Battlefield 3 info

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Som du allerede har fundet ud af, er beta'en terminated helt som planlagt fra starten af, next fix bliver så retail fra d. 28. Okt, altså om 16 dage! :ph34r:


    altså jeg får mit D. 27/10-11 :D

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz


  • Altså jeg har købt min lte for 299,-.:
    http://www.gamestop.dk/game.asp?id=827 :T der er både våben, baner m.m. i prisen, udover det kan du hentet det om natten D. 26, kl. 23.59 :cheers: :9xo :9xo :9xo :9xo


    (konen ved det ikke endnu, men jeg skal game HELE!! natten! ups hehe)

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj


    altså jeg får mit D. 27/10-11 :D


    Jaaa, men du burde ikke kunne spille det før d. 28. Okt., det er ihvertfald den officielle udgivelsesdag for Europa. d. 27. er den dag hvor BF3 udkommer i Australien (og New Z.) mens det udkommer d. 25. i Nordamerika og EU er traditionelt tre dage efter Nordamerika, så det passer altsammen sammen.


    EDIT: Tjekkede lige på Origin (DK) og der siger det 27. så det må det jo være, og det er en Torsdag, så de må jo ha' fremskudt det på et tidspunkt, den normale dag vil være en Fredag...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    EDIT: Tjekkede lige på Origin (DK) og der siger det 27. så det må det jo være, og det er en Torsdag, så de må jo ha' fremskudt det på et tidspunkt, den normale dag vil være en Fredag...


    Pokkers... skal ud og spise med arbejde den dag... hmmmm på den anden side så kommer jeg nok til at spille det spil i hvert fald et års tid så en dag til eller fra :))


  • Så bestiller jeg den dælme bare her.. på Amazon.co.uk, det er billigt, og man får SpectAct kittet med..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Pokkers... skal ud og spise med arbejde den dag... hmmmm på den anden side så kommer jeg nok til at spille det spil i hvert fald et års tid så en dag til eller fra :))


    Det er sådan at folk som mig kan nå at downloade det til weekenden :P

  • Hvis I ikke har set hvordan Javelin fungerer endnu, så er der her et klip med den http://www.youtube.com/watch?v…Msw&feature=youtu.be&hd=1


    Der er et par fede ting de viser, men må I selv se efter ;)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    Hvis I ikke har set hvordan Javelin fungerer endnu, så er der her et klip med den http://www.youtube.com/watch?v…Msw&feature=youtu.be&hd=1


    Der er et par fede ting de viser, men må I selv se efter ;)


    Minder ikke meget om Javelin´en i mw2 eller på youtube, men den ser effektiv ud ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Der er masser af BF3 nyheder i øjeblikket, flere end jeg kan nå at smide ind her...nogle af de jeg har valgt er måske ikke helt nye, but they're here for a reason.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battleblog #13: Multiplayer map reveal, from the streets of Paris to the outskirts of Tehran


    DICE's lead map-designer, Niklas Åstrand, har lavet den første af to BattleBlog posts, hvor han præsenterer de 9 maps som vil udgøre map-packet i BF3! Han forklarer også lidt om filosofierne bag design-valg og supplerer med nogle screenshots, her fra mappet Tehran Highway:


    (Højreklik og alt det der!)
    [Blocked Image: http://blogs.battlefield.ea.co…P003_2D00_1_2D00_1280.jpg]


    Hvad angår beskrivelsen for Tehran Highway:


    NIKLAS ÅSTRAND’S DESIGN THOUGHTS: One of the inspirations for this map was a photo of a night time skyline of Tehran which now is basically the same vista that is available in the game. You start up on the hills above the city outskirts and eventually work your way into town. This atmospheric night-time map, where you can see rockets lighting up the sky, has a balanced mix between vehicle and infantry focus. It plays length-wise and starts semi-open with plenty of room for vehicles, but ends on a much more urban and tight note with less focus on vehicles and more on infantry.


    Der skulle komme en post mere imorgen, hvor han vil præsentere resten af de ni maps, so stay tuned...!


    Du finder resten af dagens post her (efter Age Verification).
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 Survey med lodtrækning om 5 stk. iPad2


    DICE/EA kører lige nu en survey via Facebook hvor man har en nok meget lille chance for at vinde 1 af 5 mulige Apple iPad2...og som kan ses er det en Global fan survey, så det må vel også gælde i DK:



    Du skal være logget ind, hvilket kræver en Facebook account, og hvis du har det kan du besvare alle deres spørgsmål her. (NOTE: Jeg var nødt til at højreklikke på 'Start' knappen og åbne i et nyt vindue for at kunne starte survey'en...)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Får BF3 servere en 'Pr spiller afgift'...?


