvad cheaters ville blive bannet fra, om det blot var fra beta'en, eller om det var hele cheaterens Origin account...


    Jeg har det herfra.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Ork, ja! Tjek f.eks. SpilPriser.dk og Amazon.co.uk. Også sider som CDON.dk og Expert.dk har spillet, men du skal lige huske at først afgøre om det skal være standard edition eller Limited Edition og der er forskellige tillægspakker til Limited Edition afhængig af hvor man køber.
    Og uanset hvilken PC-udgave du køber skal du have Origin installeret, altså ligesom det er med Steam spil.


    Altså jeg regner med at købe Limited Edition, da jeg synes jeg selv er en ret stor Battlefield fan, og derfor gerne vil spæde lidt ekstra i kassen, men er det "bare" back to karkand og et par våben jeg får?


    Jeg har ikke lige kunne finde forskellge tillægspakker, som du snakker om, så ved ikke lige hvad det går ud på.


    Men kan jeg ikke bare bestille fra Amazon.co.uk? Der er det jo billigst (omkring 250kr, i forhold til de 399kr, som EA selv vil have gennem Origin), men mister jeg noget? Er jeg begrænset i forhold til den er fra UK?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Back to Karkand giver jo 4 ekstra baner, hvilket jeg vil mene er et must :)
    Men kan godt være at dem der ikke har Limited Edition bare får banerene senere?


    /edit
    + man får helt sikkert et nostalgi trip fra BF2 af de baner :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Altså jeg regner med at købe Limited Edition, da jeg synes jeg selv er en ret stor Battlefield fan, og derfor gerne vil spæde lidt ekstra i kassen, men er det "bare" back to karkand og et par våben jeg får?


    Jeg har ikke lige kunne finde forskellge tillægspakker, som du snakker om, så ved ikke lige hvad det går ud på.


    Men kan jeg ikke bare bestille fra Amazon.co.uk? Der er det jo billigst (omkring 250kr, i forhold til de 399kr, som EA selv vil have gennem Origin), men mister jeg noget? Er jeg begrænset i forhold til den er fra UK?


    Hos nogle udvalgte forhandlere får man det såkaldte SpectAct kit, som er nogle custom skins beskrevet i sidste update^^ De burde også kunne købes separat efter release, sådan er det i BC2...


    Hos andre forhandlere får man 5 custom dog tags som man selv kan designe, som beskrevet i denne update.


    Back to Karkand map-packen er de fire bedste MP maps fra BF2 overført til BF3 og den kan fås gratis som bonus hos udvalgte forhandlere (og hos Origin), ellers vil den kunne købes senere af alle. Hvis du skal spille MP, er der ikke nogen vej uden om 'Back to Karkand' pakken!


    DICE har en Q&A om de forskellige pakker, du finder den her (efter Age Verification).

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)