Hey derude
Skal have ny mobil og har tænkt på en HTC Desire HD eller Z men ved ikke hvilken en jeg skal købe?
Hey derude
Skal have ny mobil og har tænkt på en HTC Desire HD eller Z men ved ikke hvilken en jeg skal købe?
Nu aner jeg intet om HTC, men lidt google viser da følgende:
Den største forskel på de to er vel at Desire Z har et fysisk tastatur..
Så hvis man ikke er til touch så er det vel Z'eren.
Desire HD en lidt større skærm i forhold til Z'eren.
HD'en har også 8 mpixel kamera, hvor Z'eren kun har 5 mpixel.
Og så har HD'en også mere RAM end Z'eren har.
Her er lidt mere info om de to:
[Blocked Image: http://www.hardwareinsight.com/wp-content/uploads/2010/09/htc-desire-hd-vs-desire-z.png]
Tag ned i en butik og prøv dem! Det er nok den bedste måde at finde ud af hvad der passer bedst til dig.
Anders
Desire HD er super fed! Har selv Iphone 3, GS og 4 samt min kone har en Desire HD. Er klart mest til Desire HD efterhånden.
ellers så kan man få en HD2 billigt også smide Android 2.3 på den - det er alt mulig mobilen
Så vidt jeg har forstået er der en verden til forskel på de to telefoner, fordi den ene har slide-tastatur og den anden har stor skærm.. Jeg er enormt glad for min HD
Tag HD'eren...
Jeg har Z'en og den er jeg mere end tilfreds med..
Det skal lige siges at trods det at Desire HD har en større skærm og hedder HD, så er skærmen faktisk en del dårligere end Z's.. Desire Z har en S-LCD skærm og Desire HD har "kun" en LCD.. Det gør at Desire Z gengiver farver bedre og bruger mindre strøm ..
Desuden er jeg mega glad for tastaturet og det ret så fede design på Z'en, som er af Aluminium (mener jeg dog også HD'en er!).. Men det er jo selvf. op til en selv hvad man er mest til jo
En dedikeret kamera knap har Z'en også.. Små detaljer, ja, men det er også det vi skal ned i, når vi sammenligner disse to modeller, da de næsten er ens !
Min Desire Z kører 1.400 Mhz på cpu'en og det kører skide godt ! Dette er selvf. ikke noget telefonen gør out of the box..
Jeg valgte også Z frem for HD da jeg synes HD'en er for stor ..
Læs da forøvrigt lige anmeldelsen af de to telefoner her:
[URL=http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-desire-hd-fremragende-uden-overraskelser-mobiltest,lid.13152/]Desire HD[/URL]
[URL=http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-desire-z-den-sidste-i-raekken-mobiltest,lid.13685/]Desire Z[/URL] <- Det skal lige siges til Z's forsvar at selvom anmelderen ikke er begejstret for tastaturet så er det altså en del bedre end han får det til at lyde .. Læs bare kommentarene
FonZi
ang skærm.
De skriver på mobilsiden.
"Da vi anmeldte HTC Desire HD, der også har S-LCD, beskrev vi blandt andet, hvordan farverne manglede power, og den, i forhold til AMOLED, begrænsede betragtningsvinkel."
Artisan og Fonzi <-- Hverken Desire HD eller Desire Z har SLCD skærme. Det endte med at de blev lanceret med almindelige LCD skærme, selvom HTC oprindeligt havet sagt noget andet.
Jeg synes personligt at Desire HD er sløv ved brug. Ofte grænsende til det irriterende.
Systemet kører simpelthen for langsomt. Ærgeligt for en ellers fed telefon.
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Jeg synes personligt at Desire HD er sløv ved brug. Ofte grænsende til det irriterende.
Enig.
Systemet er pænt sløvt, men der er nogle ting som kan hjælpe på det.
Task killer er et uundværligt app da det stopper alle programmerne der ligge og køre i baggrunden.
Desuden hjælper det også rigtig meget at roote ens telefon og smide en anden rom på.
Det er ikke så lang tid siden jeg fik min HTC Wildfire rooted og det er sku næsten som at komme til at sidde med en helt ny telefon
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Efter den nyeste opdatering, har dét ændret sig fuldstændig. Den kører super flydende nu.
Jeg kan heller ikke mindes om at den er sløv...
Jeg har selv en Desire, dog ikke HD, og venter bare på at Nexus S kommer ud.. Så må der handles igen..
sidder også med en desire hd, den er supersmooth og er godt tilfreds med den, har haft den i lige over en måned nu, kører Android 2.2.
Har ikke overvejet at roote eller lign endnu, er faktisk rigtigt tilfreds med HTC Sense og alt hvad den kan nu.
brugt den både som
gps (via Aura)
webbrowser, fornuftigt, den kører flash osv uden problemer
usb disk, 32gb sdkort
musik afspiller, har fundet andLess der kan afspille flac, leder dog stadig efter en lidt bedre medieafspiller
spillet små spil på den også, fungerer ret godt med touch og skærmstørrelsen
har også forsøgt at nogle afsnit af diverse serier, kunne godt forestille mig at jeg kunne bruge det i toget eller lign. her kommer skærmens størrelse virkelig til god nytte.
nå ja så fungerer den fint som alm telefon også
fik min til 3800kr uden abb. og så smed jeg et class 4 32gb sd kort (6-700kr) i og købte et silicone cover for at beskytte den til 100kr. bruger dog ikke sidstnævnte i hverdagen, men arbejder som vinduespudser i weekenden nu og da så er rart at have lidt beskyttelse mod vand og lign.
Den tager ganske fornuftige billeder. og video den optager i 720p er faktisk overraskende godt,
har en lille testklip jeg har optaget lige da jeg fik min telefon: Link 11.32mb 3gp format
Jeg ville overveje den nye Samsung Galaxy