    Det virker til, at vi nu endelig får at se (og føle) hvad den egentlige mening med at fjerne free server files så vi ikke længere kan sætte vores egne servere op, var...NFOServers.com har bekendtgjort, at deres BF3 servere vil få en per slot fee uden at nævne hvor meget udgiften vil være på, men der spekuleres i $0.25 hvilket vil være $16 for en 64-mand server, pr. måned, oveni den allerede aftalte pris!
    BF3 servere ser allerede ud til at blive urimeligt dyre selv uden denne eventuelle ekstra udgift, men det er altså ikke sikkert, at denne ekstra afgift bliver standard...



    Du kan læse mere om det hele her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Oversigt over og gennemgang af alle BF3 maps


    Battlefield3online.com har lavet en post hvor de gennemgår alle maps og levels i BF3, både SP, MP og CO-OP, med beskrivelser, info og screenshots!


    Du finder tråden her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Starte BF3 gennem Steam?


    En bruger på Reddit har postet en guide til hvordan man launcher BF3 gennem Steam:


      Step 1: Add Origin as Non-Steam Game


      Step 2: Quit Origin and relaunch it by clicking PLAY on Steam


      Step 3: Disable Origin In-Game


      Step 4: Launch Battlefield 3


    Han har vedlagt en billede-guide, som gør det lidt nemmere, og du finder hele molevitten her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nogle kan ændre Origin ID med en Apple & Android app...


    Det har vist sig, at man kan ændre sin Origin ID vha en app kaldet Scrabble Free men desværre ser det ud til, at det for Apple's vedkommende kun fungerer gennem US Store...?


    Anyways, hvis det er kan du jo selv prøve, hvis du altså er utilfreds med dit Origin navn, du finder links til Scrabble Free her:


    Andriod Market


    Apple Store


    Meld endelig tilbage her i tråden hvis du prøver det, om det virkede eller ej, etc!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    En ny ladning BF3 wallpapers


    Battlefieldo har smidt en ny ladning BF3 wallpapers op, a la dette her:



    Du finder dem her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    GameSpy interview


    GameSpy har gennemført et interview med DICE's Lars Gustavsson, og der er noget brugbar info, dog af den mere skuffende slags...f.eks. vil der ikke være Commo Rose i BF3 ved launch, men det nævnes andre steder, at det vil blive patchet ind senere, hvilket understreger, at DICE er på hælene tidsmæssigt, efter EA skubbede launch frem foran MW3's launch-tidspunkt...


    Men ellers nævner han f.eks. også dette, som også understøtter min teori om, at DICE er under tidspres:


    GameSpy: The beta didn't work well with joysticks or control pads. What level of support for these devices will the game ship with? Will pilots be able to fly with a stick or pad?


    Lars: It's something we're looking into. It looks like we will be able to ship with joystick support, but I've been on the road for quite some time so I can't guarantee it. But yes, if it doesn't turn up at launch, it will definitely be a high priority as soon as possible after shipping. The work being done to support joysticks is more or less the same as control pads, if you get one, you get the other. It's something we're aware of now that we've brought back the jets. It's on the list.


    Det er også fornylig blevet tweetet af zh1nt0, at BF3 ikke launcher med BattleRecorder!



    Du finder hele interviewet her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Lidt synd BF3 ikke launcher med BattleRecorder, men det kan jo komme i en Patch..

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj
    Lidt synd BF3 ikke launcher med BattleRecorder, men det kan jo komme i en Patch..


    Ja, BattleRecorder er bekræftet for BF3, men det er altså ikke med ved launch, så det bliver patchet ind senere. Men alt-i-alt er det efterhånden ved at blive tydeligt, at DICE er på hælene tidsmæssigt, hvilket også øger risikoen for et buggy BF3 ved launch... :ph34r:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battlefield 3 - Vehicles gameplay trailer


    EA/DICE smed igår en ny trailer ud til folket med vehicles gameplay i og sjovt nok er det også hvad traileren hedder, du kan se den her:


    BF3 Vehicles Gameplay


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battleblog #14: Multiplayer Map Reveal, Part II


    Som lovet igår har DICE's lead map-designer, Niklas Åstrand, smidt den anden af to BattleBlog posts op med info om og screenshots fra de resterende 9 maps som BF3 vil launche med (udover de fire maps som vil udgøre 'Back to Karkand' mappacket forstås):


    Et af maps'ne i dagens post er Noshahr Canals (som sikkert vil blive omdøbt til 'Nosehair Canals' i folkemunde...):



    DESIGN THOUGHTS> When we set out to do Noshahr Canals, we wanted to contrast the urban and rural with something more industrial. So we set Noshahr Canals up as an industrial harbor, featuring a mix of infantry, land vehicle, and boat gameplay. The attackers in Rush start out on an carrier ship and can reach the beachhead by amphibious vehicles, boats, and helicopters. All of the bases on the map have an industrial theme but still have different styles, like a train yard, dry dock, or airfield. Compared with the larger vehicle maps in the game, this allows for tighter infantry combat.


    Du finder resten af posten her (efter Age Verification).
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 kan pre-loades fra 21. Okt hos Amazon.com og Origin


    Amazon.com har nu gjort opmærksom på, at den digitale version af BF3 Limited Edition vil kunne pre-loades fra deres site, hvis man har erhvervet det dér, fra d. 21. Okt., så det er klar med det samme ved launch d. 25. Okt. i Nordamerika!



    Origin har så fulgt trop og annonceret det samme; start Origin, klik på butik og du vil se dette lille banner forneden og vil samtidig kunne nyde EAs oversættelse af 'pre-load' til 'forudindlæs'...:



    Så det må vel betyde, at vi alle vil kunne pre-loade fra 21. Okt.!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mere 'Operation Firestorm', 'Grand Bazaar' samt 'Seine Crossing' gameplay


    Der er mere gameplay fra de to nyligt afslørede maps Operation Firestorm og Grand Bazaar i en ny trailer @ YouTube:


    Inside Gaming Extended Coverage - Battlefield 3 Hands On w/ Rob Smith


    Samtidig er der dukket en kommenteret trailer med gameplay fra mappet Seine Crossing op, som du kan se her:


    PowerPlayr Battlefield 3 1 of 5
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    En soldat pr. Origin profil?


    Det har været oppe at vende flere gange, først at der var kun en soldat pr. Origin profil, så blev det demonstreret, at der var flere pr. Origin profil via een som havde taget screenshots inde fra Battlelog, og for nogle dage siden tweetede zh1nt0 så dette:



    WTF is going on?!? Vi må vel vente til DICE beslutter sig for at give os den fornødne information...


    Du kan se tweeten her hvis interesseret...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    God weekend til jer alle!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet 2 gange, sidst af Franner ().

  • All hail franner! :ohmy:


    Dine updates er stadig lige imponerende for mig, til trods for det har stået på de sidste mange måneder.


    Hvordan finder du tiden og energien til at finde alle de nyheder omkring det, og så videregive det til os alle herinde. Meeega respekt her fra!


    :offtopic:
    Og god bedring til dig Franner, hvis du fejler noget alvorligt - så i nyheden om "Dks mest omfattende BF3 Info" at du var skidt.
    :oops:

  • Jeg synes bare de fleste små film der bliver lagt op fra EA ligner PS3/XBOX grafik, hvilket jeg ikke forstår, da det alt andet lige ikke kan flg. PC GFX :D

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Nu ved jeg ikke meget om Jevelin'en, men burde den ikke fyre missilet meget højere op i luften? Her laver den jo bare et lille knæk og hvad er så fordelen ved det?


    Hmm, er det bloodsplatter man kan se ved 3:55
    http://www.youtube.com/watch?v…Msw&feature=youtu.be&hd=1


    Det synes jeg da ikke jeg så noget af i beta'en.

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

    Rettet 2 gange, sidst af MadsHilde ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Nu ved jeg ikke meget om Jevelin'en, men burde den ikke fyre missilet meget højere op i luften? Her laver den jo bare et lille knæk og hvad er så fordelen ved det?


    Hmm, er det bloodsplatter man kan se ved 3:55
    http://www.youtube.com/watch?v…Msw&feature=youtu.be&hd=1


    Det synes jeg da ikke jeg så noget af i beta'en.



    Det blev bekræftet at begge fire mode er mulig for javelin, så chancen er stor for han brugte direct fire mode.

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Goddag nerdmigos


    Jeg sidder og overvejer at købe et joystick til min computer, som skal bruges til Battlefield3.
    Men problemet er så at jeg aldrig nogensinde har haft sådan en før, og derfor ikke har nogen erfaringer med hvad der er godt/skidt.
    Det er så her i kommer ind i billedet, kan i komme med nogen anbefalinger?


    Skal helst ikke koste mere end 4-500 kr.
    Har kigget på denne:
    http://www.edbpriser.dk/Produc…joystick&sp=all&pid=45311


    Men i forhold til de andre der er inde på edbpriser, så er den ret billig.. Så kan være det er noget lort?
    Håber der er nogen der kan hjælpe :)


  • Hvis du kun skal bruge den til at flyve jets/helis i BF3 med, så er det du har fundet, ganske udemærket :-)